Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie

Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 294 91 89 , fax. 012 294 91 89
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 51
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 294 91 89, fax. 012 294 91 89
    REGON: 12068127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie termomodernizacji budynków: OSP w Chorągwicy, MGOPS w Wieliczce, OSP w Golkowicach,Szkoły Podstawowej w Golkowicach, OSP w Zabawie, Szkoły Podstawowej w Sygneczowie w ramach realizacji projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wieliczka”- etap II Zadanie dofinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 4 Regionalna polityka energetyczna Działanie 4.3 Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym Poddziałanie 4.3.1 Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – zit 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla niżej wymienionych budynków w trybie „zaprojektuj i wybuduj”kompletnej dokumentacji technicznej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i audyt energetyczny oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji dla niżej wymienionych budynków: 1.1. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Chorągwicy, na działce nr 132/1, gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 641,39 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 2112,65 m3, 2 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropu poddasza 434,90m2, izolacja pionowa ścian zewn. 1130,51m2, izolacja posadzki, wymiana okien, drzwi zewnętrznych, montaż c.o. cwu, inst. gazowej kotła gazowego,inst. odgromowej. 1.2. Budynek Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Sienkiewicza 26, działka 499 gmina Wieliczka w Wieliczce: pow. użytkowa obiektu 281,06 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 742,73 m3,3 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropodachu 245,36m2, izolacja pionowa ścian zewn. 674,10 m2, izolacja posadzki, wymiana okien zewn., i drzwi zewn., montaż gazowej kotłowni kondensacyjnej, przyłącze i inst. gazowa, c.o., inst. odgromowa. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej. 1.3. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Golkowicach, na działce 499/2 i 500, gmina Wieliczka: pow.użytkowa obiektu 376,78 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 1133,55 m3, 2 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropodachu 415,35 m2, izolacja pionowa ścian zewn. 667,81 m2, izolacja podłogi, wymiana drzwi zewn.,modernizacja inst. c.o. i cwu, inst. odgromowa 1.4. Budynek Szkoły Podstawowej w Golkowicach, działka 497 gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu1087,30 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 2494,22 m3, 3/4 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropu i dachu 772,26 m2, izolacja pionowa ścian zewn. 1009,47m2, wymiana okien, drzwi zewn., wymiana kotła na gazowy, inst. odgromowa. 1.5. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Zabawie, na działce 320/2, gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 522,22 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 1435,77 m3, 2 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropodachu i stropu 383,17 m2, izolacja pionowa ścian zewn.777,95 m2, wymiana okien, drzwi zewn.,bramy garażowej, montaż kotła gazowego, inst. odgromowa. 1.6. Budynek Szkoły Podstawowej w Sygneczowie, na działce 136/1, gmina Wieliczka: pow. użytkowa obiektu1004,27 m2, kubatura pomieszczeń ogrzewanych 2078,00 m3, 3 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania: izolacja pozioma stropu i dachu 382,92 m2, wymiana okien zewn., i drzwi zewn.,modernizacja inst. c.o., inst. odgromowa. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej. 2. W ramach opracowań projektowych dla każdego z w/w budynków Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: 2.1. Wykonanie projektu budowlanego; 2.2. Realizacja zapisów decyzji RDOŚ w Krakowie z dnia 30 stycznia 2017 r. sygn.: OP-II.6335.144.2017.AForaz wywiązanie się w imieniu Zamawiającego z deklaracji Burmistrza Wieliczki z dnia 20 lutego 2017 w sprawie opinii ornitologicznej i chiropterologicznej; 2.3. Sporządzenie projektów wykonawczych; 2.4. Uzgodnienie dokumentacji z Inwestorem; 2.5. Sporządzenie STWIOR; 2.6. Opracowanie planu BIOZ; 2.7. Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego; 2.8. Sporządzenie harmonogramu realizacji inwestycji uzgodnionego z Zamawiającym; 2.9. Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej; 2.10. Pełnienie nadzoru autorskiego; 2.11. Przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 23.05.2018 r. do godz. 09:50;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) w zakresie wskazanym przez zamawiającego i podpisany na każdej stronie. 1.1). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącym podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji w Części II sekcja D oraz Części IV sekcja C (Wykonawca zamierza ewentualnie zlecić podwykonawcom następującą część (procentową) zamówienia). 1.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów, przy czym w takiej sytuacji JEDZ powinien być wypełniony dla każdego z podmiotów których to dotyczy i zawierać informacje wymagane w części II sekcje A i B, w części III oraz w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z podmiotu trzeciego w części IV. Formularz ten powinien został wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu trzeciego którego on dotyczy. 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu 3.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku dokumentu wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach