Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
- Data zamieszczenia: 2019-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. +48338723111, fax. +480338723111
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTARCZANIE KODÓW PASKOWYCH – NAKLEJKI SŁUŻĄCE DO OKLEJANIA PROBÓWEK TYPU VACUTAINER
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Dodano: 2023-05-17 - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych do kursów zawodowych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki
Dodano: 2021-01-29 - Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych do kursów zawodowych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki
Dodano: 2020-12-18 - DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2020-08-10 - „Dostawę artykułów biurowych
Dodano: 2020-07-21 - DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW TECHNICZNO - GOSPODARCZYCH
Dodano: 2020-05-29 - DOSTARCZANIE KODÓW PASKOWYCH
Dodano: 2019-12-17 - DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2019-10-23 - DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Dodano: 2019-09-27