Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji oraz robót budowlano-remontowych budynku świetlicy w miejscowości Godów w Gminie Chodel.

Gmina Chodel ogłasza przetarg

  • Adres: 24-350 Chodel, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 827 73 10 , fax. 81 827 73 11
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chodel
    ul. Partyzantów 24
    24-350 Chodel, woj. lubelskie
    tel. 81 827 73 10, fax. 81 827 73 11
    REGON: 43101985600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji oraz robót budowlano-remontowych budynku świetlicy w miejscowości Godów w Gminie Chodel.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji oraz robót budowlano-remontowych budynku świetlicy w miejscowości Godów w Gminie Chodel. Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie między innymi: 1) Wykonanie całego zakresu prac opisanych w dokumentacji projektowej, w tym: a)ocieplenie ścian zewnętrznych budynku (od wewnątrz wełną mineralną na stelażu, od zewnątrz tynkiem termoizolacyjnym), b)ocieplenie stropu (od strony wewnętrznej na stelażu sufitu podwieszonego i zewnętrznej od strony poddasza nieogrzewanego), c)ocieplenie stropodachu przedsionka od wewnątrz na stelażu sufitu podwieszonego, d)ocieplenie ścian cokołowych z zejściem poniżej gruntu, e)rozebranie istniejącej podłogi oraz wykonanie nowej ocieplonej podłogi na gruncie, f)ocieplenie ścian piwnic, g)wymiana stolarki okiennej, h)wymiana stolarki drzwiowej, i)przywrócenie okna na elewacji frontowej, w miejscu otworu drzwiowego, z prawej strony ganku, j)modernizacja systemu oświetlenia na energooszczędne oświetlenie LED, k)modernizacja centralnego ogrzewania wraz ze zmianą umiejscowienia kotła do wewnątrz budynku oraz jego wymianą na nowy kocioł kondensacyjny, l)zmianę źródła c.w.u. z elektrycznego na nowoprojektowany kocioł gazowy dwufunkcyjny, m)montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 1,50 kW, n)remont dachu oraz wykonanie systemu odprowadzania wód opadowych z dachu, o)wyburzenie istniejących sanitariatów oraz wykonanie nowych, w tym dla osób niepełnosprawnych, p)remont ścian wewnętrznych, q)usunięcie starej powłoki malarskiej, zaszpachlowanie ubytków i odtworzenie powłoki malarskiej drzwi wewnętrznych, r)wymiana całej instalacji elektrycznej od istniejącego układu pomiarowego w tym wykonanie oświetlenia zewnętrznego, s)wykonanie instalacji odgromowej, t)wykonanie orurowania z pilotem do wciągnięcia instalacji alarmowej, u)wymiana posadzek/podłóg, wymiana tynków i okładzin ściennych i sufitowych, v)wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów do bocznego wejścia do budynku, w)demontaż istniejącego zadaszenia nad wejściem do piwnicy i montaz nowego zadaszenia z tego samego materiału co pokrycie dachowe. x)odtworzenie gzymsu kordonowego oraz innych detali architektonicznych zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi, y)wszelkie inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia. 2)Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w dokumentacji projektowej, oraz opiniach konserwatorskich zgodnie z zawartymi tam wytycznymi. 3)Dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac pomieszczeń, obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji oraz elementów obiektu i urządzeń niebędących przedmiotem zamówienia. 4)Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest również do doprowadzenia wszystkich pomieszczeń, w których były prowadzone roboty do stanu pozwalającego na ich użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem (w tym do mycia okien, posadzek, zabrudzonych powierzchni, drzwi, poręczy itp.). 3.Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w dokumentacji technicznej (dot. tzw. pracowników fizycznych), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. Poz. 1320 z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do za-trudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy (osoby kierujące budową/robotami) nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Powyższe dotyczy także osób wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach