Przetargi.pl
"Wykonanie systemu przyzywowo - alarmowego dla budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku - II ETAP ( pierwsze piętro – cz. 1).”

Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Nowomiejska 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku
    ul. Nowomiejska 19
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 005886445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpswloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie systemu przyzywowo - alarmowego dla budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowomiejskiej 19 we Włocławku - II ETAP ( pierwsze piętro – cz. 1).”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest realizacja na zlecenie Zamawiającego robót budowlanych w zakresie wykonania systemu przyzywowo – alarmowego dla części 1 pierwszego piętra budynku Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku - zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem inwestorskim oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ. Wszystkie parametry podane w Załączniku nr 9 do SWZ należy traktować jako minimalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium, o którym mowa w pkt 1, utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.3. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert4. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Domu Pomocy Społecznej przy ulicy Nowomiejskiej 19 we Włocławku w Banku PKO BP oddział Włocławek, nr: 60 1020 1462 0000 7102 0406 6916, z dopiskiem na przelewie: Wadium: Nr postępowania DAG.260.2.2023.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2-4 , wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.8. Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2-5 powinno jako beneficjenta wskazywać Gminę Miasto Włocławek reprezentowaną przez Lidię Lewandowską – Dyrektora Domu Pomocy Społecznej we Włocławku z siedzibą ul. Nowomiejska 19, 87-800 Włocławek.9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.10. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt 4 ppkt 2-4, w treści dokumentu muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a jeżeli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno być zaznaczone, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej wyroku z dnia 23 grudnia 2019 r., KIO 2503/19), z zastrzeżeniem, że gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej (argumentacja na podstawie wyroku Sądu Najwyższego z dnia 15 lutego 2018 r., sygn. akt: IV CSK 86/17).11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP.12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 50 000,00 zł;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu instalacji wewnętrznych elektrycznych teletechnicznych w obiekcie całodobowej opieki (m.in. szpitale, domy pomocy społecznej, hospicja itp.) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej: co najmniej 1 osoba, posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach