Przetargi.pl
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w gminie Jaktorów

Gmina Jaktorów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
    ul. Warszawska 33 33
    96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
    REGON: 75014825900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w gminie Jaktorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje: zaprojektowanie systemu monitoringu wizyjnego, dostawa urządzeń, wraz ze wszystkimi elementami dodatkowymi umożliwiającymi funkcjonowanie systemu monitoringu wizyjnego oraz niezbędnym oprogramowaniem, ich montaż wraz z wykonaniem przyłączeń, rozruch systemu, przeszkolenie pracowników w zakresie eksploatacji systemu, wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji eksploatacyjnej systemu oraz serwis gwarancyjny. 2.Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego uwzględnia instalację i uruchomienie ośmiu punktów kamerowych (czterech punktów kamerowych w Jaktorowie i czterech punktów kamerowych w Międzyborowie). Na każdy punkt kamerowy składać się mają: przyłącza energetyczne (przyłącza do sieci energetycznej w miejscach montażu kamer), instalowanie w hermetycznej skrzynce kamerowej: zabezpieczenia elektryczne, zasilacze UPS, konwertery optyczne, switche. Na każdy punkt kamerowy składać się mają na dedykowanych uchwytach nasłupowych sieciowe, obrotowe kamery dzienno-nocne. System monitoringu wizyjnego uwzględnia instalację i uruchomienie jednej kamery stacjonarnej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia wykonane należycie odpowiadające swoim rodzajem ( wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obejmującego minimum 7 punktów kamerowych) przedmiotowi zamówienia o wartości każda co najmniej 200.000 zł brutto. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot; b) dysponują osobami (co najmniej po jednej osobie), które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: elektrycznej, telekomunikacyjnej przynależących do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot; 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania oferty polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200.000 zł. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. b) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. d)pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. e) koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 2.W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a)wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia wykonane należycie odpowiadające swoim rodzajem ( wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obejmującego minimum 7 punktów kamerowych) przedmiotowi zamówienia o wartości każda co najmniej 200.000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji zamówienia sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych ( co najmniej po jednej osobie) w specjalności: elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następującego dokumentu: - polisy ubezpieczenia OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaktorow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach