Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Żarczycach Dużych.

Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu ogłasza przetarg

  • Adres: 28-366 Małogoszcz, ul. Jaszowskiego 3a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3855135 , fax. 041 3855318
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Małogoszczu
    ul. Jaszowskiego 3a 3a
    28-366 Małogoszcz, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3855135, fax. 041 3855318
    REGON: 00053741500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Żarczycach Dużych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Żąrczycach Dużych gm. Małogoszcz. Ściany zewnętrzne obłożyć płytami styropianowymi gr. 14 cm, ościeża okienne i drzwiowe gr 3 cm, gzyms wokół budynku gr. 3 cm, elementy cokołu wokół b
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) najpóźniej do dnia 04 maja 2009 r. do godziny 10.00 (czasu lokalnego). 1.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg. (załącznik nr 4). 4) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień do kierowania robotami z branży budowlanej osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji zamówienia, wraz z jej aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Oświadczenie o nie karalności w związku z artykułem: 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy) 7) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, oraz opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. 9) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) Oświadczenie o dysponowaniu minimum sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości w inny sposób. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenia i dokumenty określone w poz. 1, 2, 5, 6 do 9 wymagane są od każdego z wykonawców. 11) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo opisujące zakres i podpisanie przez osoby reprezentujące, osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malogoszcz.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach