Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku Policyjnej Izby Zatrzymań KPP w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w zakresie docieplenia dachu / stropodachu i wymiany stolarki okiennej wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowej

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku Policyjnej Izby Zatrzymań KPP w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w zakresie docieplenia dachu / stropodachu i wymiany stolarki okiennej wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Policyjnej Izby Zatrzymań Komendy Powiatowej Policji w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w zakresie docieplenia dachu / stropodachu i wymiany stolarki okiennej na poziomie piwnic i I piętra budynku wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie i odbiór robót. 2. TERMIN WIZJI LOKALNEJ wspólnej dla wszystkich Wykonawców w dniu: 13.11.2020 r. godz. 11:00. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29-31 ustawy wskazano w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) sporządzenie niezbędnej dokumentacji projektowej; 2) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR); 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i dokumentacją projektową opracowaną przez Wykonawcę. Założenia do wykonania przedmiotu zamówienia wskazano w PFU. 5. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Dokumenty zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ oraz pozostałe zapisy SIWZ wraz z załącznikami stanowią podstawę niezbędną do wyceny oferty. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z fabrycznie nowych materiałów własnych. 8. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215). 9. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 10. Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 11. Wymagany okres gwarancji- minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonywaniem robót budowlanych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub dostawców materiałów budowlanych. 13. W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w pkt 12. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 14. Uszczegółowienie wymogu oraz sankcje z tytułu jego niespełnienia zostały określone w § 5 i 13 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach