Przetargi.pl
Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompowni ścieków w Baboszewie.

Gmina Baboszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6611091, 6611092, 6611082 , fax. 23 6611071
  • Data zamieszczenia: 2016-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baboszewo
    ul. Warszawska 9A 9A
    09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, fax. 23 6611071
    REGON: 00053359300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompowni ścieków w Baboszewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami i pompownią ścieków w Baboszewie opisanych dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres robót nie obejmuje kanalizacji deszczowej. Posesje objęte robotami są określone w dokumentacji projektowej. Lokalizacja: Baboszewo ul. Zielona, Akacjowa, Jaśminowa, Topolowa, Zacisze, Wrzosowa, Kwiatowa. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Kanalizacja sanitarna i przyłącza do posesji będą odprowadzały ścieki sanitarne z posesji mieszkalnych do gminnej kanalizacji sanitarnej, która jest podłączona do systemu kanalizacji sanitarnej w Płońsku. Kanalizacja sanitarna w maksymalnym stopniu jest grawitacyjna z uwzględnieniem możliwości odprowadzenia ścieków do urządzeń istniejących oraz zapewni rozbudowę kanalizacji w przyszłości. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej w 7 ulicach w wykopach otwartych oraz częściowo bezwykopowo z całkowitą wymiana gruntu oraz odbudową zniszczonych nawierzchni asfaltowych i chodnika w ul. Zielonej. Zamówienie obejmuje także wykonanie przyłączy do pierwszych studni na terenie posesji wraz z montażem studni oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń uzbrojenia melioracyjnego niewidocznego na mapach. Część kanalizacji sanitarnej objętej przedmiotem zamówienia będzie włączona bezpośrednio do kanalizacji istniejącej w ul. Kwiatowej ( część ulicy Zacisze). Pozostała kanalizacja zostanie włączona pośrednio do kanalizacji istniejącej w ul. Topolowej poprzez przepompownię ścieków. Do pompowni będzie podłączona kanalizacja grawitacyjna zbiorcza w ul. Zielonej, do której będą podłączane kanalizacje w nowych ulicach. Pompownia będzie przetłaczała ścieki za pomocą przewodu tłocznego do studni rozprężnej, z której przewodem kanalizacji grawitacyjnej przetłoczone ścieki będą dopływały do istniejącej kanalizacji podłączonej do istniejącej przy ul Topolowej pompowni ścieków. Zamówienie obejmuje wymianę pomp w istniejącej pompowni na pompy o większej wydajności. Jest to związane ze znacznym zużyciem pomp obecnie zamontowanych w pompowni przy ul. Topolowej oraz zabezpieczeniem odbioru i przepompowania zwiększonej ilości ścieków po wykonaniu kanalizacji objętej niniejszym zamówieniem. Dla zapewnienia dalszej rozbudowy kanalizacji w oparciu o kanalizację objętą niniejszym przedmiotem zamówienia przewidziano zwiększenie głębokości pompowni o ok. 1.0m . Do kanalizacji w ulicach będą podłączone przyłącza z posesji. Włączenia w studniach lub za pomocą odnóg kanalizacyjnych. Na każdej posesji wykonać należy studnię rewizyjną. Podstawowy zakres robót związanych z kanalizacją sanitarną jest następujący: 1. Budowa przyłączy do posesji z rur PVC ?160 mm 2. Budowa kanałów z rur PVC ?200 mm 3. Budowa przewodu tłocznego z rur PE100 SDR17 PN10 ?90 mm 4. Montaż studni z kr. bet. ?1200mm 5. Montaż studni systemowych PVC/PP?400(425)mm na sieci 6. Montaż studni systemowych PVC/PP?400(425)mm na terenie posesji. Zamówienie obejmuje wykonanie pompowni ścieków wraz z wyrównaniem terenu i zagospodarowaniem terenu ogrodzenie z bramą , nasadzeniami roślinności wysokiej , niskiej, obsianiem trawą, wykonaniem wjazdu na działkę z drogi gminnej, utwardzeniem dojazdu. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zasilenia energetycznego pompowni. Zamawiający wymaga wykonania w pierwszej kolejności robót budowlanych pompowni ścieków w związku z umową pomiędzy Zamawiającym i Energa Operator o wykonanie zasilenia energetycznego pompowni. Zasilanie energetyczne pompowni zostanie wykonane na podstawie zawartej umowy przez ENERGA OPERATOR do dnia 29 lipca 2016 r. Wybrany w drodze przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania podłączenia pompowni do szafki sterowniczej. Podstawowy zakres robót związanych z wykonaniem przepompowni jest następujący: 1. Wykonanie przepompowni, jej ogrodzenia, drogi dojazdowej, zagospodarowania terenu, doprowadzenia zasilania 2. Wyposażenia w zespoły pompowe, instalacje i pomocnicze urządzenia techniczne. W zakres tych robót wchodzą: - roboty przygotowawcze, - budowlane, - montaż prefabrykowanych przepompowni, - wyposażenie w skład którego wchodzą: pompy, czujniki hydrostatyczne i pływakowe, przewody tłoczne wewnątrz przepompowni, zawory zwrotne, zasuwy odcinające, prowadnice pomp, króćce dopływowe i tłoczne, kominek wentylacyjny i wentylacja mechaniczna, drabinka, pokrywa włazu, -zasilanie w energię elektryczną w zakresie podłączenia pompowni do szafki sterowniczej. -ogrodzenie działek przepompowni z bramami wjazdowymi, -wykonanie dróg dojazdowych, -zagospodarowanie zieleni. 2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO: Istniejący stan zagospodarowania działek: Przedmiotowe działki w przewidzianym do robót zakresie stanowią teren o nawierzchni asfaltowej, pokrytej kostka betonową oraz naturalnej, gruntowej .W terenie przewidzianej pod wykonywanie robót zlokalizowane są urządzenia takie jak sieć kanalizacyjna, deszczowa, wodociągowa, gazowa, energetyczna i telekomunikacyjna. Zagospodarowanie działek: Projektowane zagospodarowanie przedmiotowych działek obejmuje wykonanie podziemnej kanalizacji sanitarnej w ciągach ulic oraz przyłączy na terenie posesji przewidzianych pod zabudowę mieszkaniową a w przypadku pompowni na działce, która będzie częściowo przeznaczona na wykonanie pompowni i jej ogrodzenie, częściowe nasadzenie krzewów oraz utwardzenie dojazdu kostka betonową. Szczegółowy zakres objęty przedmiotem zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do SIWZ. 3. INFORMACJE DODATKOWE 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami bhp, ppoż. oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 2. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. 3. Zabrania się Wykonawcy stosowania materiałów, które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze , niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. 5. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to wskazaniu takiemu towarzyszą każdorazowo wyrazy lub równoważny. Wskazania takie mają charakter przykładowy i stanowią punkt odniesienia zastosowanych rozwiązań a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn.26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Wykonanie robót będzie wymagało wykonania wykopów, ich zabezpieczenia, częściowego ograniczenia w użytkowaniu ciągów komunikacyjnych oraz niewielkiej zmiany niwelety terenu (podwyższenie) działki przeznaczonej na pompownię ścieków. Wykonanie robót wymagało będzie wykonania projektu organizacji ruchu drogowego na czas budowy - obowiązek Wykonawcy. Należy stosować środki techniczne i organizacyjne zapobiegające niebezpieczeństwom wynikającym z wykonywania robót budowlanych w strefach szczególnego zagrożenia zdrowia, w tym w szczególności: 1) zmianę organizacji ruchu na odcinkach drogi objętych budową, 2) wyłączenie odcinków drogi z użytkowania jeżeli tego będą wymagały względy bezpieczeństwa ( z określeniem sposobu objazdu wyłączonych odcinków), 3) odpowiednie oznakowanie miejsca wykonywania robót i jego zabezpieczenie, 4) ograniczenie prędkości pojazdów, 5) dokładne oznaczenie miejsca lokalizacji istniejących urządzeń podziemnych, 6) umocnienie ścian wykopów powyżej gł. 1.0m , 7) zabezpieczenie wykopów barierkami ochronnymi, 8) oznakowanie miejsca wykopów na okres nocny poprzez powieszenie na barierkach świateł ostrzegawczych czerwonych, 9) stosowanie wyłącznie sprawnych maszyn i urządzeń, 10) używanie w pracy wyłącznie narzędzi nieiskrzących, 11) kontrola trzeźwości pracowników. 9. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja liczona od daty podpisania protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych na okres 60 miesięcy. 10. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowią załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych. 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227 ,poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz.620). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego z podaniem nazwy postępowania w przetargu nieograniczonym: Nr rachunku bankowego: 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004 Kserokopię dowodu wniesienia wadium (polecenie przelewu) dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy dokładnie określić nazwę postępowania, do którego wnoszone jest wadium oraz nazwę Wykonawcy składającego ofertę. 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu odrębnie w zamkniętej kopercie z napisem WADIUM i nazwą przetargu, oraz dodatkowo kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączonego do oferty jak inne wymagane dokumenty. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium, c) kwotę zobowiązania, d) termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą, e) klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu, f) klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: 1. w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą jedno wspólne wadium w wysokości 8 000,00 zł. 4. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca: 1. w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach