Przetargi.pl
„Audyty – termomodernizacja komisariatów Policji” – budynek biurowosocjalno- warsztatowy nr 1 KWP w Szczecinie, przy ul Santockiej 36

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8211479 , fax. 91 8211477
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8211479, fax. 91 8211477
    REGON: 810903040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Audyty – termomodernizacja komisariatów Policji” – budynek biurowosocjalno- warsztatowy nr 1 KWP w Szczecinie, przy ul Santockiej 36
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji - budynku biurowo-socjalno-warsztatowego nr 1 KWP w Szczecinie, przy ul Santockiej 36, o kubaturze 6 006,00 m3, pow. użytkowej 1260,00 m2, pow. zabudowy 1434, 00 m2, o jednej kondygnacji nadziemnej (brak podpiwniczenia), wraz z inwentaryzacją budowlano-architektoniczną i opracowaniem audytu energetycznego. Zakres zamówienia obejmuje także uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, (jeżeli jest wymagana) lub dokonania zgłoszenia robót (o ile decyzja o pozwoleniu na budowę nie jest wymagana) oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 2. W skład dokumentacji termomodernizacji wchodzi wykonanie: - inwentaryzacji budowlano-architektonicznej (widok elewacji, rzuty kondygnacji z bilansem powierzchni); - audytu energetycznego, z którego będzie wynikać zakres opracowania ww. dokumentacji mającej na celu określenie robót budowlanych koniecznych do wykonania, dla otrzymania maksymalnej oszczędności zużycia energii cieplnej i ograniczenia emisji co2 ; - projektu budowlano-wykonawczego instalacji c.o. i c.w.u. uwzględniającego podgrzewanie wody z zastosowaniem lokalnych pojemnościowych lub przepływowych podgrzewaczy wody, podłączenia istniejącego węzła c.o. stanowiącego własność SEC-u Szczecin do nowo projektowanej instalacji c.o.; - projektu budowlano-wykonawczego wymiany lub modernizacji instalacji elektrycznej (dla potrzeb termomodernizacji); - projektu budowlano-wykonawczego branży budowlanej zawierającego rozwiązania ocieplenia, stropodachu i ścian zewnętrznych (zgodnie z wybranym wariantem z audytu) wraz z kolorystyką, ocieplenia i zaizolowania ścian poniżej poziomu terenu, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz rozwiązania projektowe innych robót wynikających z audytu; - przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich skorelowanych ściśle z robotami wynikającymi z audytu energetycznego i opisanych zgodnie z nazewnictwem użytym przez audytora z uwzględnieniem wszystkich robót towarzyszących niezbędnych do wykonania prac termomodernizacyjnych (typu rozbiórka i odtworzenie elementów budynku, o ile wiąże się to z prawidłowym wykonaniem termomodernizacji); - STWiOR- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; - a także dołączenie informacji dotyczących BiOZ, szkiców sytuacyjnych z zaznaczeniem obiektu i nr działki, uzyskanie uzgodnień i decyzji wynikających z Prawa budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwoleń na budowę (o ile będą wymagane) i późniejszego użytkowania zgodnie ze szczegółowymi przepisami dla obiektów policyjnych. 3. Cena ofertowa: 3.1 Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia będzie ryczałt. Podstawą obliczenia ceny ofertowej powinna być wycena własna oparta na rachunku ekonomicznym. 3.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz kosztu nadzoru autorskiego wynikającego z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Budowlane. 4. Kod i nazwa dotycząca przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; CPV: 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów. 5. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków wykonania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 6. Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 1) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac projektowych, na cały okres realizacji prac projektowych. 2) Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 1 nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 3) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej Umowy. 4) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w § 7 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 4 do siwz. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Podwykonawcy: a. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 2 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 2 siwz oraz we wzorze umowy (załącznik nr 4 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania z podwykonawców należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach