Przetargi.pl
Wykonanie nagłośnienia i monitoringu w ramach projektu budowy hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-210 Zblewo, ul. Główna 40
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5884381 , fax. 058 5884569
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40 40
    83-210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5884381, fax. 058 5884569
    REGON: 00549803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nagłośnienia i monitoringu w ramach projektu budowy hali sportowo - widowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych w Zblewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nagłośnienia i monitoringu w ramach projektu budowy hali sportowo - widowiskowej przy Zespole szkół Publicznych w Zblewie z podziałem na 2 części: Część nr 1: Wykonanie nagłośnienia część nr 2: Wykonanie monitoringu Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszy Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej Ministerstwa Sportu i Turystyki. 1) Postęp robót będzie ewidencjonowany w Dzienniku budowy, który jest obecnie wykorzystywany i uzupełniany przez Wykonawcę obiektu hali sportowo - widowiskowej w Zblewie. 2) Roboty budowlane prowadzone będą pod nadzorem Kierownika budowy Generalnego Wykonawcy hali sportowo - widowiskowej w Zblewie. Przyszły Wykonawca powinien oszacować koszty związane z ochroną placu budowy, dojazdu na teren budowy oraz dostępu do punktu poboru wody i energii elektrycznej. Wykonawca siłowni po uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą będzie mógł korzystać z mediów udostępnionych przez Generalnego Wykonawcę hali: a) Roboty budowlane należy prowadzić ściśle według Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego sporządzonego przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą przed podpisaniem Umowy, a następnie ponownie uzgodnionego z Generalnym Wykonawcą i Zamawiającym bezpośrednio przed rozpoczęciem realizacji Robót. b) Poszczególne terminy pośrednie wykonania Robót będą ściśle uzależnione od terminów udostępnienia frontu Robót przez Generalnego Wykonawcę. (front będzie udostępniony jednorazowo). c) Przedmiot umowy będzie realizowany w obiekcie, w którym trwać będą roboty budowlane realizowane przez Generalnego Wykonawcę. W związku z tym ustala się zasadę, iż Wykonawca będzie podlegał zasadom koordynacji prac narzuconym przez Generalnego Wykonawcę. Zasady wprowadzenia Wykonawcy i koordynacji na budowie określa Załącznik nr 1 do SIWZ. d) Wykonawca winien przewidzieć w ofercie, że zapisy Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego Robót, o którym mowa w ust. a będą ponownie uzgodnione przed rozpoczęciem realizacji Robót i mogą być jednostronnie modyfikowane w trakcie realizacji Umowy przez Zamawiającego (w granicach terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia określonego w pkt 6 do Rozdziału I na uzasadniony wniosek Generalnego Wykonawcy, w zależności od postępu robót budowlanych wykonywanych przez Generalnego Wykonawcę). e) Wykonawca obowiązany jest dostosować sposób realizacji Przedmiotu Zamówienia do zasad koordynacji z robotami budowlanymi ustalanymi na bieżąco przez Generalnego Wykonawcę, przy uwzględnieniu możliwości zmian Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego Robót, o których mowa w ust. d powyżej. W szczególności Wykonawca obowiązany jest do odpowiednio wczesnego, dla terminowej realizacji Robót zamawiania i przechowywania na własny koszt i własnym staraniem zakupionych i materiałów w odpowiednich, zgodnych z zaleceniami producenta warunkach do czasu ich montażu. 3) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa winien każdorazowo uzgodnić wejście na teren budowy z Generalnym Wykonawcą. Po zawarciu umowy pomiędzy Inwestorem a Wykonawcą teren budowy zostanie przekazany pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Wykonawcą wybranym w postępowaniu przetargowym w terminie 7 dniu kalendarzowych przy udziale inwestora. 4) Zaleca się aby w celu dokładnego oszacowania kosztów przedmiotu zamówienia Wykonawca zapoznał się z terenem budowy. 5) Termin wykonania instalacji mija 31.03.2016 r., termin zakończenia robót 16.05.2016 r. 6) Przed zawarciem umowy Wykonawca winien przedstawić Inwestorowi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych. 7) Rozliczenie zadania nastąpi dwuetapowo: a) etap I do 14 dni po dokonaniu odbioru częściowego robót w wysokości nie większej niż 60% wartości przedmiotu zamówienia po przedstawieniu szczegółowego rozliczenia zgodnego z pozycjami w harmonogramie rzeczowo-finansowym; b) etap II do 14 dni po dokonaniu odbioru końcowego robót. 8) Każdorazowo przy odbiorze robót winien uczestniczyć Kierownik Budowy. 1. Część I - Instalacja nagłośnienia Projekt zakłada nagłośnienie widowni realizowane 4 głośnikami dla muzyki lekkiej i mowy oraz włączane opcjonalnie nagłośnienie boiska - 4 głośniki. Przewidziano konieczność korekcji częstotliwościowej toru oraz aktywny podział pasma do celu nagłośnienia systemem dwudrożnym. Wymienione zadania ma realizować procesor sygnałowy. Nagłośnienie w przypadku imprez ma być sterowane ze stołu mikserskiego znajdującego się w pobliżu płyty boiska i publiczności. W tym miejscu ma być też możliwość podłączenia dodatkowego miksera dla nagłośnienia większego występu na płycie boiska. Centralnym punktem systemu ma być zamykana szafa typu rack z urządzeniami audio. Instalacja 2 - drożna, oparta na 8 podwieszanych głośnikach typu satelita, dwustrefowa - boisko plus widownia. 4 końcówki mocy, po dwa głośniki na jedną połówkę końcówki mocy, w tym osobno wzmacniany wysoko - i niskotonowy. Nagłośnienie sali i ciągów komunikacyjnych Instalacje do nagłośnienia sali wykonać przewodem głośnikowym wykonanym z miedzi beztlenowej o przekroju żył 2x4,0mm2, dwa przewodniki skręcone ze sobą w celu eliminacji własnych interferencji, impedancja żył 8 Ohm_km. Do nagłośnienia zastosować pasywne kolumny głośnikowe dwudrożne, usytuowanie zgodnie z rzutem, o mocy 100W RMS 180W (max) 8 Ohm, w obudowie trapezoidalnej bass-reflex. Obudowa wykonana z tworzywa sztucznego ABS odpornego na uderzenia, dodatkowo osłona z siatki z drutu stalowego chroniąca głośniki przed uderzeniem piłką. Głośnik nisko-średnio tonowy o średnicy 16cm wykonany z włókna węglowego, głośnik wysokotonowy tubowy lub kopułowy. Uchwyt montażowy regulowany. Metalowa sztywna siatka osłaniająca głośniki. Pasmo przenoszenia 65Hz-25kHz, SPL 113dB. Gniazda połączeniowe 2 x Sapek-on. Wzmacniacz mocy adekwatny do mocy głośników, nie mniej jak 2 x 420W RMS 8 Ohm, obsługa pętli 110V (dwustrefowy), pasmo przenoszenia 10Hz-50kHz _-1,5dB, 3 tryby pracy - stereo, równoległa, mostkowa. Wbudowany limiter na wyjściu, opóźnione załączanie głośników. Zabezpieczenie przed zwarciem i przegrzaniem. Symetryczne wejścia XLR i Jack, wyjścia 2 x Sapek-on, zasilanie 230V. Istnieje możliwość zamiany jednego proponowanego wzmacniacza dwoma o mniejszej mocy np. 2 szt. 2X240W z adekwatnymi wejściami i wyjściami. Mikser audio analogowy 4-strefowy (strefy sterowane indywidualnie), 3 wejścia mikrofon/linia, 2 wejścia liniowe stereo, 4-strefy sterowane indywidualnie, 3-punktowa regulacja barwy dla każdej ze stref. Zasilanie 230V. Odtwarzacz płyt kompaktowych z systemem antywstrząsowym, odtwarzane formaty audio CD_CD-R_CD Mp3. Pasmo przenoszenia 20Hz-2OkHz. Wyjście analogowe 1 x RCA LIP. Wyświetlacz czasu odtwarzania, sterowanie pilotem. Zasilanie 230V. Eliminator sprzężeń zawierający w sobie zespoły filtrów - 12 w każdym kanale oraz automatyczny eliminator tłumiący częstotliwości, na których pojawiają się sprzężenia akustyczne, wyposażony w bramkę szumów. Posiadający możliwość ręcznej zmiany poszczególnych nastaw oraz ich zapamiętywania, wyposażony w alfanumeryczny wyświetlacz LCD 2x16 znaków ze wskaźnikami przesterowania oraz pokrętło do zmiany wartości parametrów będące jednocześnie przyciskiem do zatwierdzania wyboru. Gniazda wejściowe INPUT 2 x XLR żeńskie oraz 2 x JACK stereo symetryczne z regulacja poziomu od -20dB do +4dB. Gniazda wyjściowe OUTPUT 2 x XLR męskie oraz 2 x JACK stereo symetryczne. Urządzenie z możliwością sterowania poprzez interfejs MIDI (posiada gniazda IN, OUT i THRU typu DIN 5- pinowe). Elementy sterujące: pokrętło regulacyjne z przyciskiem, 6 przycisków funkcyjnych. Ilość filtrów: 12 w pełni regulowanych w każdym kanale stereo, przetworniki we_wy 24-bitowe, częstotliwość próbkowania 48kHz. Pasmo przenoszenia 20 Hz - 20 kHz, stosunek S_N -98dB, zniekształcenia THD 0,065%., zasilanie AC 230V _50Hz. Zestaw mikrofonów bezprzewodowych 2 kanałowy w którego skład wchodzą: jeden mikrofon doręczny, oraz jeden mikrofon krawatowy z nadajnikiem. Pasmo przenoszenia 50 - 18000 Hz, zakres dynamiki 120dB, zasięg nie mniejszy niż 50m. Mikrofon przewodowy wraz ze statywem: Mikrofon dynamiczny o paśmie przenoszenia 30-18000 Hz, Impedancja 250Om, Czułość 1.5mV_Pa_1kHz, Max SPL 120dB, obudowa odlew lub metalowa, Połączenie mikrofonu XLR, kable 5m niskoszumny. Podłogowy statyw mikrofonowy, ruchome ramię, amortyzujący wstrząsy, rozkładany trójnóg, kolor czarny. W ciągach komunikacyjnych zainstalować głośniki wpuszczane lub natynkowe mocy 5-10-20W_110V (osobne odczepy) - montować zgodnie z rysunkiem. Instalacje głośników wykonać przewodem 2x1,5mm2 do instalacji radiowezłowej wewnętrznej, napięcie znamionowe przewodu: 300_300 V Zastosować wzmacniacz miksujący 110V_120W (RMS) z wbudowanym odtwarzaczem CD z szufladą CD_CD-R_CD-RW_MP3, oraz interfejs USB z osobnym włącznikiem, tunerem AM_FM z nie mniej niż 5 przyciskami programowalnymi stacji radiowych. Wzmacniacz powinien posiadać 2 wejścia mikrofonowe, 1 wyjście liniowe, możliwość podłączenia przedwzmacniacza, regulatory poziomu wejściowego i wyjściowego, dwupunktowy korektor barwy. Sprzęt zamontować w odpowiedniej wielkości szafie metalowej ze szklanymi drzwiami zamykanej na klucz z zachowaniem rezerwy na ewentualną rozbudowę oraz wentylację sprzętu podczas użytkowania. Dla właściwej wentylacji należy w szafie zastosować panel wentylacyjny dla usunięcie nadmiaru ciepłego powietrza. Szafę montować w pobliżu parkietu w miejscu niedostępnym dla osób postronnych, tak aby była łatwa możliwość podłączenia innych urządzeń i sterowania systemem podczas organizowanych imprez lub zawodów. Nagłośnienie siłowni Dodatkowo w pomieszczeniu siłowni zainstalować niezależny system nagłośnienia z wzmacniaczem posiadającym wbudowany odtwarzacz radiowy, oraz odtwarzacz CD oraz wejście USB dla odtwarzania formatów CD_CD-R_CD Mp3. W systemie zastosować i zainstalować głośniki wpuszczane lub natynkowe mocy 20W_110V zgodnie z rysunkiem w ilości 6 szt. Zastosować wzmacniacz miksujący 110V_120W (RMS) z wbudowanym odtwarzaczem CD z szufladą CD_CD-R_CD-RW_MP3, oraz interfejs USB z osobnym włącznikiem, tunerem AM_FM z nie mniej niż 5 przyciskami programowalnymi stacji radiowych. Wzmacniacz powinien posiadać 2 wejścia mikrofonowe, 1 wyjście liniowe, możliwość podłączenia przedwzmacniacza, regulatory poziomu wejściowego i wyjściowego, dwupunktowy korektor barwy. 2. Część II - Instalacja monitoringu CCTV Zadaniem systemu CCTV jest monitorowanie sali sportowej i trybun, ciągów komunikacyjnych, wejść do obiektu oraz terenu przyległego do sali widowiskowo-sportowej. Należy zastosować system w technologii IP o rozdzielczości 2Mpx. Jako jednostkę rejestrującą zastosować serwer IP, 20-kanałowy z 3 dyskami HDD 2TB przeznaczonymi do pracy ciągłej. W pokoju trenerów zainstalować monitor do podglądu on-line widoku z kamer. Przeglądanie nagranych materiałów odbywać będzie się za pomocą sieci logicznej w budynku z poziomu komputera z zainstalowaną aplikacją. Należy przewidzieć podłączenie rejestratora do sieci komputerowej w obiekcie. Jako kabel transmisyjny należy użyć kabel skrętkowy kategorii 6 UTP. Za pomocą tego uniwersalnego medium zastosowano rodzaj kamer IP oraz formę zasilania (12V, PoE). System zasilić z najbliższej rozdzielni zabezpieczając osobnym zabezpieczeniem nadprądowym 16A klasy B. Rozdzielnia winna być zabezpieczona przepięciowo zgodnie z obowiązującymi przepisami. Serwer IP. Serwer z zainstalowanym oprogramowaniem i licencjami nie mniej niż do 20 kamer w rozdzielczości FullHD. Posiadający 3 dyski każdy do pracy ciągłem o pojemności 2TB każdy dla rejestracji nagrań, oraz dysk systemowy SSD. Wyświetlanie na żywo obrazu z kamer, przeglądanie nagrań archiwalnych, nagranie na zewnętrznym nośniku np. dysk zewnętrzny. Dostęp do serwera wielopoziomowy dla użytkowników. Blokada możliwości korzystania z serwera niezgodnie z jego przeznaczeniem. - kanały wideo i audio: 20 - nagrywanie do 600 kl_s w rozdzielczości 1280 x 720 - obsługiwane rozdzielczości do 2592 x 1944 - wielkość nagrywanego strumienia: 120 Mb_s łącznie ze wszystkich kamer - obsługa do 3 monitorów jednocześnie - opcjonalny montaż dysku: 4 x 4 TB do rejestracji - szybkie uruchomienie rejestratora dzięki dyskowi SSD - system operacyjny: Microsoft Windows 10 - system rejestracji i nadzoru - platforma wspierająca odczytywanie tablic rejestracyjnych z dwóch kamer wideo oraz rejestrująca analizowany obraz Zestawienie sprzętu do telewizji dozorowej: 1. Serwer IP rejestrujący do 20 kamer IP 2Mpx Full HD z dyskiem operacyjnym i dyskami 2x2TB do pracy ciągłej dla rejestracji obrazu, oraz klawiaturą i myszką bezprzewodową - 1 kpl. 2.Telewizor 55_ Full HD typu LED dla realizacji podglądu z przewodem HDMI do podłączenia do serwera, dodatkowo uchwyt regulowany do montażu telewizora 55_ do ściany - 1 kpl. 3.Kamera IP typu bulet zewnętrzna 2Mpx Full HD - 6 szt. 4.Kamera IP wewnętrzna 1,3 Mpx, obudowa wandaloodporna - 8 szt. 5.Kamera IP wewnętrzna 2Mpx FullHD, obudowa wandaloodporna IK10 - monitoring sali - 4 szt. 6.Switch 24 porty z PoE - 1 kpl. 7.Zestaw gniazd, kabli, złączy, kabli krosowych do podłączenia i uruchomienia systemu - 1kpl. 8.Laptop: - procesor czterordzeniowy typu i7 - dysk twardy min. 1 TB - pamięć RAM min. 8 GB - system operacyjny: Microsoft Windows 10 - pakiet MS OFFICE - ekran 17 cali - mysz bezprzewodowa - torba O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 2. Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skórczu, Oddział w Zblewie nr 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. r. poz. 1804). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt 18.2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 10.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (pkt 8.1.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców), lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp (pkt 14.7.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zblewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach