Przetargi.pl
Wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm

Szkoła Podstawowa nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wolności 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 563 65 31 , fax. 82 563 65 31
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie
    ul. Wolności 20 20
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 563 65 31, fax. 82 563 65 31
    REGON: 11000383200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach Rządowego Programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 11 im. Ireny Sendlerowej w Chełmie przy ul. Wolności 20, zgodnie z uchwałą Rady Ministrów Nr 112/2009 z dnia 07 lipca 2009r. w sprawie rządowego programu wspierania w latach 2009 - 2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących, szkół muzycznych pierwszego stopnia - Radosna Szkoła. Wymieniona uchwała jest dostępna na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej, w tym: a) przygotowanie terenu pod budowę: - oczyszczenie terenu z nieczystości z odwozem na składowisko, - zdjęcie warstwy humus z odwozem na składowisko, - wykop po warstwy konstrukcyjne nawierzchni bezpiecznej i komunikacji z odwozem na składowisko, - profilowanie i zagęszczenie podłoża. b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej i komunikacyjnej: - podbudowa z kruszywa, - warstwa odsączająca z piasku zagęszczona na geowłókninie separacyjnej, - obrzeża betonowe, - nawierzchnia bezpieczna w formie płytek 50 x 50. - nawierzchnia komunikacyjna c) zagospodarowanie terenu: - ogrodzenia panelowe wysokości 1,50 m na słupkach stalowych wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - montaż furtki kompletnej z zamkiem i klamką wraz z osadzeniem słupków - trawnik z siewu d) zakup, dostawę i montaż elementów małej architektury: - ławka z oparciem szt. 4 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - kosz na śmieci szt. 1 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - tablica informacyjna szt. 1 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu - wieszak na plecaki metalowy kotwiony w gruncie lub mocowany na ogrodzeniu e) zakup, dostawę i montaż zestawów zabawowych i sprawnościowych: - ZESTAW ZABAWOWY wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - HUŚTAWKA WAHADŁOWA wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - SPRĘŻYNOWIEC szt. 2 wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - HUŚTAWKA WAGOWA wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - LINARIUM wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - STOPNIE RUCHOME wraz z wykonaniem fundamentów z betonu; - SZEŚCIOKĄT WIELOFUNKCYJNY wraz z wykonaniem fundamentów z betonu. Teren przeznaczony na szkolny plac zabaw, znajduje się w działce nr 340/17 obręb 263 nieruchomości. Szczegółowy zakres robót określa: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ) - przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ) 3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem budowlanym i kosztorysem ofertowym. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przejęcia terenu budowy od Zamawiającego; 2) zabezpieczenia i wygrodzenia terenu robót; 3) okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru w stosunku do wskazanych materiałów, certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z normami lub aprobatami technicznymi. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia organizuje na swój koszt i ryzyko Wykonawca; 4) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 5) zabezpieczenia we własnym zakresie dostaw wody, energii elektrycznej itp. na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia; 6) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi działań prowadzonych robotami; 8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich osób na terenie budowy i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 9) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także w ruchem pojazdów mechanicznych; 10) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie zgodności, b) o wyrobach budowlanych potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 11) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym, np. wyników oraz protokółów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; 12) wykonanie i pokrycie kosztów wszystkich niezbędnych badań, pomiarów, ekspertyz, uruchomień, niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium ; 13) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz dostępem osób niepowołanych; 14) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni lub instalacji; 15) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze; 16) niezwłoczne usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru. Do chwili potwierdzenia przez inspektora Nadzoru usunięcia stwierdzonych wad i usterek Wykonawca nie może zgłosić gotowości do odbioru, o którym mowa w § 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 17) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 18) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp11chelm.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach