Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. J. Dąbrowskiego 117 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. J. Dąbrowskiego 117 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Dąbrowskiego 117 w Warszawie, w branży budowlanej znajdującego się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM „Wiśniowa” na podstawie projektów: 1) )„Projekt budowlany termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. J. Dąbrowskiego 117 w Warszawie” autorstwa zespołu projektowego z jednostki projektowej „KLATA Architekci – Małgorzata Maziewska” ., 2) „Projekt budowlany remontu dachu oraz remontu balkonów w budynku przy ul. J. Dąbrowskiego 117 w Warszawie” autorstwa zespołu projektowego z jednostki projektowej „Studio Budowlane UNITY s.c. Zakres robót : 1. Remont dachu z wymianą drewnianej konstrukcji dachu, wymiana pokrycia dachu, wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, remont kominów ponad dachem. 2. Remont balkonów, odbicie słabych tynków, oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne belek stalowych i balustrad, naprawa płyt balkonowych, podwyższenie balustrad, prace wykończeniowe malarskie i posadzkarskie. 3. Izolacja ścian poniżej gruntu, izolacja ścian cokołowych /wilgociowa i cieplna/. 4. Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji płytami z wełny mineralnej. 5. Remont i docieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej. 6. Przygotowanie otworów okiennych dla montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej /skucie węgarków/. 7. Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - rur spustowych oraz zewnętrznych obróbek blacharskich- parapety okienne. 8. Wymiana drzwi wewnętrznych do piwnic i na strych oraz drzwi wejściowych do budynku na nowe zgodnie projektem. 9. Wymiana starych okien na nową stolarkę okienną drewnianą jednoramową. 10. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiary robót – stanowiące Rozdział V SIWZ, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące Rozdział IV SIWZ i Projekty – stanowiące Rozdział VI SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 11. Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem wyszczególnionych w przedmiarach robót, które stanowią Rozdział V SIWZ. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych w branży ogólnobudowlanej objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 12. Zamawiający wymaga udzielenia: 12.1. gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia niezwiązane z wymianą stolarki okiennej, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ), na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót, z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36. miesięcy, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów - dokument gwarancyjny (wzór) stanowi załącznik do materiałów przetargowych. Wydłużenie okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy na roboty budowlane i montowane materiały, o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 19. SIWZ. 12.2. gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia związane z wymianą stolarki okiennej, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz na zamontowaną stolarkę okienną, na czas minimum 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 60 miesięcy, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 60 miesięcy, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów. 13. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 13.1.Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 13.2. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 7.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna się składać z: 1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 8 % stawki podatku od towarów i usług, 1.6. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. 1.7. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 1.8. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w branży ogólnobudowlanej bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia, o których mowa w pkt. 8.1.3.3. SIWZ, potrzebnych do prowadzenia nadzoru nad wykonaniem zamówienia oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą kierownikiem robót i zostały wskazana w formularzu oferty. 1.9. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument na załączniku (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych), powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 1.9.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.9.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 1.9.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 1.10. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, a dopuszczalnej zgodnie z zapisami SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA: NIE MOŻNA TEGO DOKUMENTU ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ. Należy to zrobić w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach