Przetargi.pl
Wykonanie usługi konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.

1. Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1C
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 821 316 , fax. 261 821 316
  • Data zamieszczenia: 2016-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 1. Baza Lotnictwa Transportowego
    ul. Żwirki i Wigury 1C 1C
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 821 316, fax. 261 821 316
    REGON: 01008894930000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: 1.Baza Lotnictwa Transportowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na prowadzaniu prac konserwacyjnych i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, która ma gwarantować niezawodną pracę tych urządzeń przez okres 12 miesięcy; od daty podpisania umowy Usługa ta będzie prowadzona w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 Bazę Lotnictwa Transportowego w kompleksie: 1. K - 0030, Warszawa, ul. Leśna 5 2. K - 0192, Warszawa, ul. Kajakowa 8 3. K - 6077, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1c. Oznaczenie za pomocą kodów CPV: 50730000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących. Konserwacji i naprawie będą podlegały urządzenia - Centrale wentylacyjno - klimatyzacyjne: - Agregaty wody lodowej: - Urządzenia klimatyzacyjne typu Split: - Klimatyzatory przenośne - Nawilżacze powietrza - Klimakonwektory sufitowe -Aparaty grzewczo-wentylacyjne - Kurtyny powietrzne - Wentylatory dachowe I. Uwagi ogólne do konserwacji Istniejące w obiektach, zestawione w niezmiennych konfiguracjach, posiadające stały skład urządzenia techniczne central eksploatowane są zgodnie z przeznaczeniem, posiadają dokumentację techniczną i inne dołączone do central dokumenty co stanowi wystarczające, niezbędne wskazówki dla wykwalifikowanego personelu. Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z wyszczególnieniem ich lokalizacji i częstotliwością przeglądów zawiera załącznik nr 2 do SIW II. Zakres czynności naprawczych - przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej elementów wentylacji i klimatyzacji poprzez wymianę niesprawnych elementów, części, podzespołów, elementów zasilenia elektrycznego i sterowania, - naprawa otulin przewodów chłodniczych i grzewczych, - dezynfekcja przewodów i urządzeń wentylacyjnych, - sporządzanie ekspertyz, opinii w zakresie ustalenia przyczyny nieprawidłowego działania systemu, - sporządzanie ofert na naprawę. III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia 1. Prace konserwacyjne należy prowadzić w czasie dni roboczych podczas obowiązujących godzin pracy tzn. 800 - 1500, natomiast usuwanie usterek niezwłocznie po zgłoszeniu telefonicznym, w czasie nie dłuższym niż 6 godzin w przypadku gdy usunięcie usterki nie wymaga wymiany elementów niezbędnych do sprowadzenia od dystrybutorów lub producentów. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją powykonawczą dot. systemów wentylacji i klimatyzacji celem zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do wykonywania przeglądów. 3. W przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy Wykonawca zobowiązany jest do: - przedłożenia Zamawiającemu oferty cenowej na naprawę. - uzyskania każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego poprzez otrzymanie zlecenia na realizację naprawy. - wystawienia faktury VAT na wykonaną naprawę. Koszt naprawy obejmuje koszt zakupu materiałów bez kosztów robocizny i transportu; robocizna za wykonaną naprawę pozostaje w ramach konserwacji. Kopia faktury na zakupione materiały zostanie załączona do faktury za wykonaną naprawę. Należność za prawidłowo wystawioną fakturę zostanie opłacona w ciągu 30 dni. - zapewnienie zakupu i dostawy nowych części i podzespołów na miejsce naprawy, oraz ich wymianę. - materiały pochodzące z naprawy Wykonawca ma obowiązek każdorazowo rozliczyć z Zamawiającym i dostarczyć do wskazanego miejsca, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wojskowymi. - elementy podlegające utylizacji Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. IV. Obowiązki Wykonawcy w zakresie ochrony informacji niejawnych 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy okazania świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli TAJNE. 2. Pracownicy Wykonawcy realizujący przeglądy konserwacyjne i naprawy w I strefie bezpieczeństwa muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oznaczone klauzulą TAJNE. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca załączy listę pracowników i kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa osobowego pracowników wykonujących konserwację lub naprawy. 3. W przypadku konserwacji urządzeń w I strefie bezpieczeństwa należy uzyskać zgodę użytkownika uzgadniając przy tym dokładnie terminy realizacji przedsięwzięcia pasujące obu stronom. V. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do -Sporządzania stosownego protokołu z przeglądów urządzeń wentylacji i klimatyzacji wskazując przy tym ewentualne usterki, które należy niezwłocznie usunąć lub kwalifikujące urządzenie do naprawy. - Realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i ppoż. - Do usunięcia na własny koszt wad powstałych w wyniku źle wykonanej usługi. - Wykonawca jest zobowiązany do końca 2016 r. -na podstawie art.62. pkt. 1 ustawy Prawo Budowlane- do przeprowadzenia oceny efektywności energetycznej urządzeń o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW zawartych w załączniku nr 2. - Wykonawca winien posiadać certyfikat producenta na konserwację urządzeń zawartych w załączniku nr 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach