Gmina Jaktorów ogłasza przetarg
- Adres: 96-313 Jaktorów, ul. Warszawska 33
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8564026, 8564069 , fax. (046) 855 21 88
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
ul. Warszawska 33 33
96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
tel. 046 8564026, 8564069, fax. (046) 855 21 88
REGON: 75014825900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego w gminie Jaktorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zakres zamówienia obejmuje: zaprojektowanie systemu monitoringu wizyjnego, dostawa urządzeń, wraz ze wszystkimi elementami dodatkowymi umożliwiającymi funkcjonowanie systemu monitoringu wizyjnego oraz niezbędnym oprogramowaniem, ich montaż wraz z wykonaniem przyłączeń, rozruch systemu, przeszkolenie pracowników w zakresie eksploatacji systemu, wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji eksploatacyjnej systemu oraz serwis gwarancyjny. 2.Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego uwzględnia instalację i uruchomienie ośmiu punktów kamerowych (czterech punktów kamerowych w Jaktorowie i czterech punktów kamerowych w Międzyborowie). Na każdy punkt kamerowy składać się mają: przyłącza energetyczne (przyłącza do sieci energetycznej w miejscach montażu kamer), instalowanie w hermetycznej skrzynce kamerowej: zabezpieczenia elektryczne, zasilacze UPS, konwertery optyczne, switche. Na każdy punkt kamerowy składać się mają na dedykowanych uchwytach nasłupowych sieciowe, obrotowe kamery dzienno-nocne. System monitoringu wizyjnego uwzględnia instalację i uruchomienie jednej kamery stacjonarnej. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia wykonane należycie odpowiadające swoim rodzajem ( wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obejmującego minimum 7 punktów kamerowych) przedmiotowi zamówienia o wartości każda co najmniej 200.000 zł brutto. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot; b) dysponują osobami (co najmniej po jednej osobie), które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: elektrycznej, telekomunikacyjnej przynależących do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot; 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania oferty polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200.000 zł. Ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę, następujących oświadczeń i dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. b) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty. c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na druku, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. d)pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. e) koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 2.W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a)wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia wykonane należycie odpowiadające swoim rodzajem ( wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obejmującego minimum 7 punktów kamerowych) przedmiotowi zamówienia o wartości każda co najmniej 200.000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji zamówienia sporządzonym na druku, który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych ( co najmniej po jednej osobie) w specjalności: elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda dostarczenia następującego dokumentu: - polisy ubezpieczenia OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaktorow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa wraz z montażem dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
Dodano: 2016-06-21 - Rozbudowa i modernizacja systemu zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-07-28 - Rozbudowa i modernizacja systemu zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-06-26 - Modernizacja systemu monitoringu CCTV
Dodano: 2013-09-18 - DOSTAWA: Zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji w autobusach ( 15szt. ) jako element Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIE 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013
Dodano: 2013-05-14 - Dostawa zestawu monitoringu CCTV
Dodano: 2010-10-21 - Dostawa zestawu monitoringu CCTV
Dodano: 2010-10-13 - Budowa systemu telewizji przemysłowej CCTV (oznaczenie sprawy: ZP-59-Log-2010)
Dodano: 2010-10-07 - Dostawa zestawów monitoringu CCTV
Dodano: 2010-08-20 - Dostawa i montaż kamer obrotowych i stacjonarnych do monitoringu miejskiego
Dodano: 2010-07-15