Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Modlińska 152
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7677322 , fax. 022 7677324
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
ul. Modlińska 152 152
05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
tel. 022 7677322, fax. 022 7677324
REGON: 00053630900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.jablonna.ibip.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jabłonna wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac objętych zamówieniem 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Jabłonna, - w skład gminy wchodzą miejscowości: Jabłonna, Chotomów, Dąbrowa Chotomowska, Trzciany, Janówek II, Boża Wola, Wólka Górska, Suchocin, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów; 3. Wykaz wykonanych usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - należy wykazać co najmniej zrealizowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w jej granicach administracyjnych o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 ha lub zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru całości lub części gminy o powierzchni nie mniejszej niż 5 00 ha; 4. Oświadczenie z art. 22 i 24 5. wykaz osób - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia; 6. informacja o podwykonawcach - dane dotyczące podwykonawców (jeżeli wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje:nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie załączników do Wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Dodano: 2016-06-10 - Opracowanie studium wykonalności dla projektu pn. Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej w sąsiedztwie istniejącego dworca PKP w Siedlcach
Dodano: 2016-05-09 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu Rewitalizacja linii kolejowych nr 140/169/179/885/138 połączenia: Orzesze Jaśkowice - Tychy - Baraniec - KWK Piast - Nowy Bieruń - Oświęcim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-04-20 - Opracowanie Studium Wykonalności, propozycji Wniosku o dofinansowanie projektu, przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do złożenia przez Zamawiającego wniosku oraz wsparcie Zamawiającego w procesie aplikacyjnym podczas postępowania konkursowego w ramach Działania 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa wraz z aktualizacją dokumentacji w trybie konkursu dla projektu: Przestrzenne dane statystyczne w systemie informacyjnym państwa, zwanego dalej PDS
Dodano: 2016-04-07 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu: Rewitalizacja linii kolejowej nr 30 na odcinku Lubartów - Parczew
Dodano: 2016-04-06 - Sporządzanie według potrzeb świadectw charakterystyki energetycznej dla wytypowanych lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków położonych w Warszawie stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
Dodano: 2016-02-08 - Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu: Modernizacja i wdrożenie nowych rozwiązań oraz usług w Systemie Zintegrowanej Komunikacji Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej numeru 112 - nr sprawy 274/BŁiI/15/DG
Dodano: 2015-12-18 - Opracowanie Raportu podsumowującego realizację (III) działań w zakresie wdrażania i upowszechniania Modelowego Standardu Aktywnej Integracji, zwanego dalej Raportem.
Dodano: 2015-10-19 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu pn. Rewitalizacja linii kolejowej nr 207 na odcinku Toruń Wschodni - Chełmża
Dodano: 2015-08-24 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej dla projektu Rewitalizacja linii kolejowej nr 221 Gutkowo -Braniewo
Dodano: 2015-08-05