KZB Legionowo Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-120 Legionowo, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 774-45-95 wew. 11 , fax. 22 774-11-77
- Data zamieszczenia: 2019-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: KZB Legionowo Spółka z o.o.
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3
05-120 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 22 774-45-95 wew. 11, fax. 22 774-11-77
REGON: 14679974800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU, OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO, KURTYN DYMOWYCH ORAZ SYSTEMU ZAMKNIĘĆ OGNIOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 3 W LEGIONOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, oświetlenia ewakuacyjnego, kurtyn dymowych oraz systemu zamknięć ogniowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Zegrzyńskiej 3 w Legionowie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Instalacji sygnalizacji pożarowej SSP w tym: zasilania urządzeń SSP z istn. rozdzielnic elektrycznych, montaż centrali adresowalnej mikroprocesorowej centrali systemu sygnalizacji pożarowej 4 pętlowa x 127 adresów, montaż dodatkowego modułu liniowego rozszerzającego pojemność centrali o dodatkowe 4 pętle, montaż elementów liniowych - czujek, przycisków ROP i elementów wykonawczych wejścia-wyjścia, montaż sygnalizatorów wewnętrzne instalowanie na oddzielnych liniach i zasilane z zasilaczy pożarowych, montaż sygnalizatorów zewnętrznych, montaż okablowania. 2) Instalacji oświetlenia awaryjno – ewakuacyjnego: zasilania oświetlenia z ist. rozdzielnic elektrycznych, montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego - kierunkowego, montaż opraw oświetlenia awaryjnego, 3) Montaż wyłącznika p. pożarowego. 4) Montaż drzwi p. pożarowych (ewakuacyjnych). 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie dokumentacją techniczną, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i ze sztuką budowlaną. 3. Materiały stosowane przez WYKONAWCĘ podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w projekcie budowlanym WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt WYKONAWCY. 4. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany (załączniki nr 11 i 17 do SIWZ), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 i 16 do SIWZ), przedmiary robót (załączniki nr 13, 14 i 15 do SIWZ). 5. W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia, wymienionymi w ust. 3: 1) pierwszeństwo ma zawsze projekt techniczny, jeżeli rozbieżność ich dotyczy: 2) pierwszeństwo ma Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz.U z 2018 r. poz. 917, ze zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku – ING Bank Śląski O/Legionowo, konto nr 73 1050 1012 1000 0005 0241 1663 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu na WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU, OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO, KURTYN DYMOWYCH ORAZ SYSTEMU ZAMKNIĘĆ OGNIOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 3 W LEGIONOWIE. - DOP-ZP-13/2019”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji i poręczeń musi jasno wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia na WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU, OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO, KURTYN DYMOWYCH ORAZ SYSTEMU ZAMKNIĘĆ OGNIOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 3 W LEGIONOWIE. - DOP-ZP-13/2019. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – o ile dotyczy; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) jeżeli dotyczy; 6) informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom składana na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy pzp (załącznik nr 9 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 7) uproszczony kosztorys ofertowy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ. ZNAK SPRAWY: 22/2024
Dodano: 2024-07-15 - Zaprojektuj i wybuduj: Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu parku kieszonkowego w ramach budżetu obywatelskiego Park kieszonkowy
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i rozbudowa budynku Filii nr 2 Biblioteki Publicznej w Grodzisku Mazowieckim wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Modernizacja Oddziału Wewnętrznego dla utworzenia Pododdziału Endokrynologii i Diabetologii WSZ w Płocku”
Dodano: 2024-07-14