Przetargi.pl
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Wschowskiego

Powiat Wschowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, ul. Plac Kosynierów 1c
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5404800 , fax. 065 5401932
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
    ul. Plac Kosynierów 1c 1c
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 065 5404800, fax. 065 5401932
    REGON: 97794584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Powiatu Wschowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych, wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania Pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.): 1. Tablice samochodowe jednorzędowe 2. Tablice samochodowe dwurzędowe 3. Tablice do przyczep jednorzędowe 4. Tablice do przyczep dwurzędowe 5. Tablice motocyklowe 6. Tablice motorowerowe 7. Wtórniki tablic rejestracyjnych Tablice rejestracyjne powinny być wykonane wg PN-S-73200 oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. 07.186.1322) posiadające aktualny certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie lub pozytywną opinię ITS, że wykorzystywany do tłoczenia numeru rejestracyjnego podkład - tablica surowa jest zgodny z warunkami technicznymi określonymi w przepisach oraz potwierdzenie wydane przez ITS, że producent zgłosił gotowy wyrób do badań i oczekuje na wydanie certyfikatu. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na dostarczony towar. Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic wynikać będzie z bieżących potrzeb. Czas dostawy - 5 dni od otrzymania zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie zadania. Dostawca zobowiązuje się do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez odbiorcę w czasie przerejestrowania i wycofywania pojazdów z ruchu w ciągu siedmiu dni od daty powiadomienia Dostawcy na swój koszt. Zapłata następować będzie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę za każdą dostarczoną partię tablic. Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 1 do oferty - Oferta, będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania na tablice i nie przekroczy wartości umowy. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej ceny jednostkowej na poszczególne tablice. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania w okresie trwania zamówienia. 2. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również na swój koszt przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: - sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2001 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322, z późn. zm.) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem: -zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, -blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, -wykluczania dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr. - automatyczne tworzenie zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również wtórniki z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej. - automatyczne generowanie zakresów zamawianych tablic po podaniu numeru początkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzględniające niedozwolone i wykorzystane wcześniej numery. - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji. - ewidencja zamówień - weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć wraz z ofertą: - program umożliwiający elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne w wersji elektronicznej testowej na nośniku pamięci np. CD-ROM wraz z opisem oprogramowania oraz licencją w wersji papierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301950002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 33 10203088 0000 8102 0005 8552 PKO BP I Oddział Centrum Leszno Oddział we Wschowie 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pok. 204 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wschowa.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach