Przetargi.pl
Wykonanie Skate Parku przy ulicy Konwaliowej

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8345100 , fax. 046 8345151
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8345100, fax. 046 8345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skierniewice.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Skate Parku przy ulicy Konwaliowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem robót budowlanych jest: Budowa zespołu sportowo-rekreacyjnego Skate Park. Projektowany zespół obejmuje: - skate park o wymiarach 48,59 x 12,64 m oraz 20,88 x 9,05 - nawierzchnia akrylowa; - boisko
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000 zł najpóźniej do dnia 28 maja 2009 r. do godz. 10.00 na konto Urzędu Miasta :KREDYT BANK Skierniewice nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000. Wadium może być wnoszone w jednej lub k
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 p z p , oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpłacą przewidziane w niniejszej SIWZ wadium. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać n/w dokumenty: 1.wypełniony formularz oferty wg wzoru - zał nr 1 do SIWZ. 2. dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty, 3. kosztorys ofertowy wg wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi przetargu. 5. Informację o zatrudnieniu do wykonania zamówienia uprawnionego kierownika budowy o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, załączyć kopię uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniem wymaganym ustawą z 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 nr 5, poz. 42 ze zm.) 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wymaganych art. 22 ust.1 pzp wg wzoru nr 3 do SIWZ. 7.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Informację z adresami o realizacji w okresie ostatnich 5 lat ( 2004 do 2008r.) robot budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, wg wzoru nr 4 do SIWZ. Wymaga się aby każdy z wykonawców w ciągu ostatnich pięciu lat wykazał się zrealizowaniem , co najmniej dwóch robót o wartości minimum 200 000 zł netto każda, podobnych z rodzaju do przedmiotu zamówienia pamiętając, że przez roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty budowlane w zakres których wchodziły : place, boiska. 10.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Oświadczenie wg wzoru nr 5 do SIWZ, o przyjęciu przez oferenta warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych w SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uwzględnieniem warunków szczegółowych zawartych we wzorze umowy (zał. Nr 6). 12.Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia w całości we własnym zakresie należy załączyć stosowne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skierniewice.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach