Przetargi.pl
Wykonanie studium wykonalności projektu Budowa portalu korporacyjnego Urzędu Miasta Katowice

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie studium wykonalności projektu Budowa portalu korporacyjnego Urzędu Miasta Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie studium wykonalności projektu Budowa portalu korporacyjnego Urzędu Miasta Katowice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli dotyczy tj.: wykażą, iż: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 1 studium wykonalności dla projektów informatycznych lub teleinformatycznych dotyczących budowy lub przebudowy portalu internetowego. b) dysponują lub będą dysponować: co najmniej 2 osobami, które uczestniczyły w przygotowaniu studium wykonalności dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, które są realizowane lub są planowane do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego i przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli dotyczy. c) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest: - co najmniej 1 osobą posadającą wykształcenie ekonomiczne i - co najmniej 1 osobą posiadającą wykszratałcenie prawnicze oraz - co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w budowie portalu internetowego 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą: a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, b) posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg systemu spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2), - dokumentów, o których mowa w pkt 13 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert . 3. Oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 4. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich odbiorców, przedmiotu i dat wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 3); 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4) z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli dotyczy; 6. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach