Przetargi.pl
Wykonanie tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na lata 2011-2013

Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7555243 do 46 , fax. 095 7555557
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18 18
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7555243 do 46, fax. 095 7555557
    REGON: 21046690200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na lata 2011-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania Pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), w przewidywanych ilościach ok. 19650 następujących rodzajów: 1. Tablice samochodowe jednorzędowe: 2. Tablice samochodowe dwurzędowe: 3. Tablice do przyczep jednorzędowe: 4. Tablice do przyczep dwurzędowe: 5. Tablice motocyklowe i motorowerowe: Dostawa tablic do siedziby Zamawiającego następować będzie wg bieżących zapotrzebowań nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia, a w przypadku zamówienia wtórnika tablicy rejestracyjnej w ciągu 24 godzin od daty i godziny złożenia zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w wykazie bez ponoszenia kosztów. II. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Zapewnienie szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - potwierdzenia otrzymania zamówienia ( data i godzina ), - potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji ( data i godzina ), - opcjonalnie - informację o terminie dostawy, - baza danych powinna umożliwiać przechowywanie powyżej 2 GB danych - baza danych musi zapewnić integralność danych dzięki oddzieleniu aplikacji od pliku/plików przechowujących dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikować się z silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operować bezpośrednio na pliku służącym do przechowywania danych -baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa. Ważne: wczytanie potwierdzenia zamówienia na określony zakres tablic musi uniemożliwiać przypadkowe powielenie numeracji w kolejnym zamówieniu. W celu potwierdzenia, że oferowane zamówienie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: Opis oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z danymi technicznymi wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania, spełniający wymagania określone w punkcie II. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga zainstalowania i przetestowania programu przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach