Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Fr. Ratajczaka ogłasza przetarg
- Adres: 64-130 Rydzyna, pl. Zamkowy 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-65 53 88 592, 53 88 489 , fax. 0-65 53 88 489
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Fr. Ratajczaka
pl. Zamkowy 2 2
64-130 Rydzyna, woj. wielkopolskie
tel. 0-65 53 88 592, 53 88 489, fax. 0-65 53 88 489
REGON: 00023021400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswrydzyna.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rydzynie - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Jest to drugi etap prac związanych z wykonaniem sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w oficynie wschodniej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Rydzynie. Postępowanie poniżej 5 150 000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453120007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek ten będzie spełniony, jeśli z załączonego przez Wykonawcę odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia). 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń, które Zamawiający określił w punkcie IX SIWZ według formuły spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;1.3.Aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na który składa ofertę na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00zł. 1.6.Dokument potwierdzający kwalifikacje do kierowania i wykonywania prac w obiektach zabytkowych. Wymienione dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Pozostałe dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 2.1.Oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika. 2.3. Jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4.Wykazać doświadczenie zawodowe, poprzez zrealizowanie w obiektach zabytkowych, w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zadań o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 instalacje alarmowe i przeciwpożarowe o wartości nie niższej niż 100 000,00zł. Informację o doświadczeniu Wykonawcy należy wykazać na załączniku nr 3 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (zakres wykonywanych prac oraz ich wartość powinny zostać w tych dokumentach wyszczególnione). Wymienione dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-leszczynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji odgromowej oraz wykonanie instalacji systemów SSP, SSWiN i CCTV w Muzeum Okręgowym Ziemi Kaliskiej w Kaliszu Oddział Literacki Dworek Marii Dąbrowskiej w Russowie
Dodano: 2016-07-01 - Adaptacja pomieszczeń w Sądzie Rejonowym w Pile przy Al. Powstańców Wielkopolskich pod warunki szczególne pokoju przesłuchań w zakresie wykonania systemu monitoringu z zapisem obrazu i dźwięku, systemu zabezpieczenia pomieszczeń oraz dostarczenie i montaż podnośnika dla niepełnosprawnych.
Dodano: 2014-10-08 - Budowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu alarmowego w budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Szamotułach zlokalizowanego w Obornikach Wielkopolskich przy ul. Piłsudskiego 47
Dodano: 2014-09-29 - Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego oraz antynapadowego systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Kościanie
Dodano: 2014-09-18 - Montaż systemu monitoringu wizyjnego i systemu alarmowego na terenie Elektrowni Wodnej Jeziorsko oraz portu i zaplecza Zarządu Zlewni Górnej Warty z siedzibą w Skęczniewie
Dodano: 2014-06-13 - Przebudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu
Dodano: 2012-06-29 - Remont przystosowawczy budynku zabytkowego przy ul. Młyńskiej 11a dla potrzeb Prokuratury Apelacyjnej w Poznaniu
Dodano: 2012-04-27 - Wykonanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa obejmującego instalację monitoringu, kontroli dostępu, sygnalizacji napadu i włamania oraz sygnalizacji pożaru wraz z dostosowaniem przejść do wymagań ochrony przeciwpożarowej w budynku Centralnego Biura Śledczego Komendy Głównej Policji położonym w Poznaniu
Dodano: 2011-09-22 - Wykonanie sygnalizacji alarmowej i przeciwpożarowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Rydzynie - II etap.
Dodano: 2009-09-25