Przetargi.pl
Prace naprawcze budynku nr 12, zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Darłowie, realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace naprawcze budynku nr 12, zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Darłowie, realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są prace naprawcze budynku nr 12, zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Darłowie, realizowane na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 2. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót/prac będących przedmiotem zamówienia jest budynek nr 12 zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego w Darłowie przy ul. Zwycięstwa. 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa: 1) Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 5. Materiały, które będą użyte do wykonania robót, muszą spełniać wymagania Zamawiającego określone w Przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 6. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 7. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 8. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 1) W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną – Zbigniew ABRAMOWICZ, Tomasz SZKLARCZYK, numer telefonu 261 237 265, 603 171 769. 2) Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. 3) Prowadzenie ustaleń z w/w osoba nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jaki i po dokonaniu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp. 9. Zamawiający określa wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w szczególności czynności w zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe. 2) Roboty murowe. 3) Roboty tynkarskie i malarskie. 4) Roboty w zakresie podłóg. 5) Roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych. 6) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. szczegółowo wskazanych w załączniku nr 6 do Projektu umowy. Jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 10. Wykonawca w ofercie oświadcza, że czynności określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp powierzy osobom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 11. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia) złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 10 - 12, określono w § 6 i § 10 pkt 1 ppkt 10, Projektu umowy, załączniku nr 6 do SIWZ. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz oferty: 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 14. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty – sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach