Gmina Jerzmanowa ogłasza przetarg
- Adres: 67-222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8382046 , fax. 076 8312119
- Data zamieszczenia: 2010-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowa
ul. Głogowska 7 7
67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie
tel. 076 8382046, fax. 076 8312119
REGON: 39064734000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowa.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa remizy strażackiej w Jaczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa remizy strażackiej w Jaczowie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji powyższej inwestycji. 2. W szczególności zakres opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej obejmuje: a) wykonanie badań i dokumentacji geologicznej terenu; b) opracowanie projektu budowlanego - w ilości 6 egzemplarzy (obejmującego wszystkie branże) wymagany przepisami Prawa budowlanego wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionych szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań, w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych; c) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egzemplarze; d) wykonanie przedmiarów robót dla wszystkich branż - po 1 egzemplarzu; e) wykonanie kosztorysu inwestorskiego - po 1 egzemplarzu; f) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - po 2 egzemplarze; g) opracowanie projektu zjazdu z drogi - ul. Ruszowicka wraz z projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót zatwierdzonym przez odpowiednie służby h) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień i opinii niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę dla budynku oraz zjazdu; i) uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę dla budynku oraz zjazdu 3. Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z wytycznymi określonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 roku, Nr 130, poz.1389). 4. Wykonawca zapisze na nośniku CD wszystkie wymienione wcześniej opracowania dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca sporządzi we własnym zakresie mapy do celów projektowych dla opracowania dokumentacji projektowej. 6. Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym danych wyjściowych do projektowania oraz winien przedstawić w formie prezentacji multimedialnej zakres i formę przestrzenną budynku. 7. Projektant zapewni opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością w oparciu o obowiązujące ustawy, rozporządzenia oraz zasady wiedzy technicznej w szczególności o: a) ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.); b) ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 8. Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, zasady i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów. 9. W opracowanej dokumentacji będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku uzgodnione z Zamawiającym na spotkaniach roboczych. 10. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji w/w inwestycji zgodnie z art.20 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z późn.zm). 11. Sprawowanie nadzoru autorskiego będzie przedmiotem odrębnej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowa.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE ŚWIETLICY MODUŁOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZKLARACH GÓRNYCH
Dodano: 2013-11-08 - WYKONANIE ŚWIETLICY MODUŁOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZKLARACH GÓRNYCH
Dodano: 2013-09-04 - WYKONANIE ŚWIETLICY MODUŁOWEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W SZKLARACH GÓRNYCH
Dodano: 2013-08-09 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej dotyczącej remontu budynków będących wspólnotami mieszkaniowymi
Dodano: 2011-11-14 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztowej dotyczącej remontu gminnych budynków mieszkalnych
Dodano: 2011-11-14 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla: Zadanie nr 1. Adaptacja pomieszczeń na salę obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Jaworze przy ul. Gagarina 5. Zadanie nr 2. Adaptacja pomieszczeń na salę obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12. Zadanie nr 3. Adaptacja pomieszczeń pod potrzeby składnicy akt w budynku Inspektoratu ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 3
Dodano: 2011-09-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym koncepcji programowo-przestrzennej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Rozbudowa budynku Inspektoratu ZUS w Głogowie przy ul. G. Morcinka 14
Dodano: 2011-09-13 - Dokumentacja projektowa dla budowy pawilonu ekspozycyjnego dla nosorożców i małp w ZOO Wrocław sp. z o.o.
Dodano: 2010-09-09 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji budowlanej
Dodano: 2010-05-10 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA ROZBIÓRKI BUDYNKU BIUROWO - SZTABOWEGO NR 15, W KOMPLEKSIE 7785 ORAZ BUDYNKU WARSZTATOWEGO NR 47, W KOMPLEKSIE 7788 W ŚWIĘTOSZOWIE WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLEŃ NA ROZBIÓRKI W DOLNOŚLĄSKIM URZĘDZIE WOJEWÓDZKIM WE WROCŁAWIU
Dodano: 2010-03-01