Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu ogłasza przetarg
- Adres: 09-200 Sierpc, Studzieniec 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
Studzieniec 30
09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
REGON: 000097844 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu -budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych – II etap. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu -budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych – II etap,2. W ramach zamówienia zaplanowano:1) branża budowlana:a) Ocieplenie części biurowej i montaż ścian z płyt warstwowych w części diagnostycznejb) Murowanie ścian w części dydaktycznejc) Montaż stolarki okiennejd) Wykonanie kanału technologicznego w pomieszczeniu stacjie) Wykonanie podkładów betonowychf) Tynki cementowo-wapienneg) Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowejh) Posadzki w części biurowej i pomieszczeniu stacji diagnostyczneji) Montaż drzwi wejściowych do budynkuj) Wykonanie elewacji budynkuk) Montaż stolarki wewnętrznejl) Montaż bram garażowychm) Montaż balustrady schodowejn) Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej na podbudowie z Gruzo-betonu z krawężnikiem z wykorzystaniem następujących materiałów Inwestora:- Kostka brukowa prostokąt Holland kolor szary o grubości 8 cm w ilości- 170 m2 (plus/minus 5 m2 do pełnej palety)- Gruzobeton w ilości potrzebnej do wykonania podbudowy2) branża elektryczna:a) Wykonanie przyłącza z istniejącego złącza kablowegob) Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prąduc) Wykonanie instalacji odgromowejd) Wykonanie tras kablowyche) Wykonanie tablicy elektrycznej TEf) Wykonanie instalacji oświetleniag) Wykonanie zasilania gniazd i urządzeńh) Przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru instalacji elektrycznej3) branża sanitarna:a) Wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej – oczyszczalnia ekologicznab) Wykonanie instalacji wodociągowej z istniejącej sieci wodociągowej wewnętrznejc) Wykonanie kotłowni i zbiornika na gaz wraz z instalacjąd) Wykonanie centralnego ogrzewaniae) Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowejf) Wykonanie instalacji kanalizacji w budynkug) Wykonanie wentylacjih) Przygotowanie dokumentów wymaganych do odbioru instalacji sanitarnych, instalacji gazowej wewnątrz budynku i na zewnątrz budynku (butli gazowej)3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:1) Projekt Techniczny – załącznik nr 7 do SWZ;2) Projekt Architektoniczno – budowlany - załącznik nr 8 do SWZ;3) Projekt branży sanitarnej - załącznik nr 9 do SWZ;4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SWZ;5) Plan zagospodarowania terenu - załącznik nr 11 do SWZ;6) Przedmiary robót załącznik nr 12 do SWZ;4. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;2) wynikami badań i pomiarów własnych;3) wynikami opracowań własnych.5. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.6. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.7. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osoba na stanowisku operatora koparki.8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający uprawniony jest do:1). żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją za-mówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pra-cę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;2). żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnia-nia ww. wymogów;3). przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.9. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 10 Umowy.10. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.11. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.12. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. 15. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy. 16. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.17. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja obiektu Koszewo, Koszewo 11, 62-560 Skulsk - Zarząd Zlewni w Kole
Dodano: 2024-07-19 - Rewitalizacja terenu cmentarza przykościelnego przy kościele parafialnym w Młodzieszynie.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy szkole podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Niemojkach
Dodano: 2024-07-18 - Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów TWR Wrocław
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17