Przetargi.pl
Wykonanie systemu telewizji przemysłowej (CCTV w technologii IP) - monitoring obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej Olivia w Gdańsku, w tym instalacja systemu utrwalania przebiegu imprezy masowej (rejestracja obrazu i dźwięku) oraz systemu kontroli biletów wraz z wykonaniem robót towarzyszących

Gdański Klub Sportowy "Stoczniowiec" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 470
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 552 46 23 , fax. 0-58 552 02 51
  • Data zamieszczenia: 2015-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Klub Sportowy "Stoczniowiec"
    ul. Grunwaldzka 470 470
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 552 46 23, fax. 0-58 552 02 51
    REGON: 00702392676000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stoczniowiec.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu telewizji przemysłowej (CCTV w technologii IP) - monitoring obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej Olivia w Gdańsku, w tym instalacja systemu utrwalania przebiegu imprezy masowej (rejestracja obrazu i dźwięku) oraz systemu kontroli biletów wraz z wykonaniem robót towarzyszących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Informacje ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków finansowych Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej oraz ze środków finansowych Gminy Miasta Gdańska i GKS Stoczniowiec. 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu telewizji przemysłowej (CCTV w technologii IP) - monitoring obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej Olivia w Gdańsku, w tym instalacja systemu utrwalania przebiegu imprezy masowej (rejestracja obrazu i dźwięku zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Sprawa Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 stycznia 2011 (Dz. U. nr 16, poz. 73) w sprawie utrwalania imprezy masowej - dalej zwane rozporządzenie) oraz systemu sprzedaży i kontroli biletów i oświetlenia ewakuacyjnego oraz robót ogólnobudowlanych związanych z przedmiotowym systemem. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących instalacji elektrycznych i teletechnicznych: a) Wykonanie instalacji systemu CCTV monitoringu obiektu, w tym system rejestracji obrazu i dźwięku zgodnie z wymogami rozporządzenia; b) Instalacja urządzeń CCTV IP jako modernizacja i rozbudowa systemu telewizji przemysłowej zainstalowanego na obiekcie; c) Dostosowanie instalacji okablowania strukturalnego na potrzeby rozbudowy CCTV, w tym rozbudowa okablowania poziomowego i okablowania światłowodowego; d) Budowa szaf okablowania strukturalnego jako węzłów połączeniowych dla okablowania systemu CCTV; e) Zasilanie urządzeń sytemu CCTV IP i systemu sprzedaży i kontroli biletów, wykonanie i montaż rozdzielnic elektrycznych na obiekcie dla systemu jak wyżej; f) Budowa urządzeń aktywnych potrzebnych do uruchomienia sieci systemu CCTV IP, g) Instalacja systemu sprzedaży biletów i kontroli biletów z identyfikacją kibiców; h) Rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego (w centrum monitoringu); i) Wykonanie robót ogólnobudowlanych - przebudowa pomieszczeń dla stacji operatorskiej systemu CCTV Centrum monitoringu, i pomieszczenia serwerowni, wykonanie niezbędnych prac ogólnobudowlanych - wykończeniowych oraz robót elektrycznych, sanitarnych, w tym wentylacji, klimatyzacji pomieszczenia monitoringu i klimatyzacji serwerowni, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu; j) Instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego; k) Uruchomienie systemów, w tym uruchomienie, wdrożenie systemu sprzedaży i kontroli biletów oraz integracja systemu sprzedaży i kontroli biletów z systemem CCTV; l) Wykonanie niezbędnych prób i testów, w tym wykonanie pomiarów; m) Przeprowadzenie szkoleń z obsługi systemu CCTV i systemu sprzedaży i kontroli biletów dla osób wskazanych przez Zamawiającego; n) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić asysty techniczne w ramach uruchomienia i wdrożenia systemu sprzedaży i kontroli biletów, zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji technicznej. Asysty techniczne na trzech pierwszych imprezach organizowanych przez Zamawiającego po odbiorze końcowym Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotowego zamówienia. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100). 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w Rozdziale 1 SIWZ z dopiskiem: Wadium - Wykonanie systemu telewizji przemysłowej CCTV, znak: ZP/OLIVIA/1.2/2015. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 13.08.2015 roku do godz. 10:00. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej został dołączony do oferty. 5. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w ww. terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w: 1) poręczeniach bankowych, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275), Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający Zamawiającemu oddzielne przechowywanie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale 1 pkt 1 SIWZ. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium w powyższych formach należy wnieść na okres związania ofertą określony w Rozdziale X niniejszej SIWZ. 7. Uwaga! Zamawiający uzna wadium złożone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej za ważne w przypadku, gdy będzie sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zapis, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu, f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała w stosunku do Wykonawcy co najmniej jedna z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy . 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12 niniejszego rozdziału. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 4) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, na wniosek Wykonawcy, zaliczone będzie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowane skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczniowiec.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach