Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, ul. Lipowa 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7555243 do 46 , fax. 095 7555557
- Data zamieszczenia: 2010-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie
ul. Lipowa 18 18
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 7555243 do 46, fax. 095 7555557
REGON: 21046690200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatsulecinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie tablic rejestracyjnych wraz z dostawą na lata 2011-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania Pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), w przewidywanych ilościach ok. 19650 następujących rodzajów: 1. Tablice samochodowe jednorzędowe: 2. Tablice samochodowe dwurzędowe: 3. Tablice do przyczep jednorzędowe: 4. Tablice do przyczep dwurzędowe: 5. Tablice motocyklowe i motorowerowe: Dostawa tablic do siedziby Zamawiającego następować będzie wg bieżących zapotrzebowań nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia, a w przypadku zamówienia wtórnika tablicy rejestracyjnej w ciągu 24 godzin od daty i godziny złożenia zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia określonej w wykazie bez ponoszenia kosztów. II. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Zapewnienie szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami), - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - potwierdzenia otrzymania zamówienia ( data i godzina ), - potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji ( data i godzina ), - opcjonalnie - informację o terminie dostawy, - baza danych powinna umożliwiać przechowywanie powyżej 2 GB danych - baza danych musi zapewnić integralność danych dzięki oddzieleniu aplikacji od pliku/plików przechowujących dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikować się z silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operować bezpośrednio na pliku służącym do przechowywania danych -baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa. Ważne: wczytanie potwierdzenia zamówienia na określony zakres tablic musi uniemożliwiać przypadkowe powielenie numeracji w kolejnym zamówieniu. W celu potwierdzenia, że oferowane zamówienie odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: Opis oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z danymi technicznymi wymagań sprzętowych dla wdrożenia oprogramowania, spełniający wymagania określone w punkcie II. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga zainstalowania i przetestowania programu przed podpisaniem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2014-2016
Dodano: 2013-11-25 - Wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2013-11-15 - Modernizacja ścieżki edukacyjnej w Gryżyńskim Parku Krajobrazowym - etap I
Dodano: 2013-02-11 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach
Dodano: 2012-12-04 - Wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2012-10-08 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowo-ciągnikowych i motorowerowych dla Powiatu Gorzowskiego
Dodano: 2012-03-13 - Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Wschowskiego
Dodano: 2012-03-12 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych w roku 2012
Dodano: 2011-11-08 - Wytworzenie i dostarczenie tablic rejestracyjnych
Dodano: 2011-08-26 - Wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych w roku 2011
Dodano: 2010-11-16