Przetargi.pl
Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych.

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 30673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych.” 2. W ramach zamówienia należy wykonać następujące prace: wyburzenie istniejących ścianek działowych, zabezpieczenie konstrukcyjne posadzki pod szyb windowy i stropu pierwszego piętra wraz ze stropem dachowym, montaż szybu windowego, przebudowa klatki schodowej, montaż windy, położenie nowej nitki kanalizacji sanitarnej, wymiana armatury sanitarnej, wymiana i montaż stolarki drzwiowej, wykonanie wylewki samopoziomującej, wykonanie nowej posadzki, udrożnienie kanałów wentylacyjnych i montaż urządzeń nawiewno-wywiewnych, ułożenie płytek ceramicznych, wykonanie gładzi i tynków gipsowych i malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia, gniazd wtykowych, tablicy, wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej, wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, prace wykończeniowe. 3. Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, będący podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego, który będzie integralną częścią oferty Wykonawcy oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych, czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektów realizowanych w ramach tego postępowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję zezwalającą na eksploatację windy wydaną przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszt uzyskania decyzji należy uwzględnić w cenie oferty. 6. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na terenie Przychodni w celu weryfikacji przedmiaru robót oraz zapoznania się z warunkami realizacji robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Panem Rafałem Gołębiewskim tel.: 507 152 491. 7. Wykonawca, który nie dokonał wizji lokalnej, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. 8. Roboty remontowe będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018, poz. 1202), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego. 9. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. 10. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Przychodni, zaleca się aby realizacja robót budowlanych była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jej pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego dojścia do budynku i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy oraz Pacjenci Nowodworskiego Centrum Medycznego. 11. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów. 12. Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej wykorzystywanej do zasilenia maszyn i urządzeń. 13. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 24 miesięcy oraz minimum 24 miesiące gwarancji na windę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki nr rachunku 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 11/PN/18 Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych” 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Kopertę należy oznaczyć - „Wadium w postępowaniu 11/PN/18 Wykonanie szybu windowego i montaż windy z remontem klatki schodowej oraz wykonanie ścianek działowych, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych i remont korytarza w budynku Przychodni Specjalistycznej dla osób niepełnosprawnych” 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z Kosztorysu ofertowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) Kosztorys ofertowy. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ. 4) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 5) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach