Przetargi.pl
Wykonanie świetlików dachowych polegających na doświetleniu dziennym 2 sal dydaktycznych w Zespole Szkół Powiatowych w Łysych

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 07-400 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7643645, 7642815 , fax. 029 7643281
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    pl. gen. J. Bema 5 5
    07-400 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7643645, 7642815, fax. 029 7643281
    REGON: 55066845600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie świetlików dachowych polegających na doświetleniu dziennym 2 sal dydaktycznych w Zespole Szkół Powiatowych w Łysych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1. W sali nr 14 w połaci dachowej wykonać naświetla łukowe z płyty 4-komorowej poliwęglanowej firmy LEXAN o wym.. 2,4 x 3,14 m x 0,8 - 2 szt., 2. W suficie podwieszanym wykonać naświetla z płyty 2 - komorowej poliwęglanowej LEXAN o wym. 0,60m -24 szt., 3. W sali nr 20 należy wykonać dodatkowe naświetla z płyty 2 komorowej poliwęglanowej LEXAN o wym. 0,60m x 0,60m - 8 sztuk, 4. W salach 14 i 20 wymienić istniejące oprawy oświetlenia na typ K 418. P - AEVG, 5. Zamontować po 1 wentylatorze typ RF 4/200, demontując niewystarczający istniejący wywiew. Integralną częścią zamówienia stanowi załączona dokumentacja techniczna, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454330007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót określonych w dokumentacji ( tj. branży budowlanej, elektrycznej) , którzy są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane jest wykazanie: a) kierownika robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. b)kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. 3.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na budowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego lub zamieszkania zbiorowego oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te wykonane w obiektach użyteczności publicznej zostały wykonane należycie (np. opinie, referencje, protokół wykonania i odbioru robót). 4. Posiadają środki własne lub zdolność kredytową na minimum 50 000,00 zł 5.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na dzień składania ofert wysokości na minimum -50 000,00 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 7. Udzielą 36 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni w trybie spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach