Przetargi.pl
Przebudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8514 200 , fax. 61 8514 418
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 12 12
    60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8514 200, fax. 61 8514 418
    REGON: 00000222300137
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa systemu sygnalizacji włamania i napadu w obiekcie Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12.Budynek, w którym mają być przeprowadzone prace, znajduje się w zabudowie zwartej z przyległym podwórzem. W ramach planowanej inwestycji będą prowadzone prace polegające na przystosowaniu do wyższego poziomu bezpieczeństwa części systemu sygnalizacji włamania i napadu chroniącej pomieszczenia węzła kasowo-skarbcowego (część systemu podłączona do centralki SSWiN chroniącej pomieszczenia węzła kasowo-skarbcowego) oraz ochronę nowych pomieszczeń piwnicznych. Charakterystyczne parametry określające zakres robót: a)wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymiany 40 elementów aktywnych i pasywnych, manipulatorów oraz urządzenia - centralki SSWiN (ochrona węzła kasowo-skarbcowego) oraz nowych 5 elementów systemu w celu objęcia ochroną nowych pomieszczeń piwnicznych, b)demontaż starych elementów, c)dostarczenie nowych elementów, zamontowanie oraz konfiguracja oprogramowania, d)instalacja 5 zaprojektowanych elementów systemu w celu objęcia ochroną nowych pomieszczeń piwnicznych, e)integracja zamontowanych elementów z platformą integrującą Gemos 3, f)przeszkolenie 5 administratorów i wskazanych przez Zamawiającego 10 osób obsługujących system, g)konserwacja i serwis w ramach gwarancji: - zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia określony w Sekcji II 1.3 lit.b-e minimum 24 miesiące, która obowiązywać będzie od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. - w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego konserwacji i serwisu gwarancyjnego w następujący sposób: 1)zapewnić zamawiającemu możliwość powiadamiania przez 24 godziny o awariach systemu za pomocą faxu lub maila, 2)czas reakcji na zgłoszenie awarii 4 godziny od momentu zgłoszenia awarii, 3)czas naprawy - do 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, 4)miejsce naprawy - siedziba Zamawiającego, 5)w okresie gwarancji Wykonawca musi zapewnić bez dodatkowych opłat dostarczenie aktualizacji oprogramowania oraz pomoc przy jej instalacji, 6)konserwacja raz na trzy miesiące. -w przypadku braku możliwości wykonania naprawy w siedzibie Zamawiającego zamontowanych urządzeń , Wykonawca na własny koszt i ryzyko odbierze urządzenie od Zamawiającego oraz dostarczy go po naprawie do Zamawiającego, h) przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich do dokumentacji. Realizacja przedmiotu zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453120007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 81 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach