Przetargi.pl
Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w Zduńskiej Woli

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w Zduńskiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla każdego z dwóch boisk tj.: CZĘŚĆ I: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego na os. Południe Przedmiotem inwestycji jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego. Inwestycja obejmuje swoim zakresem działki o numerach ewidencyjnych 101/4, 103/4, 104/3, 104/23, 105/1, 105/2 obr. 12 w miejscowości Zduńska Wola. Boisko zostanie zlokalizowane na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 przy ul. Złotej 67. Zakres robót przewidziany dla przedmiotowej inwestycji: 1.Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej trawiastej o wymiarach areny 62,0m x 32,0m, w obrębie którego można wyróżnić następujące rodzaje boisk: - boisko do gry w piłkę nożną o wymiarach: 26,00 x 56,00m; - boisko do gry w siatkówkę o wymiarach: 9,00 x 18,00m; - kort tenisowy o wymiarach: 10,97 x 23,77m; - dwa boiska do gry w koszykówkę o wymiarach: 15,00 x 28,00m. 2.Piłkochwyty - wokół boiska wielofunkcyjnego zaprojektowano tzw. piłkochwyty tj. ogrodzenie z siatki wysokości 600cm mające na celu zatrzymywanie piłek w obrębie boiska. Na teren boiska dostać się będzie można poprzez projektowaną w ogrodzeniu bramę i furtki stalowe. 3.Opaska boiska - płyta boiska obwodowo zakończona będzie opaską (wraz z obrzeżem) z kostki betonowej w kolorze szarym-typowym o szerokości 1,5m. 4.Oświetlenie -przebudowa istniejącego oświetlenia. Projektuje się oświetlenie boiska oprawami metahalogenowymi zamontowanych na wysokości 10m od poziomu terenu na 6 słupach. 5.Monitoring -montaż dwóch kamer zewnętrznych wraz z osprzętem; 6.Drenaż - odwodnienie płyty boiska realizowane będzie poprzez drenaż odwadniający (zebrane wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną do istniejącej kanalizacji deszczowej zgodnie z wydanymi w tym zakresie warunkami). Odprowadzenie wód opadowych z projektowanych powierzchni utwardzonych powierzchniowo na tereny zielone w obrębie własnej działki. 7.Wyposażenie - boiska zostaną wyposażone zgodnie z przeznaczeniem w bramki piłkarskie (2 szt.), stojaki o regulowanej wysokości wraz z tablicami i koszami do koszykówki (4 szt.), słupki z siatką do tenisa ziemnego (1 kpl.), słupki z siatką do siatkówki (1 kpl.), stanowisko sędziowskie do siatkówki (1 kpl.), stanowisko sędziowskie do tenisa ziemnego (1 kpl.) Teren kompleksu sportowego należy wyposażyć w kosze na śmieci, ławki, tablice informacyjno-regulaminowe oraz stojak na rowery, blokady parkingowe metalowe składane (6 szt.). 8.Utwardzenia z kostki betonowej -projektuje się wykonanie utwardzenia z kostki betonowej grubości 8cm. Kostkę układać ze spadkiem poprzecznym w kierunku nawierzchni z trawy. Na połączeniu z terenami zielonymi zamontować obrzeża betonowe na ławie betonowej z oporem. Obrzeża montować w taki sposób żeby górna płaszczyzna chodnika tworzyła z główką obrzeża jedną płaszczyznę. W ramach inwestycji, celem poprawienia własności użytkowych obiektu należy przewidzieć remont nawierzchni istniejącej drogi wewnętrznej jak i fragmentu utwardzeń z płyt betonowych i chodnikowych. Pod nawierzchnią projektowanych utwardzeń zlokalizowane są sieci infrastruktury technicznej. Prace w obrębie istniejącej sieci infrastruktury technicznej należy prowadzić ręcznie z należytą ostrożnością. Lokalizacja utwardzeń zgodnie z mapą zagospodarowania terenu. 9.Wycinka drzew - Zakłada się wycinkę 20 sztuk drzew kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu. Wycinka drzew realizowana będzie na podstawie decyzji. Przed przystąpieniem do wycinki wykonawca ma obowiązek sprawdzenia czy w koronach wytypowanych drzew nie znajdują się gniazda ptaków. Roboty będą nadzorowane przez działającego na zlecenie Zamawiającego biegłego w zakresie ochrony przyrody. Wykonawca dokona wycinki oraz pocięcia drewna na odcinki odpowiedniej długości wg wytycznych biegłego. Wykonawca zobowiązany jest odkupić drewno pochodzące z wycinki od Zamawiającego po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego. Do ustalonej przez biegłego ceny doliczony zostanie podatek VAT wg obowiązującej stawki. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. Strony dopuszczają możliwość potrącenia należności z tytułu sprzedaży drewna z wynagrodzenia Wykonawcy. 10.Wykonanie nasadzeń zastępczych -Wykonawca wykona nasadzenia zastępcze zgodnie z decyzją. Wykonawca zobowiązany jest zastąpić wycinane drzewa nowymi nasadzeniami w asortymencie: a)Jarząb DODONG ( wg. parametrów jakościowych minimum : 12/14, C70) -10 szt. b)Jabłoń purpurowa ( wg. parametrów jakościowych minimum : 12/14, C70) -14szt gdzie: C70 - minimalna wielkość pojemnika 12/14 cm -obwód pnia na wys. 100 cm od ziemi. Dokładną lokalizację nasadzeń zastępczych należy ustalić z Zamawiającym. Nasadzeń należy dokonać w terminie do dnia 30.09.2016r. 11.Usunięcie pni -zakłada się usunięcie istniejących pni oraz pni po wycince drzew oraz uporządkowanie terenu po usunięciu; CZĘŚĆ II: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej, dostawa i montaż nowych urządzeń sportowych oraz lekkoatletycznych w postaci skoczni w dal wraz z zeskocznią, rozbudowa oświetlenia szkoły o oświetlenie boiska, dostawa i montaż piłkochwytów na działce nr 337 obręb 8 przy ulicy Spacerowej w Zduńskiej Woli. Na przedmiotowym terenie istnieje boisko asfaltowe. Nawierzchnia boiska jest w stanie uniemożliwiającym jej użytkowanie, dlatego przeznaczona jest do rozbiórki. Zakres robót przewidziany dla przedmiotowej inwestycji: 1.Rozebranie istniejącego boiska asfaltowego; 2.Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 22,0x44,0m. Na boisku znajdują się: -boisko do piłki ręcznej (nożna halowa) o wymiarach 20,0x40,0m -2 boiska do koszykówki o wymiarach 20,0x15,0m -2 boiska do siatkówki o wymiarach 18,0x9,0m -boisko do tenisa ziemnego o wymiarach 23,77x10,97m -rozbieg do skoku w dal wraz z zeskocznią o długości 44,0m; -tor do ćwiczenia startu z bloków o długości 45,0m; 3.Budowa utwardzonych dojść do boiska -dojazd do terenów sportowych oraz obsługa komunikacyjna piesza poprzez projektowane utwardzone dojście od miejsc postojowych przy budynku sali gimnastycznej, poprzez furtkę do przełożenia wzdłuż budynku sali gimnastycznej. Dodatkowo projektuje się dojście utwardzonym chodnikiem od istniejącej furtki przy ul. Krętej, z częściowym wykorzystaniem istniejących chodników; 4.Rozbudowa oświetlenia szkoły o oświetlenie boiska -polega na wykonaniu wewnętrznej linii zasilającej 4 słupy oświetleniowe. Na każdym z słupów projektuje się po 3 oprawy LED. Linia zasilana będzie z istniejącej w szkole instalacji; 5.Piłkochwyty -budowa dwóch piłkochwytów wys. 6m wzdłuż krótkich boków nowobudowanego boiska i jednego piłkochwytu na istniejącym boisku trawiastym; 6.Budowa drenażu odwadniającego płytę boiska wraz z przyłączem; 7.Przebudowa wjazdu -projekt zakłada dostosowanie istniejącego wjazdu na teren miejsc postojowych do obowiązujących norm, poprzez jego rozszerzenie do szer. 5m, wraz z wymianą nawierzchni; 8.Rekultywacja terenów, które po robotach rozbiórkowych, nie znajdą się pod nowo projektowanym obiektem, poprzez wybranie podbudowy, zasypanie żyzną ziemią i obsianie trawą; 9.Wyposażenie - boiska zostaną wyposażone zgodnie z przeznaczeniem w bramki piłkarskie (2 szt.), stojaki wraz z tablicami i koszami do koszykówki (4 szt.), słupki z siatką do tenisa ziemnego (1 kpl.), słupki z siatką do siatkówki (2 kpl.), belka do skoku w dal, bloki startowe stalowe -szkolno-trenigowe (2 szt.). Teren kompleksu sportowego należy wyposażyć w kosze na śmieci, ławki, tablice informacyjno-regulaminowe. 10.Wycinka drzew - Zakłada się wycinkę 2 sztuk drzew kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu oraz wykonanie nasadzeń zastępczych w nowych lokalizacjach. Wycinka drzew realizowana będzie na podstawie decyzji. Przed przystąpieniem do wycinki wykonawca ma obowiązek sprawdzenia czy w koronach wytypowanych drzew nie znajdują się gniazda ptaków. Roboty będą nadzorowane przez działającego na zlecenie Zamawiającego biegłego w zakresie ochrony przyrody. Wykonawca dokona wycinki oraz pocięcia drewna na odcinki odpowiedniej długości wg wytycznych biegłego. Wykonawca zobowiązany jest odkupić drewno pochodzące z wycinki od Zamawiającego po cenach wynikających z wyceny drewna dokonanej przez biegłego. Do ustalonej przez biegłego ceny doliczony zostanie podatek VAT wg obowiązującej stawki. Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy fakturę VAT z tytułu sprzedaży drewna po zakończeniu wycinki. Strony dopuszczają możliwość potrącenia należności z tytułu sprzedaży drewna z wynagrodzenia Wykonawcy. 11.Wykonanie nasadzeń zastępczych -Wykonawca wykona nasadzenia zastępcze zgodnie z decyzją. Wykonawca zobowiązany jest zastąpić wycinane drzewa nowymi w asortymencie: Jabłoń purpurowa (wg. parametrów jakościowych minimum: 12/14, C70) - 4szt gdzie: C70 - minimalna wielkość pojemnika 12/14cm -obwód pnia na wys. 100 cm od ziemi Dokładną lokalizację nasadzeń zastępczych należy ustalić z Zamawiającym. Nasadzeń należy dokonać w terminie do dnia 30.09.2016r. 12.Usunięcie pni -zakłada się usunięcie pni po wycince drzew oraz uporządkowanie terenu po usunięciu. B. Informacje dodatkowe. Część I: Na inwestycję pozyskano dofinansowanie z Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej. Zadanie realizowane jest na podstawie zgłoszenia robót bez zastrzeżeń - Zgłoszenie nr AB.6743.1.358.2016 z dnia 15.05.2016 roku. Część II: Na inwestycję pozyskano dofinansowanie z Programu Rozwoju Regionalnej Infrastruktury Sportowej. Zadanie realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę - Decyzja nr 179.2016 z dnia 16.05.2016 roku, zgłoszenia robót bez zastrzeżeń nr AB.6743.1.346.2016 z dnia 09.05.2016 roku i nr AB.6743.1.388.2016 z dnia 24.05.2016 roku. W celu skoordynowania robót Zamawiający będzie organizował narady techniczne zwoływane w zależności od potrzeb. W naradach technicznych uczestniczyć będą: Inwestor, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawcy, Kierownicy Budowy i kierownicy robót. Materiały z rozbiórki: Gruz z rozbiórek oraz ziemię z wykopów należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. Trylinka - w dobrym stanie technicznym, nadająca się do ponownego wbudowania należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane (odległość odwozu do 5 km) Destrukt (frezowaną nawierzchnię bitumiczną) należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu i przewieźć w miejsce wskazane (odległość odwozu do 5 km) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm /aprobat /specyfikacji technicznych /systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania i załączyć dane techniczne, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a)dokumentacji budowlano-wykonawczej, b)Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c)obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami i odbiorami. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu budowy, a w szczególności: segregowania, składowania i unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu. Zakres zamówienia obejmie dodatkowo: - wykonanie dokumentacji powykonawczej w niezbędnej ilości egzemplarzy, - wytyczenie geodezyjne - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, - prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy, - uzyskanie we własnym zakresie zgody na zajęcie pasa drogowego, koszt zajęcia pasa drogowego należy do wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest: 1)zapewnić pełne bezpieczeństwo użytkownikom szkoły, mieszkańcom sąsiednich posesji oraz osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, 2)zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd, 3)zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budowli, budynków i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, 4)przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy, dróg dojazdowych oraz wykonanych robót, 5)prowadzić roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za dozór budowy i ochronę mienia, zagospodarowanie placu budowy, w tym tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenie i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami bhp i ppoż, montaż tymczasowych urządzeń pomiarowych na dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy, utrudnienia związane z realizacją zadania. Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały wynosi minimum 5 lat. Natomiast Zamawiający ma również prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Rozszerza się odpowiedzialność Wykonawcy za wady w ten sposób, że okres rękojmi za wady odpowiada terminowi gwarancji i biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego, a przedłużenie okresu gwarancji powoduje przedłużenie okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. Wykonawca będzie odpowiadał za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi. C. Inne Zadanie realizowane z dofinansowaniem Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu rozwoju regionalnej infrastruktury sportowej z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości dla: -Część I: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego na os. Południe 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), -Część II: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach