Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie 1A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 235 00 15 , fax. 24 235 71 55
- Data zamieszczenia: 2016-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym
ul. Zalesie 1A 1A
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 24 235 00 15, fax. 24 235 71 55
REGON: 14706092700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa wraz z montażem dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa wraz z montażem dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z załączonym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do SIWZ, tj. projekt, przedmiar robót, kosztorys ofertowy. Użyte w załączniku nazwy wyrobów i elementów to wymóg konieczny, aby stary system współpracował z systemem będącym przedmiotem zamówienia. System bezpieczeństwa będący przedmiotem zamówienia jest uzupełnieniem istniejącego systemu TV dozorowej. Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym zlokalizowany jest w budynku, w którym znajduje się również inna instytucja tj. Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej w Gostyninie. Obiekt posiada infrastrukturę techniczną i medyczną oraz jest obiektem działającym. W związku z tym, iż prace wykonywane będą w obiekcie czynnym nie mogą one zakłócać funkcjonowania pracy pozostałych Zespołów. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym przyjęte rozwiązania na każdym etapie ich wykonania. Zamawiający informuje Wykonawców o ich uprawnieniu do przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca planowanych prac oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca nie może podczas realizacji zawartej umowy powoływać się na jakiekolwiek okoliczności dotyczące wykonania zadania, które były możliwe do ustalenia podczas przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. W czasie realizacji zadania Wykonawca zorganizuje miejsce prac własnym staraniem i na własny koszt oraz podejmie wszelkie środki niezbędne dla ochrony prac, a także będzie utrzymywał bieżący porządek na miejscu prac. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego oddzielenia miejsc prowadzonych prac oraz będzie stosował elektronarzędzia o niskim poziomie hałasu. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich przepisów obowiązujących na terenie Ośrodka. Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę zostanie poinformowany o w/w przepisach. Zamawiający informuje, iż na terenie całego Ośrodka obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Wszelkie ustalenia dotyczące organizacji prac zapadać muszą w uzgodnieniu z Zamawiającym. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający może przerwać prace do czasu ich usunięcia. Wykonawca zobowiązuje się przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem użytkowania systemu będącego przedmiotem postępowania. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych we wzorze umowy. Warunki określone we wzorze umowy załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowią jej integralną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 złotych brutto (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: PKO BP O/Gostynin 87 1020 3974 0000 5202 0273 2485 W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rops.bip.eur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i modernizacja systemu zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-07-28 - Rozbudowa i modernizacja systemu zabezpieczeń technicznych
Dodano: 2014-06-26 - Modernizacja systemu monitoringu CCTV
Dodano: 2013-09-18 - DOSTAWA: Zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji w autobusach ( 15szt. ) jako element Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIE 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013
Dodano: 2013-05-14 - Dostawa zestawu monitoringu CCTV
Dodano: 2010-10-21 - Dostawa zestawu monitoringu CCTV
Dodano: 2010-10-13 - Budowa systemu telewizji przemysłowej CCTV (oznaczenie sprawy: ZP-59-Log-2010)
Dodano: 2010-10-07 - Dostawa zestawów monitoringu CCTV
Dodano: 2010-08-20 - Dostawa i montaż kamer obrotowych i stacjonarnych do monitoringu miejskiego
Dodano: 2010-07-15 - dostawa kamery odpornej na promieniowanie do komory GTEM
Dodano: 2009-09-04