Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji oraz robót budowlano-remontowych budynku świetlicy w miejscowości Godów w Gminie Chodel

Gmina Chodel ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 73 10 , fax. 81 827 73 11
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
    ul. Partyzantów 24
    24-350 Chodel, woj. lubelskie
    tel. 81 827 73 10, fax. 81 827 73 11
    REGON: 43101985600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji oraz robót budowlano-remontowych budynku świetlicy w miejscowości Godów w Gminie Chodel
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz robót budowlano-remontowych budynku świetlicy w miejscowości Godów w Gminie Chodel. Za¬mówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie między innymi: 1) Wykonanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej, w tym: a) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (od wewnątrz wełną mineralną na stelażu, od zewnątrz tynkiem termoizolacyjnym), b) ocieplenie stropu (od strony wewnętrznej na stelażu sufitu podwieszonego i zewnętrznej od strony poddasza nieogrzewanego), c) ocieplenie stropodachu przedsionka od wewnątrz na stelażu sufitu podwieszonego, d) ocieplenie ścian cokołowych z zejściem poniżej gruntu, e) rozebranie istniejącej podłogi oraz wykonanie nowej ocieplonej podłogi na gruncie, f) ocieplenie ścian piwnic, g) wymiana stolarki okiennej, h) wymiana stolarki drzwiowej, i) przywrócenie okna na elewacji frontowej, w miejscu otworu drzwiowego, z prawej strony ganku, j) modernizacja systemu oświetlenia na energooszczędne oświetlenie LED, k) modernizacja centralnego ogrzewania wraz ze zmianą umiejscowienia kotła do wewnątrz budynku oraz jego wymianą na nowy kocioł kondensacyjny, l) zmianę źródła c.w.u. z elektrycznego na nowoprojektowany kocioł gazowy dwufunkcyjny, m) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 1,50 kW, n) remont dachu oraz wykonanie systemu odprowadzania wód opadowych z dachu, o) wyburzenie istniejących sanitariatów oraz wykonanie nowych, w tym dla osób niepełnosprawnych, p) remont ścian wewnętrznych, q) usunięcie starej powłoki malarskiej, zaszpachlowanie ubytków i odtworzenie powłoki malarskiej drzwi wewnętrznych, r) wymiana całej instalacji elektrycznej od istniejącego układu pomiarowego w tym wykonanie oświetlenia zewnętrznego, s) wykonanie instalacji odgromowej, t) wykonanie orurowania z pilotem do wciągnięcia instalacji alarmowej, u) wymiana posadzek/podłóg, wymiana tynków i okładzin ściennych i sufitowych, v) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów do bocznego wejścia do budynku, w) demontaż istniejącego zadaszenia nad wejściem do piwnicy i montaz nowego zadaszenia z tego samego materiału co pokrycie dachowe. x) odtworzenie gzymsu kordonowego oraz innych detali architektonicznych zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi, y) wszelkie inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w dokumentacji projektowej, oraz opiniach konserwatorskich zgodnie z zawartymi tam wytycznymi. 3) Dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac pomieszczeń, obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji oraz elementów obiektu i urządzeń niebędących przedmiotem zamówienia. 4) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest również do doprowadzenia wszystkich pomieszczeń, w których były prowadzone roboty do stanu pozwalającego na ich użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem (w tym do mycia okien, posadzek, zabrudzonych powierzchni, drzwi, poręczy itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł i 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną oraz oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Uwaga! W oświadczeniu należy podać również nazwy (firmy) podwykonawców, którym zostaną powierzone do wykonania części zamówienia. 2. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartość bez kwoty podatku (VAT). c) UWAGA: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty ww. informacji jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. 3. Wykaz towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy) oraz zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) towarów (materiałów i urządzeń) opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarów (materiałów i urządzeń) oferowanych przez wykonawcę – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych. 4. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w przypadku zaoferowania zastosowania rozwiązań równoważnych. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć karty katalogowe oferowanych towarów (materiałów i urządzeń) równoważnych – w przypadku zaoferowania zastosowania towarów (materiałów i urządzeń) lub rozwiązań równoważnych. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 6 i 7 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 9. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy sytuacji, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 10. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust.5 ustawy pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach