Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-220 Radzyń Chełmiński, pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6886087, 6886001 , fax. 56 6886087
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński
    pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9 9
    87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6886087, 6886001, fax. 56 6886087
    REGON: 87111865500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radzynchelminski.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji: Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Rywałdzie, która położona jest na działce posiadającej numer 24/2 w ewidencji gruntów. Roboty te składają się w szczególności z: - Opracowania wymaganej dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia wody, z zatwierdzeniem jej w stosownych urzędach, - Opracowania wymaganej dokumentacji projektowej pompowni głębinowej wody i obudowy studni wraz z kompleksowym podłączeniem do instalacji Stacji Uzdatniania Wody oraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę, - Odwiercenia studni głębinowej zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych, - Przeprowadzenia niezbędnych prób i badań laboratoryjnych, ustalających zasoby na minimum 15,0 m3/h i jakość wody surowej, - Wykonania instalacji pompy głębinowej wody, zainstalowania obudowy studni wraz z kompleksowym (technologia, elektryka, automatyka) podłączeniem do instalacji Stacji Uzdatniania Wody (łącznie z dostawą elementów i urządzeń wchodzących w skład studni głębinowej); - Uruchomieniem i przekazaniem do eksploatacji studni głębinowej; - Uruchomienie technologii stacji tak, aby uzyskać pozytywne wyniki badań wody (trzykrotne w odstępie czterodniowym) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007r., Nr 61, poz. 417 ze zm.), - Dla uzyskania efektu dostawy uzdatnionej wody, zaleca się dokonanie niezbędnych zmian w technologii uzdatniania wody, przewidzianych przez wykonawcę, np.: wymiana żwirów w całości lub części albo wykorzystanie istniejącego, po renowacji żwiru, zmiana systemu napowietrzania na system centralny lub inny zależnie od decyzji wykonawcy, wymiana agregatu sprężarkowego na bezolejowy. Konieczność zmian i sposób zmian w technologii pozostawia się wykonawcy. Likwidacja odwiertu nr 1 wraz z niezbędnymi dokumentami w celu wykreślenia go z ewidencji. Koszt wykonania likwidacji powinien być pokryty zyskiem za wydobyte rury płaszczowe i betonowe z obudowy odwiertu. Urządzenia zainstalowane w odwiercie, po wydobyciu, należy przekazać Zamawiającemu dotyczy to: pompy głębinowej, pionu wznośnego, kabla zasilającego pompę. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia do jego całkowitego zakończenia wraz z opracowaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, w szczególności osiągnięcia parametrów wody pitnej określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007r., Nr 61, poz. 417 ze zm.). Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ:1) Program funkcjonalno-użytkowy (zał. Nr 9) 2) Wzór umowy (zał. Nr 8). Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w programie funkcjonalno-użytkowym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia i zastosowane materiały 2 lata licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452551103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100). 2. Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w:- pieniądzu,- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Łasin o/Radzyń Chełmiński Nr 77950000080000081120000006 tytułem: Wadium - Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji uzdatniania wody Rywałd gm. Radzyń Chełmiński. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (najpóźniej do upływu składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Oryginał dowodu wpłaty lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni tj. termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 oraz 4a ustawy Pzp. 4. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia i zastosowane materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.radzynchelminski.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach