Starostwo Powiatowe w Skierniewicach ogłasza przetarg
- Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3-go Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 46 8334637 , fax. 468 336 679
- Data zamieszczenia: 2021-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach
ul. Konstytucji 3-go Maja 6
96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
tel. 46 8334637, fax. 468 336 679
REGON: 75014778000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej, oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej, oświetlenia awaryjnego oraz ewakuacyjnego w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część nr 1 – wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach. Część nr 2 – wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót i dokumentacja projektowa. 3. Przedmiar robót służyć będzie Wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tytułu informacji w nim zawartych w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na całość wykonywanych robót budowlano - instalacyjnych w tym materiały i urządzenia minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Koszty gwarancji należy uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba że gwarancja producenta danego materiału/urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych. 6. Zaleca się, by wycena oferty poprzedzona była wizją lokalną w celu uwzględnienia wszystkich kosztów i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznym wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści „SIWZ” oraz poleceniami Inspektora nadzoru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31518200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną