Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
- Data zamieszczenia: 2009-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
ul. Słowackiego 12 12
87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
REGON: 00054496400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie studni głębinowej na terenie ujęcia wody w miejscowości Kuczek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie studni głębinowej na terenie ujęcia wody w miejscowości Kuczek. 2) Wykonanie obudowy z kręgów betonowych z wyposażeniem w: - rurociąg tłoczny, - kabel do pompy, - zawór zwrotny, zawór przelotowy, - wodomierz, - głowicę studzienną. 3) Zamontowanie pompy głębinowej. 4) Podłączenie studni do sieci wodociągowej. 5) Podłączenie studni do instalacji elektrycznej. 6) Badanie wody. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452551103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5 spełniają wszystkie warunki wynikające z punktu 12 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę, 6 wniosą wymagane wadium w terminie, formie i wysokości określonej niniejszą SIWZ, 7 wykażą się doświadczeniem w realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 12 SIWZ (dla ofert wspólnych także w punkcie 13 SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału z postępowania skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym (załącznik nr 6 do SIWZ), 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); 12.3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat niezbędnych kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności. 4 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem co najmniej 2 roboty budowlane w kwocie nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy; do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały należycie wykonane, (załącznik nr 4); 5 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych- załącznik nr 5 do SIWZ; 6 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w okresie niniejszego zamówienia na kwotę minimum 106.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.aleksandrowkuj.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dwóch otworów studziennych dla Szkółki Leśnej Tryszczyn w m. Osówiec gm. Sicienko
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie ujęcia wód podziemnych otworem nr 7 w miejscowości Skrzynki, gm. Baruchowo
Dodano: 2016-04-25 - Wykonanie dwóch otworów studziennych dla Szkółki Leśnej Tryszczyn w m. Osówiec gm. Sicienko
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie dwóch otworów studziennych dla Szkółki Leśnej Tryszczyn w m. Osówiec gm. Sicienko
Dodano: 2016-03-30 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Skrzynki
Dodano: 2015-12-30 - Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Skrzynki
Dodano: 2015-11-23 - Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński
Dodano: 2015-03-06 - Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński
Dodano: 2015-02-12 - Budowa studni głębinowej przy ul. Brzeskiej w Radziejowie
Dodano: 2014-09-23 - Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Skrzynki
Dodano: 2014-06-09