Przetargi.pl
Wykonanie Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Sądzie Okręgowym w Łomży.

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, Dworna 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (86) 215 42 73
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    Dworna 16
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. (86) 215 42 73
    REGON: 57063100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Sądzie Okręgowym w Łomży.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Systemu Kontroli Dostępu (zwanym dalej SKD) oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (zwanym dalej SSWiN) w Sądzie Okręgowym w Łomży na podstawie dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 8-17 do SWZ.2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004, w tytule przelewu wskazując: „Wadium - postępowanie nr G.261.4.2024 na wykonanie Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu w Sądzie Okręgowym w Łomży.”5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest podać numer rachunku bankowego, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt. 2-4 Pzp, powinno w szczególności zawierać: określenie postępowania (nazwa i numer sprawy), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego - jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp.7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, tj. w formie gwarancji lub poręczenia, należy przekazać Zamawiającemu w jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia poprzez dołączenie do oferty lub przekazanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gospod@lomza.so.gov.pl przed upływem terminu składania ofert.9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona.11. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z dyspozycją art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych. (słownie: jeden milion i 00/100 złotych);2. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:- co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych i teletechnicznych w budynku użyteczności publicznej w zakresie wykonania lub remontu lub przebudowy lub modernizacji Systemu Kontroli Dostępu (SKD) obejmujące również wykonanie integracji z Systemem Wizualizacji Alarmów w aplikacji PSIM o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy i 00/100 złotych) każde,oraz- co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych i teletechnicznych w budynku użyteczności publicznej w zakresie wykonania lub remontu lub przebudowy lub modernizacji Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) obejmujące również wykonanie integracji z Systemem Wizualizacji Alarmów w aplikacji PSIM o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy i 00/100 złotych) każde.Zamawiający uzna warunek za spełniony, również w przypadku gdy Wykonawca wykaże się realizacją co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych i teletechnicznych w budynku użyteczności publicznej w zakresie wykonania lub remontu lub przebudowy lub modernizacji Systemu Kontroli Dostępu (SKD) i Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) obejmujące również wykonanie integracji ww. systemów z Systemem Wizualizacji Alarmów w aplikacji PSIM, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy i 00/100 złotych) każde.Zamawiający wymaga załączenia dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek nie podlega sumowaniu, tzn. że przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi samodzielnie spełniać warunek.2) dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy/robót teletechnicznychi która posiada:- co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, po uzyskaniu uprawnień w posiadanej specjalności,- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeńw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnychlub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,- aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,3) dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych i która posiada:- co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, po uzyskaniu uprawnień w posiadanej specjalności,- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,- aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych i spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.),4) dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcję koordynatora ds. BHP i która posiada:- aktualne zaświadczenie o szkoleniu okresowym z zakresu BHP dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach