Przetargi.pl
Wykonanie stałej konserwacji, przeglądów i bieżących napraw urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz central klimatyzacyjnych w obiektach MSZ

Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5239962 , fax. 022 6283363
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
    Al. Szucha 23 23
    00-580 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5239962, fax. 022 6283363
    REGON: 01083915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie stałej konserwacji, przeglądów i bieżących napraw urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz central klimatyzacyjnych w obiektach MSZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie stałej konserwacji, przeglądów i bieżących napraw urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz central klimatyzacyjnych w obiektach MSZ. Szczegółowy wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przedstawiają załączniki nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedłożenia posiadanych uprawnień (zaświadczeń wydanych przez producentów lub przedstawicieli producentów) do wykonywania konserwacji i napraw gwarancyjnych jako autoryzowany serwisant dla urządzeń: - Daikin - Lennox - Mitsubishi Electric - Fujitsu - Stulz Naprawy bieżące: Realizacja n/w czynności objętych przedmiotem zamówienia tj. konserwacji odbywać się będzie przynajmniej raz w miesiącu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Naprawy będą zlecane osobno w przypadku konieczności ich wykonania po uprzednim ustaleniu ich zakresu i potrzeb. Szczegółowy zakres jednorazowej konserwacji, przeglądów i bieżących napraw określa załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz Dokumentacja Techniczno-Ruchowa poszczególnych urządzeń (do wglądu w siedzibie Zamawiającego). Przedstawiona w ofercie cena i stawki będą obowiązywały do dnia 30.04.2011r. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dokumentacji konserwacji, przeglądów i napraw urządzeń zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzania funkcjonowania i dokonywania na bieżąco korekt (nastawień) we wszystkich sterownikach automatycznych. Wszelkie rozliczenia finansowe z Wykonawcą nastąpią po protokólarnym odbiorze robót konserwacyjnych bądź naprawczych i przedstawieniu faktury Wybrany wykonawca zobowiązuje się w ramach podpisanej umowy serwisowej do objęcia stałą konserwacją, przeglądami i naprawami urządzeń po okresie gwarancyjnym Zamawiający do realizacji napraw zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia do wglądu dowodów zakupu części zamiennych oraz kosztorysu ofertowego do naprawy Kosztorys będzie musiał być sporządzony metodą szczegółową na podstawie średnich cen obowiązujących w SEKOCENBUD w kwartale poprzedzającym okres w którym wystąpiła konieczność naprawy Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane w siedzibie lub obiektach Zamawiającego na terenie miasta stołecznego Warszawy Czas reakcji na awarię 2 godziny Czas naprawy awarii 24 godziny Ze względu na możliwość likwidacji starych i zakupu na ich miejsce nowych urządzeń Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany rodzaju i ilości asortymentu w odniesieniu do zawartej umowy, nie przekraczając jej wartości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art.45 ust.2 ustawy pzp wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: 6 800,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1665 z późniejszymi zmianami). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6.1 Siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedstawione poniżej: a) Wypełnione Oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz kadry kierowniczej wykonawcy z podaniem kwalifikacji zawodowych. W wykazie musi być osoba lub osoby posiadające uprawnienia do dozoru i eksploatacji: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW; d) Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu nie wyższym niż 1KV na stanowisku eksploatacji i dozoru, wymagane z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828); e) Świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r., Nr 89, poz. 828); f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uzna usługi w zakresie konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych oraz central klimatyzacyjnych; g) Dokumenty potwierdzające że usługi określone w pkt. 6.1 lit. f) zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stwaka roboczogodziny brutto przy naprawie urządzeń objętych przedmiotem zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach