Przetargi.pl
WYKONANIE ŚWIETLICY MODUŁOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZKLARACH GÓRNYCH

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Władysława Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ŚWIETLICY MODUŁOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZKLARACH GÓRNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) tj. wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego świetlicy modułowej przy Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych 48, działka nr 99. Charakterystyczne parametry określające obiekt świetlicy: Budynek jednokondygnacyjny modułowy, składający się z 5 kontenerów tworzących jedno pomieszczenie i 1 kontenera łączącego go z istniejącym obiektem Szkoły Podstawowej. W łączniku przewidzieć wyjście na zewnątrz wraz z niezbędnym utwardzeniem terenu. Powierzchnia pomieszczenia ok. 70 m2 i łącznika ok. 14 m2. Wysokość pomieszczenia od 2,50 m do 2,70 m. Maksymalna liczba uczniów przebywająca jednorazowo w świetlicy nie będzie przekraczała 35 osób plus dwóch nauczycieli. Działka nr 99 położona w obrębie ewidencyjnym Szklary Górne w strefie eksploatacji górniczej. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego - 4 egz., b) kosztorys inwestorski na szkody górnicze uzgodniony w ZG Polkowice - Sieroszowice - 1 egz., c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozp. Min. Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. /Dz.U. z 2004r. Nr 202 poz. 2072/ - 1 egz., d) ww. dokumentacja w formie elektronicznej na płycie CDR lub DVDR - pliki tekstowe z rozszerzeniem *.pdf, pliki graficzne z rozszerzeniem *.jpg lub *.pdf, ponadto kosztorys inwestorski dodatkowo w pliku *.ath. Zakres zamówienia obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień wynikających z obowiązującego prawa, w tym uzgodnienie dokumentacji projektowej w ZG Polkowice - Sieroszowice, uzyskanie mapy do celów projektowych i decyzji pozwolenia na budowę. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, obejmuje również wynagrodzenie za przeniesienia autorskich praw majątkowych w polach eksploatacji wymienionych we wzorze umowy załączonej do niniejszej specyfikacji. Żadne z postanowień niniejszej umowy nie mogą prowadzić do naruszania autorskich praw osobistych twórcy przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót określa program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący załącznik do SIWZ, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach