Starostwo Powiatowe w Oleśnicy ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3140103
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oleśnicy
ul. J. Słowackiego 10 10
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 071 3140103
REGON: 93195033000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie sieci ciepłwiczej wysokoparametrowej preizolowanej wraz z węzłami i przyłączami w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Oleśnicy ui. Wojska Polskiego 67/98 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie sieci ciepłowniczej wysokoparametrowej preizolowanej o różnych średnicach i długościach oraz 5 węzłów, o różnych mocach- szczegółowy opis w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala kwotę zabezpieczenia wadialnego w wysokości 30 000 zł. (słownie trzydzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Od wykonawców wymagane jest spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 2 ustawy. 3,1 Wykonawcy składają poniższe oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie w/w kryteriów określonych w w SIWZ . - oświadczenie nr 1 (zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy), że wykonawca: - posiada uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia wymagane przez właściwe przepisy prawa, - posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy a.) -oświadczenie nr 2 dot. akceptacji projektu umowy zawartej w załączniku do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2 Ponadto wykonawcy zobowiązani są złożyć w swoich ofertach oryginał lub kserokopię (poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem), następujących dokumentów: a) - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.) - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c.) - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d).) - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (referencje , faktury) e.) - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f.) - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych. g)- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, oraz pisemne zobowiązanie, że oferent ubezpieczy budowę do faktycznej wysokości jej wartości w przypadku wygrania przetargu. h) - Informację z banku kredytującego na temat wysokości dostępnego kredytu lub informacja określająca posiadane środki lub dostęp do nich. i) - dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty - formularz ofertowy - j) - Oferent załączy zaparafowany wzór umowy. k) - Oferent załączy wypełniony załącznik do SIWZ (harmonogram rzeczowo-finansowy), l) - Oferent załączy wypełniony załącznik, określający zakres robót przewidzianych do wykonania dla podwykonawców. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Kominka i Skalników
Dodano: 2015-08-04 - Przebudowa rowu melioracyjnego RC na odcinku od hm 0-29,10 do hm 7-93,00 część II w ramach zadania: Przebudowa rowu odprowadzającego wody deszczowe z Nowych Polkowic
Dodano: 2015-03-31 - Remont zniszczonej kanalizacji burzowej śr. 800 o długości 0,32 km w miejscowości Nasławice
Dodano: 2014-05-08 - Remont kolektora kanalizacji sanitarnej ? 500 o długości 800 m w miejscowości Sobótka od ul. Malinowej do ul. Czystej
Dodano: 2013-10-04 - Zaprojektowanie i wymiana sieci ciepłej wody i cyrkulacji od komory k1 przy budynku kotłowni nr 6 do komory przy budynku 21wraz z przyłączami do budynków nr 24,25,26
Dodano: 2013-09-03 - Budowa rozdzielczej sieci wody pitnej od ujęcia do budynków mieszkalnych położonych w miejscowości Okrąglica- ETAP IV
Dodano: 2012-10-01 - REMONT SIECI KANALIZACYJNEJ SANITARNEJ I DESZCZOWEJ ORAZ PRZEBUDOWA ODCINKÓW ISTNIEJĄCEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE WSOWL nr sprawy 54/PN/2012
Dodano: 2012-09-07 - Wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie, wyposażeniu i uruchomieniu instalacji do ujmowania i odprowadzania gazu składowiskowego wraz z instalacją do jego oczyszczania i unieszkodliwiania na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Stary Jaworów, gm. Jaworzyna Śląska.
Dodano: 2011-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie, wyposażeniu i uruchomieniu instalacji do ujmowania i odprowadzania gazu składowiskowego wraz z instalacją do jego oczyszczania i unieszkodliwiania na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Stary Jaworów, gm. Jaworzyna Śląska.
Dodano: 2011-06-09 - Wykonanie sieci hydrantowej i podłączenie zbiornika wody pitnej do zestawu hydroforowego na terenie 2 Okręgowych Warsztatów Technicznych w Jastrzębiu.
Dodano: 2011-05-24