Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 80-955 Gdańsk, ul. Zamknięta
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 587 379 565 , fax. 587 379 332
- Data zamieszczenia: 2020-01-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
ul. Zamknięta 18
80-955 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 587 379 565, fax. 587 379 332
REGON: 19147840800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.portgdansk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu rozliczania mediów wraz z systemem monitoringu ciepłomierzy w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. wykonanie systemu rozliczania mediów wraz z systemem monitoringu ciepłomierzy w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk S.A. 2. usługi Serwisu (opieki serwisowej) w ciągu 24 miesięcy od daty zakończenia Gwarancji (w ramach prawa opcji); 3. usługi Rozwoju w okresie 48 miesięcy od daty Odbioru Wdrożenia (w ramach prawa opcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określone są w Załączniku nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 22 000,00 PLN Pozostałe informacje na temat wadium znajdują się w Rozdziale 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu ww. warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy przygotować według wzoru Formularza oferty – zamieszczonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Do formularza oferty załączyć należy: 2.1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej - załączyć oryginał dowodu potwierdzającego wpłacenie wadium na rachunek bankowy Zamawiającego albo potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię przelewu. W przypadku wadium wnoszonego w formie określonej w pkt. 8.3.- załączyć kopię i oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 2.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie punktu 2.2.4. i 6.1. 2.3. Pełnomocnictwo jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy a nie osobę / osoby których uprawnienia do jej podpisania wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 10.2.4. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 2A do SIWZ. 10.2.5. Nośnik pamięci z filmem demonstracyjnym Wykonawcy sporządzonym według scenariusza określonego w Formularzu oceny filmu demonstracyjnego – Załącznik nr 2B do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie systemu do zarządzania badaniami oraz systemów wspierających Pomorskie Onkologiczne Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
Dodano: 2024-01-03 - DOSTAWA WRAZ Z WDROŻENIEM SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA PODNOSZĄCEGO POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ USŁUGĄ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-11-23 - Aktualizacja subskrypcji oprogramowania hydrograficznego.
Dodano: 2023-11-09 - DOSTAWA WRAZ Z WDROŻENIEM SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA PODNOSZĄCEGO POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ USŁUGĄ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa specjalistycznego oprogramowania do informatyki śledczej wraz z przedłużeniem licencji w ramach projektu Cyberpol, współfinansowanego ze środków UE.
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa Systemu zgodnie z SOPZ i ustaleniami analizy, projekt, testowanie i wdrożenie na środowiskach deweloperskim, testowym oraz produkcyjnym, wdrożenie pracowników Zamawiającego do pracy w Sys...
Dodano: 2023-10-11 - Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz urządzeń do wykonywania i magazynowania kopii bezpieczeństwa wraz z oprogramowaniem, oprogramowanie do zarządzania zasobami i procesami it
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa Systemu zgodnie z SOPZ i ustaleniami analizy, projekt, testowanie i wdrożenie na środowiskach deweloperskim, testowym oraz produkcyjnym, wdrożenie pracowników Zamawiającego do pracy w Sys...
Dodano: 2023-08-02 - odnowienie 3 letniej subskrypcji oprogramowania typu CAD na 7 stanowisk
Dodano: 2023-04-04 - Dostawa licencji Eskulap NT z migracją systemu do wersji przeglądarkowej
Dodano: 2023-03-29