Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą/ modernizacją źródeł ciepła w ramach projektu pn. Ograniczanie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim, realizowanego w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Zarząd Powiatu w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. 3 Maja 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4228300 , fax. 032 4228658
  • Data zamieszczenia: 2011-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Rybniku
    ul. 3 Maja 31 31
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4228300, fax. 032 4228658
    REGON: 27628517000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą/ modernizacją źródeł ciepła w ramach projektu pn. Ograniczanie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim, realizowanego w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Wykonanie termomodernizacji wraz z wymianą/ modernizacją źródeł ciepła w ramach projektu pn.Ograniczanie niskiej emisji w budynkach użyteczności publicznej w Powiecie Rybnickim, realizowanego w ramach działania 5.3 Czyste powietrze i odnawialne źródła energii współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 2. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania: Zadanie 1 pn. Dom Pomocy Społecznej 1) Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej p.w. Św. Józefa w Lyskach, ul. Rybnicka 4, 44-295 Lyski związane między innymi z dociepleniem stropu, montażem instalacji solarnej wraz z armaturą oraz robotami remontowymi. 2) Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ: a) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej p.w. Św. Józefa w Lyskach - branża architektoniczno-budowlana, b) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej p.w. Św. Józefa w Lyskach - branża instalacja ciepłej wody użytkowej, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Termomodernizacji budynku Domu Pomocy Społecznej p.w. Św. Józefa w Lyskach - branża ogólnobudowlana, instalacja solarna, d) Audyt energetyczny budynku Domu Pomocy Społecznej p.w. Św. Józefa w Lyskach, e) Przedmiar robót- termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej p.w. Św. Józefa w Lyskach - branża ogólnobudowlana, instalacja elektryczna odgromowa. 3) Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego, e) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie placu budowy w energię elektryczną oraz wodę przy czym dopuszcza się skorzystanie z mediów znajdujących się w Domu Pomocy Społecznej, pod warunkiem zastosowania podlicznika zużycia energii elektrycznej oraz wody, w celu rozliczenia i zapłaty. 4) Prowadzenia prac remontowych nie może zakłócać korzystania z budynku Domu Pomocy Społecznej w sposób typowy, zgodny z jego przeznaczeniem oraz zapisami statutowymi. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek do stanu czystości, tak aby funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej odbywało się bez zakłóceń. 5) Ze względu na szczególne warunki prowadzenia robót budowlanych, związane z obecnością pensjonariuszek Domu Pomocy Społecznej Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Dyrektorem placówki oraz inspektorem nadzoru. 6) Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 7) Zamawiający zaleca wizję budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 8) Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 9) Kody CPV: Izolacja cieplna - 45321000-3 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - 45331000-6 Roboty remontowe i renowacyjne- 45453000-7 Zadanie 2 pn. Zespół Szkół Specjalnych 1) Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w Zespole Szkół Specjalnych im. Weroniki Sherborne, ul. Przedszkolna 1, 44-230 Czerwionka-Leszczyny związane między innymi z dociepleniem elewacji i stropodachu, wykonaniem pokrycia dachowego, wymianą drzwi, oraz robotami w zakresie instalacji elektrycznych i w zakresie instalacji centralnego ogrzewania 2) Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: a) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Weroniki Sherborne - branża architektoniczno-budowlana, b) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Weroniki Sherborne w Czerwionce-Leszczynach - branża instalacja centralnego ogrzewania, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Weroniki Sherborne - branża ogólnobudowlana, c.o, d) Audyt energetyczny budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Weroniki Sherborne w Czerwionce-Leszczynach, e) Przedmiar robót- termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych- branża ogólnobudowlana, instalacja elektryczna odgromowa, 3) Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego, e) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie placu budowy w energię elektryczną oraz wodę przy czym dopuszcza się skorzystanie z mediów znajdujących się w Zespole Szkół Specjalnych, pod warunkiem zastosowania podlicznika zużycia energii elektrycznej oraz wody, w celu rozliczenia i zapłaty. 4) Prowadzenie prac remontowych nie może zakłócać korzystania z budynku Zespołu Szkół Specjalnych w sposób typowy, zgodny z jego przeznaczeniem oraz zapisami statutowymi. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek do stanu czystości, tak aby funkcjonowanie Zespołu Szkół Specjalnych odbywało się bez zakłóceń. 5) Ze względu na szczególne warunki prowadzenia robót budowlanych, w tym w trakcie zajęć w roku szkolnym i związanej z tym obecności dzieci oraz pracowników szkoły, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Dyrektorem Zespołu Szkół Specjalnych oraz inspektorem nadzoru. 6) Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 7) Zamawiający zaleca wizję budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 8) Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 9) Szczególną uwagę należy zwrócić na roboty budowlane związane z przebudową, remontem i wymianą instalacji c.o. Jeżeli prace prowadzone będą w sezonie grzewczym, nie mogą powodować zakłócenia w funkcjonowaniu obiektu. 10) Kody CPV: Izolacja cieplna - 45321000-3 Roboty w zakresie instalacji odgromowych - 45311200-2 Instalowanie centralnego ogrzewania - 45331100-7 Roboty izolacyjne - 45320000-6 Roboty remontowe i renowacyjne- 45453000-7 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe -45450000-6 Zadanie 3 pn. Zespół Szkół 1) Powyższe zadanie obejmuje roboty budowlane w Zespole Szkół ul. 3 Maja 42, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, ( w tym budynek główny szkoły i dwa budynki warsztatów ) związane między innymi z dociepleniem elewacji i stropodachu, wykonaniem pokrycia dachowego, wymianą okien, robotami w zakresie instalacji elektrycznych i w zakresie instalacji centralnego ogrzewania oraz robotami izolacyjnymi i remontowymi. 2) Szczegółowy zakres robót opisany został w poniższej dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ: a) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynków Zespołu Szkół: Dydaktycznego z łącznikiem i salą gimnastyczną, Pawilonu warsztatów, Warsztatów elektrycznych - branża architektoniczno-budowlana, b) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynków Zespołu Szkół w Czerwionce-Leszczynach - branża instalacja centralnego ogrzewania, c) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynków Zespołu Szkół w Czerwionce-Leszczynach - branża - wymiennikownia c.o - cz. technologiczna, d) Projekt budowlano-wykonawczy Termomodernizacji budynków Zespołu Szkół w Czerwionce-Leszczynach - Warsztaty szkolne - branża - instalacja centralnego ogrzewania, e) Projekt budowlano-wykonawczy wewnętrznych instalacji elektrycznych i sterowania, f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Termomodernizacji budynków Zespołu Szkół: Dydaktycznego z łącznikiem i salą gimnastyczną, Pawilonu warsztatów, Warsztatów elektrycznych - branża ogólnobudowlana, instalacja c.o, g) Specyfikacja techniczna wewnętrznych instalacji elektrycznych i sterowania, h) Audyt energetyczny budynku Zespołu Szkół w Czerwionce-Leszczynach - Budynek dydaktyczny, i) Audyt energetyczny budynku Zespołu Szkół w Czerwionce-Leszczynach - Pawilon Warsztatów Szkolnych, j) Audyt energetyczny budynku Zespołu Szkół w Czerwionce-Leszczynach - Warsztaty elektryczne, k) Przedmiar robót- termomodernizacja budynku Zespołu Szkół- branża ogólnobudowlana, instalacja elektryczna odgromowa, 3) Wykonawca zobowiązany będzie: a) wykonać wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu w tym zaplecza budowy, b) do wykonania zamówienia, stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.), użyte materiały winny być fabrycznie nowe, najwyższej jakości pod względem jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną, c) zachować kolejność etapów, metod stosowanych technologii oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym, d) udzielić gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, e) we własnym zakresie rozwiązać zasilanie placu budowy w energię elektryczną oraz wodę przy czym dopuszcza się skorzystanie z mediów znajdujących się w Zespole Szkół, pod warunkiem zastosowania podlicznika zużycia energii elektrycznej oraz wody, w celu rozliczenia i zapłaty. 4) W związku z pracami związanymi z demontażem azbestu Wykonawca zobowiązany będzie do: a) posiadania uprawnień do wykonywania prac związanych z demontażem azbestu (art. 17 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach. - t. j. Dz.U. z 2010 r., Nr 185, poz.1243 z późn. zm. ), b) wykonania robót przy zachowaniu właściwych warunków bezpieczeństwa ( § 8 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - t. j. Dz. U. z 2004 r., Nr 71 poz. 649 z późn. zm.), c) zgłoszenia rozpoczęcia robót polegających na usuwaniu z obiektu wyrobów zawierających azbest Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Rybniku oraz Okręgowemu Inspektorowi Pracy, d) złożenia właścicielowi, po wykonaniu w/w prac pisemnego oświadczenia o prawidłowości ich wykonania oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 5) Prowadzenie prac remontowych nie może zakłócać korzystania z budynku Zespołu Szkół ( w tym budynek główny szkoły i dwa budynki warsztatów ) w sposób typowy, zgodny z jego przeznaczeniem oraz zapisami statutowymi. Każdego dnia po zakończeniu prac należy doprowadzić budynek do stanu czystości, tak aby funkcjonowanie Zespołu Szkół ( w tym budynek główny szkoły i dwa budynki warsztatów ) odbywało się bez zakłóceń. 6) Ze względu na szczególne warunki prowadzenia robót budowlanych, w tym w trakcie zajęć w roku szkolnym i związanej z tym obecności dzieci oraz pracowników szkoły, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo uzgadniać miejsce oraz termin i czas wykonywania prac (robót) z Dyrektorem Szkoły oraz inspektorem nadzoru. 7) Wszystkie prace muszą być realizowane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 8) Zamawiający zaleca wizję budynku przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 9) Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż cechujących materiały określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 10) Szczególną uwagę należy zwrócić na roboty budowlane związane z przebudową, remontem i wymianą instalacji c.o.. Jeżeli prace prowadzone będą w sezonie grzewczym, nie mogą powodować zakłócenia w funkcjonowaniu obiektu. 11) Kody CPV: Izolacja cieplna - 45321000-3 Roboty w zakresie instalacji odgromowych - 45311200-2 Instalowanie centralnego ogrzewania - 45331100-7 Roboty remontowe i renowacyjne- 45453000-7 Roboty izolacyjne - 45320000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe -45450000-6. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( j.t. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 1) 6 900 zł dla zadania nr 1 2) 10 800 zł dla zadania nr 2 3) 44 800 zł dla zadania nr 3. 2. Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy PZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: numer rachunku; 44 8456 0009 2001 0023 9628 0006, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznany rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach