Przetargi.pl
Wykonanie trzech otworów poszukiwawczych za wodą pitną o głębokości do 99 m w celu ujęcia wód podziemnych na potrzeby gminnych sieci wodociągowych w Toporzysku i Łętowni

Gmina Jordanów ogłasza przetarg

  • Adres: 34-240 Jordanów, Rynek 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów
    Rynek 2
    34-240 Jordanów, woj. małopolskie
    REGON: 491892251
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-jordanow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie trzech otworów poszukiwawczych za wodą pitną o głębokości do 99 m w celu ujęcia wód podziemnych na potrzeby gminnych sieci wodociągowych w Toporzysku i Łętowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie łącznie trzech otworów poszukiwawczych w celu ujęcia wód podziemnych z utworów trzeciorzędowych o głębokości do 99 m, na potrzeby funkcjonowania gminnych sieci wodociągowych – zasilania w wodę do celów pitnych. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także opracowanie projektów robót geologicznych dla wykonania otworów poszukiwawczych.Łącznie trzy otwory poszukiwawcze za wodą pitną do wykonania:- dwa w miejscowości Toporzysko na: os. Za Dwór-Mraźnica m.in. działki ewid. nr 60/3, 45/1, 72/15, 38/8, 38/7 (zał. graficzny nr 1) i na os. Ciapałowa w pobliżu zbiornika wyrównawczego (np. na dz. ewid. nr 3756/2, 3757/3 – zał. nr 3), gmina Jordanów, pow. suski. - jedno w miejscowości Łętownia os. Jasionkowa-Bacowa (tzw. Zarębki) przy gminnym zbiorniku wyrównawczym wody pitnej, dz. ewid. nr 5647/5 (zał. graficzny nr 2), gmina Jordanów, pow. suski.Zamawiający informuje, iż w ramach niniejszego zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w rozumieniu art. 440 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. 2022, poz. 1710) Przedmiotem zamówienia objęte jest prawo opcji, polegające na tym, iż w przypadku uzyskania odwiertów tzw. pozytywnych w rozumieniu OPZ na odrębne żądanie Zamawiającego złożone nie później niż w terminie do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zakres szczegółowo opisany w pkt. 3 tiret 2 OPZ (czynności na wypadek otworu pozytywnego) w terminie do 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub nieskorzystania z Prawa opcji w maksymalnym zakresie, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie do Zamawiającego o realizację opcji, ani jakiekolwiek inne roszczenie, w tym odszkodowawcze z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Wykonawca wykona przedmiot opcji z odpowiednim zastosowaniem postanowień umowy.Zamawiający na poczet wyceny zadania informuje, iż maksymalna wartość prawa opcji to 93 283,50 zł netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), w tym zakresu czynności objętego prawem opcji stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowi także załącznik nr 11 do SWZ – przedmiar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium postępowania.1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego obowiązany jest wnieść wadium w wysokości:2500 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków określonych w Ustawie Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz.299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS JORDANÓW nr konta 74 8799 0001 0000 0000 0475 0036 z adnotacją „WADIUM dot. odwiertów”. Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzenia przelewu.5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami SWZ oferty Wykonawcy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z treścią art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę , określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy pzp Zamawiający dokona odrzucenia takiej oferty (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp)8. W przypadku wniesienia wadium w formie:a) pieniądza – do oferty należy załączyć dowód potwierdzenia przelewub) w formie innej niż pieniężna – to jest gwarancji lub poręczenia - do oferty należy załączyć wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 ustawy pzp]:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 ustawy pzp]:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 ustawy pzp]:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 40000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 ustawy pzp]:a) Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) zrealizował zadanie lub zadania, które swoim zakresem obejmowały odwiercenie studni głębinowej na głębokość co najmniej 30 m p.p.t. o łącznej wartości nie mniejszej niż 125 000 zł ( słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zadania obejmującego swoim zakresem odwiercenie studni głębinowych powołał się na wykonane na podstawie nie więcej niż 3 umów. Przez zadanie rozumie się wykonywanie prac na podstawie jednej umowy.b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować kierownikiem robót posiadającym odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w kierowaniu robotami wiertniczymi, w tym stosowne uprawnienia geologiczne w kat. IV lub VOsoby wskazane powyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z przepisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831) lub uprawnienia im odpowiadające wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane w innych państwach członkowskich UE, w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 220 z późn. zm.) – w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.W przypadku wskazania osoby nieposługującej się językiem polskim Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach