Przetargi.pl
Wykonanie systemów instalacji przeciwpożarowych i niskoprądowych w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2019-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemów instalacji przeciwpożarowych i niskoprądowych w Szpitalu w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, roboty polegające na wykonaniu systemów instalacji przeciwpożarowych, niskoprądowych, w tym: 1) Sygnalizacji pożarowej (SSP) 2) Dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) 3) Oddymiania klatek schodowych Określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: CPV 45343000-3 Roboty instalacji przeciwpożarowej Zadanie realizowane będzie w dwóch pakietach: Pakiet nr 1 - oddziały IV–go pietra: Ginekologiczno-Położniczy, Neonatologiczny, Blok Porodowy (instalacje: SSP, SAP) wraz z urządzeniami wchodzącymi w skład powyższych instalacji doprowadzających ich do oddzielnych centrali. - oddziały V-go piętra: Chirurgiczny, Urazowo- ortopedyczny (instalacja DSO). W oddziałach IV piętra są obecnie prowadzone prace remontowo-modernizacyjne. W związku z tym, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał protokół współpracy z obecnym wykonawcą, dostosował swój harmonogram do harmonogramu robót głównych oraz uwzględnił wymagania GW co do współpracy w realizacji robót. Pakiet nr 2 - oddziały III-go pietra: Neurologiczny, Urologiczny (instalacje :SSP, DSO), - oddziały II-go pietra: Kardiologiczny, Wewnętrzny (instalacje : SSP, DSO), - jednostki usytuowane na poziomie parteru: • Oddział Reumatologiczny (DSO) • Stołówka, szatnia, sanitariaty, pomieszczenia administracyjne (instalacje: SSP, DSO) - poziom suteryn (S-1) działy: Apteki, Administracji, Rehabilitacji, Kaplica (instalacje: SSP, DSO), - poziom piwnic (S-2) pomieszczenia: magazynowe, techniczne, gospodarcze (instalacje : SSP, DSO), - klatki schodowe: K-1, K-2, K-3 Bloku Łóżkowego A od poziomu S-2 do VI-go pietra (instalacje : SSP, DSO, oddymiająca). 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5a,5b, 6a, 6b, 7a,7b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45343000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4. kosztorys ofertowy uwzględniający zakres czynności niezbędnych do wykonania opisanych w branżowych przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 5ai 5b do SIWZ 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. Oświadczenie RODO – załącznik nr 11.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach