Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 16720000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pb.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opraw oświetleniowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych - 19 szt. do Działu Elektroenergetycznego Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 10, 15-333 Białystok zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ (Specyfikacją zamówienia-Formularzem cenowym) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy (na/wg załączonego wzoru druku – zał. nr 1 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy 3) Wypełnioną Specyfikację zamówienia – Formularz cenowy (wg załączonego wzoru – Zał. nr 2 do SIWZ). 4) Oświadczenie o zaoferowaniu produktów o najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym, spełniających wymagania obowiązujących norm oraz posiadających aktualne dokumenty dopuszczające je do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ). 5) Oświadczenie o zgodności oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (na druku Formularza oferty – Zał. nr 1 do SIWZ). W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystąpieniu do postępowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w pkt 11 SIWZ. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 3) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone w SIWZ), Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie. 4) W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jeśli zostały określone w SIWZ). 5) Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 7 ppkt 1) i 2) - na lub wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ; 6) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według załączonego wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ). Uwaga: Oświadczenie lub oświadczenie wraz z dowodami o których mowa w ppkt 3 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej powyższy dokument należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zad 1 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. użytk., innych obiektach w tym zabytkowych oraz siedzibie ZMK. Zad 2 Wykon. remontu instalacji elektrycznych w gminnych lok. mieszkalnych.
Dodano: 2024-04-08 - ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU STUDYJNYM PRZY UL. ŚWIERKOWEJ 1 W BIAŁYSTOKU – REMONT PRZYSZŁYCH POMIESZCZEŃ FONOTEKI
Dodano: 2023-10-06 - Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2023-06-07 - Kompleksowa budowa trzech instalacji fotowoltaicznych o mocach 41,91 kW przy ul. Słonimskiej 1, 48 kW przy ul. Składowej 1 i 48,51kW przy ul. Branickiego 3/5, na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2021-02-25 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych
Dodano: 2021-02-08 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych
Dodano: 2020-12-28 - Kompleksowa budowa trzech instalacji fotowoltaicznych o mocach 41,91 kW przy ul. Słonimskiej 1, 48 kW przy ul. Składowej 1 i 48,51kW przy ul. Branickiego 3/5, na potrzeby Urzedu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2020-11-04 - Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z wykonaniem projektu wykonawczego przy budynku kontroli szczegółowej na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki-Bierestowica.
Dodano: 2020-09-02 - Dostosowanie pomieszczeń II piętra w budynku usługowym na terenie drogowego przejścia granicznego Bobrowniki – Bierestowica na potrzeby Straży Granicznej
Dodano: 2020-06-05 - Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych
Dodano: 2019-12-19