Przetargi.pl
Dostawa Systemu zgodnie z SOPZ i ustaleniami analizy, projekt, testowanie i wdrożenie na środowiskach deweloperskim, testowym oraz produkcyjnym, wdrożenie pracowników Zamawiającego do pracy w Sys...

NARODOWE MUZEUM MORSKIE W GDAŃSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 9-13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 320 33 58 , fax. (58) 301 84 53
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NARODOWE MUZEUM MORSKIE W GDAŃSKU
    ul. Ołowianka 9-13
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (58) 320 33 58, fax. (58) 301 84 53
    REGON: 000635075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Systemu zgodnie z SOPZ i ustaleniami analizy, projekt, testowanie i wdrożenie na środowiskach deweloperskim, testowym oraz produkcyjnym, wdrożenie pracowników Zamawiającego do pracy w Sys...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia i ustaleniami analizy, projekt, testowanie i wdrożenie na środowiskach deweloperskim, testowym oraz produkcyjnym, wdrożenie pracowników Zamawiającego do pracy w Systemie zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym część III SWZ oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym część II SWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III niniejszej SWZ.3. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację prac w zgodzie z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Szczegółowy zakres opcji określony jest w części III SWZ. Okoliczności skorzystania z prawa opcji określa część II SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:31 1130 1121 0006 5623 9920 0006z adnotacją:„Wadium - ZP/27-6/PN/2023”W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek jeżeli:w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach