Przetargi.pl
Wykonanie termomodernizacji budynków: Gimnazjum w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 20, Szkoły Podstawowej w Grabiu, administracyjno-biurowego UMiG przy ul. Limanowskiego w Wieliczce, OSP w Raciborsku w ramach realizacji projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wieliczka- etap I”

Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 294 91 89 , fax. 012 294 91 89
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 51
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 294 91 89, fax. 012 294 91 89
    REGON: 12068127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie termomodernizacji budynków: Gimnazjum w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 20, Szkoły Podstawowej w Grabiu, administracyjno-biurowego UMiG przy ul. Limanowskiego w Wieliczce, OSP w Raciborsku w ramach realizacji projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wieliczka- etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie termomodernizacji budynków: Gimnazjum w Wieliczce przy ul. Piłsudskiego 20, Szkoły Podstawowej w Grabiu, administracyjno-biurowego UMiG przy ul.Limanowskiego 32 w Wieliczce, OSP w Raciborsku w oparciu o programy funkcjonalno – użytkowe oraz audyty energetyczne. 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie w trybie ”zaprojektuj i wybuduj” kompletnej dokumentacji technicznej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i audyt energetyczny oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji dla niżej wymienionych budynków: 1.1 Budynek Gimnazjum przy ul. Piłsudskiego 20 w Wieliczce dz. nr 716, gm. Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 3243,14m², kubatura pomieszczeń ogrzewanych 13 509,84m³, 4 kondygnacje. Planowane główne roboty budowlane do wykonania : izolacja pozioma stropodachu 2004,55m², izolacja pionowa ścian zewn. 975,85m², izolacja pionowa ścian zewn. z zastosowaniem powłoki ceramicznej- z efektem endotermicznym 2993,10m², izolacja pozioma posadzki na gruncie 1128,76 m², modernizacja okien 140,10m², wymiana okien, modernizacja i regulacja inst. c.o i c.w.u., drenaż opaskowy, inst. odgromowa, prace elewacyjne. Budynek jest wpisany do ewidencji zabytków. 1.2 Budynek administracyjny Szkoły Podstawowej w Grabiu dz. nr 424, gm. Wieli czka: pow. użytkowa obiektu 374,96m², kubatura pomieszczeń ogrzewanych 766,72m³,2 kondygnacje/cz. podpiwniczona/. Planowane główne roboty budowlane do wykonania : izolacja pozioma stropodachu 225,39m², izolacja pionowa ścian zewn. 384,06m², wymiana okien, wymiana drzwi zewnętrznych, wymiana bramy garażowej, wymiana rurociągów przemysłowych, wykonanie inst. c.o i c.w.u, inst. odgromowa, prace elewacyjne. 1.3. Budynek administracyjno-biurowy UMiG przy ul. Limanowskiego 32 w Wieliczce dz. nr 1300 , gm. Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 848,79m², kubatura pomieszczeń ogrzewanych 2328,64m³, 4 kondygnacje w tym piwnice . Planowane główne roboty budowlane do wykonania : izolacja pozioma stropodachu 299,81m², izolacja pionowa ścian zewn.1291,51m², wymiana przegrody przeszklonej typu luksfer na okna 3,40m², wymiana okien 148,41m², wymiana drzwi zewn., montaż kotłowni gazowej kondensacyjnej i inst. c.o., inst. odgromowa, prace elewacyjne. Budynek podlega ochronie konserwatorskiej. 1.4. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Raciborsku , dz. nr 341/2, gm. Wieliczka: pow. użytkowa obiektu 519,97m², kubatura pomieszczeń ogrzewanych 1079,09m³,3 kondygnacje /w tym piwnice/ . Planowane główne roboty budowlane do wykonania : izolacja pozioma stropu poddasza 250,70m², izolacja pionowa ścian zewn. 674,59m², izolacja pozioma posadzki na gruncie 75,53m², wymiana okien 22,70m², wymiana drzwi zewn., wymiana bramy garażowej, montaż kotłowni gazowej kondensacyjnej inst. c.o., modernizacja inst. c.w.u., inst. odgromowa, prace elewacyjne. 2. W ramach opracowań projektowych dla każdego z w/w budynków Wykonawca zobowiązany jest m.in. do : 2.1. Wykonanie projektu budowlanego wraz z : opinii, decyzji, uzgodnień, potwierdzenia złożenia zgłoszenia wykonania projektowanych robót, w razie konieczności decyzji pozwolenia na budowę 2.2. Realizacja zapisów decyzji RDOŚ w Krakowie z dnia 30 stycznia 2017r. sygn.: OP-II6335.143.2017.AF oraz wywiązanie się w imieniu Zamawiającego z deklaracji Burmistrza Wieliczki z dnia 20 lutego 2017r. w sprawie opinii ornitologicznej i chiropterologicznej; 2.3. Sporządzenie projektów wykonawczych; 2.4. Uzgodnienie dokumentacji z Inwestorem 2.5. Sporządzenie STWIOR; 2.6. Opracowanie planu BIOZ; 2.7. Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego; 2.8. Sporządzenie harmonogramu realizacji inwestycji uzgodnionej z Zamawiającym; 2.9.Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej; 2.10. Pełnienie nadzoru autorskiego; 2.11. Przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 21.08.2018 r. do godz. 09:50;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do upływu terminu składania ofert każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (zwany dalej JEDZ, jednolitym dokumentem lub ESPD) w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Informacje zawarte w jednolitym dokumencie będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącym podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji w Części II sekcja D (w przypadku gdy podwykonawca nie jest podmiotem na którego zasobach Wykonawca polega) oraz Części IV sekcja C (Wykonawca zamierza ewentualnie zlecić podwykonawcom następującą część (procentową) zamówienia) (zarówno w przypadku gdy podwykonawca jest podmiotem na którego zasobach Wykonawca polega, jak i nie jest podmiotem takim podmiotem). 1.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ,dotyczący tych podmiotów, przy czym w takiej sytuacji JEDZ powinien być wypełniony dla każdego z podmiotów, których to dotyczy i zawierać informacje wymagane w Części II sekcje A i B, w części III oraz w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z podmiotu trzeciego w Części IV. Formularz ten powinien został wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu trzeciego którego on dotyczy. 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzone według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubieganie się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów: 3.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku dokumentu wielostronicowego, należy go podpisać na każdej jego stronie. 3.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach