Przetargi.pl
Wykonanie sygnalizacji świetlnej wraz z przebudową skrzyżowania u zbiegu ulic: Tadeusza Kościuszki, Kazimierza Warchalskiego i ks. Jana Sobotki w Ostrowi Mazowieckiej

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sygnalizacji świetlnej wraz z przebudową skrzyżowania u zbiegu ulic: Tadeusza Kościuszki, Kazimierza Warchalskiego i ks. Jana Sobotki w Ostrowi Mazowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie sygnalizacji świetlnej wraz z przebudową skrzyżowania u zbiegu ulic: Tadeusza Kościuszki, Kazimierza Warchalskiego i ks. Jana Sobotki w Ostrowi Mazowieckiej. Zakres inwestycji: W ramach zadania przewidziano wykonanie inteligentnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Tadeusza Kościuszki, Kazimierza Warchalskiego i ks. Jana Sobotki oraz przebudowę skrzyżowania. Zastosowano system detektorów indukcyjnych oraz wprowadzono pasy skrętu. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Branża elektryczna: - wykonanie studni kablowych, - wykonanie przewiertów kontrolowanych pod powierzchnią jezdni do wprowadzenia rur ochronnych. - układanie rur ochronnych łączących studzienki kablowe z szafą sterownika i słupami wysięgnikowymi, - układanie rur ochronnych łączących studzienki kablowe z masztami sygnalizacyjnymi, - układanie rur ochronnych łączących studzienki kablowe z krawędzią jezdni przy połączeniu detektorów indukcyjnych, - układanie rur ochronnych łączących studzienki kablowe sygnalizacji, - montaż masztów sygnalizacyjnych, - montaż słupów wysięgnikowych, - rozprowadzenie kabli, - zainstalowanie w krawężnikach przy przejściach dla pieszych 1,5 m długości listew sygnalizacyjnych LED, - zainstalowanie sterownika sygnalizacji oraz urządzenia do koordynacji projektowanej sygnalizacji z sąsiednim skrzyżowaniem, - montaż latarni sygnalizacyjnych, - montaż systemu wideodetekcji, - montaż przycisków dla pieszych, - zainstalowanie sygnalizatorów dźwiękowych, - zabudowa urządzeń koordynujących ruch z sąsiadującym skrzyżowaniem ulic 3 Maja i ks. Jana Sobotki, - likwidacja kolizji linii napowietrznej nN poprzez: • demontaż elementów sieci linii elektroenergetycznej nN zgodnie z zał. graficznym, • montaż projektowanych żerdzi, • montaż odcinków linii energetycznej napowietrznej nN-0,4 kV przewodem AsXSn 4x70mm² +linii oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25mm² - zasilane ze stacji transformatorowej • połączenie nowoprojektowanej linii napowietrznej z istniejącą przewodem typu 4xAl50mm² oraz AsXSn 4x50mm², • montaż ograniczników przepięć wraz z ułożeniem uziomu taśmowo – prętowego na projektowanych słupach, • wykonanie złącza i przyłącza kablowego YAKXS 4x35 mm². Branża drogowa: roboty przygotowawcze: - demontaż wyrzutni powietrza, - rozbiórka elementów dróg i ulic podbudowy: - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - podbudowa z betonu asfaltowego nawierzchnie: - frezowanie nawierzchni asfaltowych - nawierzchnia z mieszanki mineralno bitumicznej – warstwa ścieralna - nawierzchnia z mieszanki mineralno bitumicznej – warstwa wiążąca - wzmocnienie połączenia nawierzchni bitumicznej geosiatką elementy ulic: - krawężniki i obrzeża betonowe - chodnik z kostki betonowej 2. Wszystkie roboty w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: - kierowników budowy i robót, - inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga obecności na budowie co najmniej kierownika budowy lub robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganej specjalności w każdy dzień, w którym prowadzone będą poszczególne roboty. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przez Inspektora Nadzoru wyników badania zagęszczenia podłoża i podbudowy jezdni, certyfikatów, deklaracji jakości, atestów i aprobat technicznych stosowanych materiałów zgodnych z Polskimi Normami, a po zakończeniu zadania złożenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów PZGiK z obmiarem robót w trzech egzemplarzach. 5. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca ma obowiązek wprowadzić organizację ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym, zgodnie z odrębnym projektem, zatwierdzonym przez Starostę Ostrowskiego. Oznakowanie należy utrzymać w odpowiednim stanie przez cały czas prowadzenia robót. 6. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie Budowlano - Wykonawczym, wykonanym przez: Dynniq Poland Sp. z o. o. ul. Ekranowa 6, 32-085 Modlniczka - Projektant: branża drogowa: mgr inż. Marcin Indyka, branża elektryczna(usunięcia kolizji): mgr inż. Roman Sadłowski, branża elektryczna (sygnalizacji świetlnej): mgr inż. Wojciech Bała oraz schemacie dot. listew sygnalizacyjnych LED. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącą państwową osnową geodezyjną w terenie oraz utrzymanie jej w nienaruszonym stanie przez cały czas prowadzenia robót budowlanych. Naruszenie punktów geodezyjnych spowoduje konieczność odbudowania powyższych oznaczeń przez Wykonawcę i poniesienia całkowitych kosztów z tym związanych. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 9. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (a w szczególności w dokumentacji projektowej lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o parametrach równoważnych, nie gorszych niż opisane w wyżej wymienionych dokumentach. Jeśli Wykonawca skorzysta z tej możliwości i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-09-20 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach