Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa ogłasza przetarg
- Adres: 75411 Koszalin, ul. Partyzantów
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 433 214 , fax. 943 415 582
- Data zamieszczenia: 2017-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa
ul. Partyzantów 42560
75411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 433 214, fax. 943 415 582
REGON: 9379200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie termomodernizacji budynku biurowego siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie - Oddział w Wałczu przy ul. Chopina 53. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie termomodernizacji budynku biurowego siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie - Oddział w Wałczu przy ul. Chopina 53. Zakres zamówienia obejmował będzie realizację robót budowlanych polegających w szczególności na: ociepleniu ścian zewnętrznych budynku, dociepleniu stropodachu, malowaniu ocieplonych ścian zewnętrznych, częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu nowych obróbek blacharskich + rynny i rury spustowe, wykonaniu izolacji cieplnych i przeciwwilgociowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261410-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą winien przedłożyć zobowiązanie podmiotów na zasobach których, będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, iż wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów w szczególności musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dot. doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 3. Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru określonego w Załączniku do SIWZ ). 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty). 5. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Montaż klap dymowych w Hali nad linią do obróbki mechanicznej odpadów komunalnych (Hala nr 3) na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ulicy Łubuszan 80.”
Dodano: 2021-04-16 - Termomodernizacja wyższej części dachu Regionalnej Placówki Opiekuńczo Terapeutycznej w Dębnie
Dodano: 2018-10-17