Przetargi.pl
Wykonanie systemu telewizji przemysłowej (CCTV w technologii IP) - monitoring obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej Olivia w Gdańsku, w tym instalacja systemu utrwalania przebiegu imprezy masowej (rejestracja obrazu i dźwięku) oraz systemu kontroli biletów wraz z wykonaniem robót towarzyszących

Gdański Klub Sportowy "Stoczniowiec" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Grunwaldzka 470
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 552 46 23 , fax. 0-58 552 02 51
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Klub Sportowy "Stoczniowiec"
    ul. Grunwaldzka 470 470
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 552 46 23, fax. 0-58 552 02 51
    REGON: 00702392676000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://stoczniowiec.org.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu telewizji przemysłowej (CCTV w technologii IP) - monitoring obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej Olivia w Gdańsku, w tym instalacja systemu utrwalania przebiegu imprezy masowej (rejestracja obrazu i dźwięku) oraz systemu kontroli biletów wraz z wykonaniem robót towarzyszących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Informacje ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków finansowych Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej oraz ze środków finansowych Gminy Miasta Gdańska i GKS Stoczniowiec. 2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu telewizji przemysłowej (CCTV w technologii IP) - monitoring obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej Olivia w Gdańsku, w tym instalacja systemu utrwalania przebiegu imprezy masowej (rejestracja obrazu i dźwięku zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Sprawa Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 stycznia 2011 (Dz. U. nr 16, poz. 73) w sprawie utrwalania imprezy masowej - dalej zwane rozporządzenie) oraz systemu sprzedaży i kontroli biletów i oświetlenia ewakuacyjnego oraz robót ogólnobudowlanych związanych z przedmiotowym systemem. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących instalacji elektrycznych i teletechnicznych: a) Wykonanie instalacji systemu CCTV monitoringu obiektu, w tym system rejestracji obrazu i dźwięku zgodnie z wymogami rozporządzenia; b) Instalacja urządzeń CCTV IP jako modernizacja i rozbudowa systemu telewizji przemysłowej zainstalowanego na obiekcie; c) Dostosowanie instalacji okablowania strukturalnego na potrzeby rozbudowy CCTV, w tym rozbudowa okablowania poziomowego i okablowania światłowodowego; d) Budowa szaf okablowania strukturalnego jako węzłów połączeniowych dla okablowania systemu CCTV; e) Zasilanie urządzeń sytemu CCTV IP i systemu sprzedaży i kontroli biletów, wykonanie i montaż rozdzielnic elektrycznych na obiekcie dla systemu jak wyżej; f) Budowa urządzeń aktywnych potrzebnych do uruchomienia sieci systemu CCTV IP, g) Instalacja systemu sprzedaży biletów i kontroli biletów z identyfikacją kibiców; h) Rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego (w centrum monitoringu); i) Wykonanie robót ogólnobudowlanych - przebudowa pomieszczeń dla stacji operatorskiej systemu CCTV Centrum monitoringu, i pomieszczenia serwerowni, wykonanie niezbędnych prac ogólnobudowlanych - wykończeniowych oraz robót elektrycznych, sanitarnych, w tym wentylacji, klimatyzacji pomieszczenia monitoringu i klimatyzacji serwerowni, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu; j) Instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego; k) Uruchomienie systemów, w tym uruchomienie, wdrożenie systemu sprzedaży i kontroli biletów oraz integracja systemu sprzedaży i kontroli biletów z systemem CCTV; l) Wykonanie niezbędnych prób i testów, w tym wykonanie pomiarów; m) Przeprowadzenie szkoleń z obsługi systemu CCTV dla osób wskazanych przez Zamawiającego; n) Uczestniczenie przez Wykonawcę, poprzez zapewnienie obsługi technicznej, na imprezach organizowanych przez Zamawiającego w ciągu 12 miesięcy po odbiorze końcowym robót. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie niżej wymienione wymogi Zamawiającego (uszczegółowienie przedmiotu zamówienia): a) producent powinien zagwarantować minimum 8 lat wsparcia serwisowego urządzeń od momentu ich zakupu uwzględniając dostawę części zamiennych lub wymianę z zachowaniem funkcjonalności; b) pojedyncze urządzenie służące do zapisu obrazów ze wszystkich podłączonych do niego kamer, powinno umożliwiać zainstalowanie wewnątrz urządzenia dysków twardych, o pojemności określonej w dokumentacji technicznej, umieszczonych w kieszeniach hot swap, z możliwością konfiguracji przestrzeni dyskowej przynajmniej w formie RAID 5 lub RAID 6. c) system powinien udostępniać pełną funkcjonalność krosownicy wizyjnej (analogowej lub zbudowanej na bazie sieci IP). d) Klawiatura do systemu powinna posiadać możliwość: - sterowania funkcjami rejestratorów oraz krosownicy wizyjnej; - sterowania kamerami obrotowymi przy pomocy drążka sterującego; - wbudowany wyświetlacz ciekłokrystaliczny; e) w celu odnalezienia określonego nagrania wideo, operator nie musi wybierać odpowiedniego urządzenia nagrywającego. Użytkownikowi powinna być udostępniona jednolita lista wszystkich dostępnych kamer, niezależnie od tego, do jakiego rejestratora DVR/NVR kamery te są podłączone. f) oprogramowanie rejestratora i stacji podglądu powinno umożliwiać weryfikację autentyczności zarejestrowanych obrazów; g) system powinien obsługiwać połączenie sieciowe z obsługą protokołu TCP/IP i prędkością połączenia 1 GBit/sekundę. h) urządzenie powinno być wyposażone w redunatantny zasilacz. Zasilacz rezerwowy powinien być przełączony automatycznie w trybie natychmiastowym. Wymiana zasilaczy powinna być możliwa bez konieczności wyłączania NVR/DVR (Hot Swap) i) system powinien udostępniać otwarte i udokumentowane interfejsy komunikacyjne. Producent systemu na żądanie powinien bezpłatnie udostępniać zestaw narzędzi programistycznych (Software Development Kit - SDK) oraz bezpłatne wsparcie programistów umożliwiające stworzenie oprogramowania integrującego z innymi systemami; j) oferowany system CCTV IP powinien zapewniać możliwość zastosowania serwera redundantnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna (z uwzględnieniem zapisów pkt 1 ppkt 4 powyżej): 1) Dokumentacja projektowa wykonana pod kierownictwem Generalnego Projektanta A.P.P. Anna Sołtysiak, ul. Ogarna 44/45 lok. 1, 80-826 Gdańsk, tj. Wielobranżowy Projekt Wykonawczo-Realizacyjny (WPWR) - instalacje teletechniczne i elektryczne - system telewizji przemysłowej (CCTV) - monitoring obiektu, w tym system rejestracji obrazu i dźwięku zgodnie z wymogami rozporządzenia MSWiA w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej oraz system sprzedaży i kontroli biletów - Załącznik 2a do SIWZ; 2) Dokumentacja projektowa wykonana pod kierownictwem Generalnego Projektanta A.P.P. Anna Sołtysiak, ul. Ogarna 44/45 lok. 1, 80-826 Gdańsk, tj. Wielobranżowy Projekt Wykonawczo-Realizacyjny (WPWR) - przebudowa pomieszczenia pod centrum monitoringu i pomieszczenia serwerowni, wykonanie niezbędnych prac ogólnobudowlanych - wykończeniowych oraz robót elektrycznych i sanitarnych, w tym wentylacji, klimatyzacji pomieszczenia monitoringu i klimatyzacji serwerowni, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania systemu - Załącznik 2b do SIWZ; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - instalacje teletechniczne i elektryczne - system telewizji przemysłowej (CCTV) - monitoring obiektu, w tym system rejestracji obrazu i dźwięku zgodnie z wymogami rozporządzenia MSWiA w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej oraz system sprzedaży i kontroli biletów oraz instalacje elektryczne w Centrum monitoringu- Załącznik nr 2c do SIWZ; 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - przebudowa pomieszczenia pod Centrum monitoringu i pomieszczenia serwerowni w branży ogólnobudowlano - wykończeniowej i sanitarnej, w tym wentylacji i klimatyzacji- Załącznik nr 2d do SIWZ; 5) Przedmiary robót w poszczególnych branżach (pełniące rolę wyłącznie pomocniczą do obliczenia ceny), tj.: a) instalacje elektryczne i teletechniczne systemu CCTV; b) instalacje elektryczne Centrum monitoringu; c) roboty ogólnobudowlano - wykończeniowe w Centrum monitoringu; d) instalacje sanitarne w Centrum monitoringu - wentylacja i klimatyzacja. - Załącznik 2e do SIWZ; 6) Wszędzie tam, gdzie Zamawiający użył w dokumentacji technicznej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza do zastosowania materiały lub wyroby równoważne. W celu ustalenia czy oferowane przez Wykonawcę materiały, wyroby lub urządzenia spełniają wymagania techniczne im stawiane, Wykonawca winien wykazać w treści oferty na sporządzonym przez niego zestawieniu , że oferowane przez niego wyroby, materiały oraz urządzenia są równoważne, zważając na wymagania techniczne materiałów, wyrobów i urządzeń z uwzględnieniem wymagań technicznych określonych w dokumentacji technicznej. a) W przypadku wątpliwości Wykonawcy co do równoważności oferowanych materiałów lub wyrobów z wymaganiami Zamawiającego Wykonawca winien wystąpić do Zamawiającego ze stosownym zapytaniem w trybie określonym w art. 38 ust. 1 Ustawy. b) Szczegółowe warunki odnoszące się do równoważności zawiera dokumentacja techniczna. 7) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i materiały posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt i materiały spełniają wymagane prawem przepisy i normy, w tym określone w: a) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2013 r., poz. 1409 ze zm.); b) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. 2014 r., poz. 883); c) Deklaracji właściwości użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 305/2011 z dnia 09.03.2011 r. d) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041 ze zm.) 8) W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania każdorazowo przed montażem przedstawienia dokumentacji materiałowej. 9) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnych materiałów własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku i instalacji własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w terminie określonym w SIWZ lub przez Zamawiającego. 10) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) opracowania szczegółowe, tj. rysunki warsztatowe; b) kompletną dokumentację powykonawczą wraz ze szczegółowym jej wykazem, w tym dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji okablowania strukturalnego oraz wyniki pomiarów sieci okablowania strukturalnego, oraz dokumentację eksploatacyjno-techniczną zawierającą m.in. szczegółowy opis instalacji i konfiguracji poszczególnych systemów oraz obsługi dla użytkownika. Powyższa dokumentacja zostanie dostarczona przez Wykonawcę w formie papierowej - 3 egzemplarze i w formie elektronicznej na nośniku CD; c) instrukcję obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń, w języku polskim oraz harmonogram konserwacji i przeglądów w okresie gwarancji. 3. Obowiązki wykonawcy i warunki prowadzenia robót 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac i zobowiązuje się wykonywać roboty zgodnie z przyjętymi w Polsce normami, instrukcjami i przepisami. 2) Roboty mogą być prowadzone codziennie i całodobowo w terminie realizacji zamówienia w godzinach zaplanowanych przez Wykonawcę, uzgodnionych z użytkownikiem - GKS Stoczniowiec. 3) Zamawiający informuje, że przedmiotowe Roboty budowlane będą prowadzone na obiekcie, w którym czynnikiem obiegu chłodniczego tafli lodowiska jest solanka, a czynnikiem chłodzącym maszynowni jest amoniak. 4) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu, na którym będą wykonywane przedmiotowe roboty, jego otoczenia oraz całego obiektu HSW Olivia w celu uwzględnienia przy wycenie specyfiki miejsca prowadzenia robót i cech charakterystycznych obiektu HSW Olivia, tj.: a) warunków organizacyjnych prowadzenia Robót; b) rozmiarów i charakteru Robót, a także materiałów niezbędnych do wykonania oraz usunięcia wszelkich usterek jakie w nich powstaną; c) środków potrzebnych dla uzyskania dostępu i zagospodarowania Placu Budowy. - Dokonanie oględzin możliwe jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 10:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobą, ze strony użytkownika HSW Olivia, upoważnioną do porozumiewania się z wykonawcami, wskazaną w Rozdziale VIII SIWZ. 5) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotowych robót oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz dobór właściwych metod organizacyjno-technicznych oraz za ewentualne szkody, które mogłyby powstać podczas prowadzenia robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy na własny koszt wszystkich elementów infrastruktury technicznej Zamawiającego, które ulegną uszkodzeniu w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia, w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót, kosztów zużycia wody, energii elektrycznej i innych mediów. 9) Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na swój koszt, gromadzić, usuwać z terenu wykonywanych robót i zaplecza oraz utylizować powstałe w związku z robotami: śmieci, nieczystości i odpady, a zwłaszcza odpady niebezpieczne. Wykonawca będzie składował odpady każdego rodzaju w wyznaczonym pojemniku i miejscu. 10) Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie wykonywanych robót. 11) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać przepisy o ochronie przeciwpożarowej i będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem stanowiącym rezultat realizacji robót, w tym spowodowanych przez personel Wykonawcy. 12) Podczas realizacji prac Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących BHP. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. 13) Wykonawca dostarczy na teren objęty pracami i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, a także zapewni wyposażenie pracowników, wymaganą odzież i sprzęt ochronny. 14) Uznaje się, że wszelkie koszty związane z zapewnieniem wymagań bezpieczeństwa określonych powyżej są uwzględnione w cenie ryczałtowej. 15) Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia prac do czasu odbioru końcowego robót. Do czasu odbioru końcowego robót przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą materiałów lub urządzeń ponosi Wykonawca. 16) W trakcie prowadzenia robót budowlanych w kompleksie obiektów HSW Olivia będą prowadzone normalne zajęcia sportowe. Znajduje się tu również część hotelowa - Hotel Olivia. Będą się tam przemieszczać goście hotelowi. Ponadto w bliskim sąsiedztwie maszynowni na terenach zielonych znajduje się plac zabaw dla dzieci z przedszkola. Prowadzone roboty muszą zostać zorganizowane w sposób minimalizujący negatywne skutki dla funkcjonowania obiektu hotelowego i wykonywanych funkcji widowiskowo-sportowych. 17) Wykonawca planując terminy wykonania prac zobowiązany jest uwzględnić ich prowadzenie w czynnym obiekcie sportowo-hotelowo-handlowym. Utrudnienia w prowadzeniu prac wynikające z obecności w sąsiedztwie terenu wykonywania robót innych osób oraz realizacji funkcji hotelowo-sportowych i handlowych nie będą stanowiły podstawy do wydłużenia terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia. 18) W okresie od 27 lipca 2015 r. rozpoczynają się zajęcia na lodowisku w Hali Dużej HSW Olivia. W związku tym prowadzenie wszelkich prac nad taflą lodowiska będzie możliwe tylko w godzinach nocnych, tj. od godz. 22:00 do 6:00, i tylko przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu (np. wysięgniki). Wykonawca przed rozpoczęciem prac nad taflą lodowiska po 27 lipca, dokona odpowiedniego zabezpieczenia tafli przed wszelkimi uszkodzeniami. Wykonawca uwzględni te zabezpieczenia w projekcie zabezpieczeń tymczasowych, który zostanie sporządzony zgodnie z postanowieniami umowy. 19) Urządzenia, osprzęt i materiały dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem przypadku użycia urządzeń niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. 20) Urządzenia, osprzęt i materiały dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 21) Urządzenia, osprzęt i materiały oferowane w ramach przedmiotu zamówienia w dniu złożenia oferty nie mogą być przewidziane przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 22) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i materiały posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt i materiały spełniają wymagane prawem przepisy i normy. 23) Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia osoby z odpowiednimi uprawnieniami, kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym kierownika budowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 SIWZ. 4. Warunki gwarancji: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane. 2) Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił objęcie wykonanego systemu okablowania strukturalnego instalacji gwarancją producenta, gdzie okres gwarancji udzielonej bezpośrednio przez producenta nie może być krótszy niż 25 lat (wymagany certyfikat gwarancyjny producenta okablowania stanowiący 25-letnie zobowiązanie gwarancyjne producenta w zakresie dotrzymania parametrów wydajnościowych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych wszystkich elementów oddzielnie i całego systemu okablowania). 3) Gwarancja systemowa producenta powinna zapewniać: a) zgodność ze standardami okablowania strukturalnego obowiązującymi w czasie wykonania instalacji; b) niezawodne działanie aplikacji (protokołów transmisyjnych), zdefiniowanych w standardach okablowania strukturalnego obowiązujących w czasie wykonania instalacji, dla których system został zaprojektowany; c) brak wad fabrycznych elementów łączy okablowania oraz błędów w czasie instalacji okablowania. d) Wykonawca, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia powinien posiadać aktualną umowę zawartą bezpośrednio z producentem oferowanego okablowania (tj. producentem wszystkich elementów systemu okablowania), regulującą uprawnienia, procedurę, warunki i tryb udzielania gwarancji Zamawiającemu przez producenta oraz zobowiązania każdej ze stron. Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia przedłoży Zamawiającemu kopię ww. umowy, zgodnie z zapisem w rozdziale XVII pkt 1 ppkt 6 SIWZ. e) Wykonawca, w ciągu 15 dni od daty zakończenia instalacji powinien zgłosić producentowi potrzebę udzielenia gwarancji i dostarczyć wymaganą dokumentację powykonawczą oraz pomiary sieci okablowania strukturalnego. W ciągu kolejnych 15 dni Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikat gwarancyjny łącznie ze szczegółowymi warunkami gwarancyjnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100). 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w Rozdziale 1 SIWZ z dopiskiem: Wadium - Wykonanie systemu telewizji przemysłowej CCTV, znak: ZP/OLIVIA/1/2015. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 22.07.2015 roku do godz. 10:00. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej został dołączony do oferty. 5. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w ww. terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w: 1) poręczeniach bankowych, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275), Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający Zamawiającemu oddzielne przechowywanie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale 1 pkt 1 SIWZ. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. Wadium w powyższych formach należy wnieść na okres związania ofertą określony w Rozdziale X niniejszej SIWZ. 7. Uwaga! Zamawiający uzna wadium złożone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej za ważne w przypadku, gdy będzie sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zapis, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu, f) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniała w stosunku do Wykonawcy co najmniej jedna z przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy . 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12 niniejszego rozdziału. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 4) zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego, na wniosek Wykonawcy, zaliczone będzie przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 2) Oferowane skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia (w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczniowiec.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach