Gmina Ziębice ogłasza przetarg
- Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
ul. Przemysłowa 10 10
57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
REGON: 89071847800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części dachu i wymiana stolarki okiennej w budynku świetlicy wiejskiej w Niedźwiedniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wymiana pokrycia dachu na dachówkę cementową - m2 264,12 2. Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - m2 26,21 3. Naprawa rynien wraz z malowaniem - mb 42,60 4. Naprawa rur spustowych wraz z malowaniem - mb 18,00 5.Wymiana desek czołowych - mb 103,50 6. Wymiana ołacenia pod dachówką - m2 264,12 7. Wymiana stolarki okiennej o pow. 2,0 m2 i podokienników - kpl 10 8.Przemurowanie kominów wraz z ich otynkowaniem - m3 0,89 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy Zamawiajacy niw wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) złożą w wyznaczonym terminie pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. - Wniosek winien zawierać nazwę i adres wykonawcy(ów), datę i miejsce sporządzenia wniosku oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. - Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy i złożony w zamkniętym opakowaniu z napisem: Przetarg ograniczony na wymianę pokrycia dachowego w budynku świetlicy wiejskiej w Niedźwiedniku b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia , c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych f) udokumentują, iż w okresie ostatnich sześćdziesięciu miesięcy , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej dwie roboty w zakresie pokryć dachowych z dachówki o powierzchni łącznej min 150 m2 i co najmniej jedną robotęw zakresie montażu stolarki okiennej w ilości min.10,0 m2 g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h) zamawiający wymaga, aby osoby z ramienia Wykonawcy nadzorujące roboty budowlane i elektryczne posiadały uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne do prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 upzp. Brak przy wniosku któregokolwiek, z n/w dokumentów będzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert. W sytuacji, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, o kolejności decydować będzie sumaryczna ilość (w m2) wykonanych pokryc dachowych z dachówki wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie w okresie ostatnich sześćdziesięciu miesięcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy oferenta i podwykonawcy robót) b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dotyczy oferenta i podwykonawcy robót) c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 60-ciu miesięcy robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich ilości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (protokoły odbioru, referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( dotyczy oferenta lub podwykonawcy robót) Wykaz robót realizowanych w lostatnich 60-ciu miesięcy zawierający n/w dane: - inwestor (adres) - lokalizacja wykonanych robót - ilość wykonanych powierzchni pokrycia dachowego z dachówki (m2) - ilość wymienionej lub zamontowanej stolarki okiennej Uwaga: Nie wykazywać robót o wartości poniżej kwot wymienionych w poz.III.2.f (opis warunków udziału w postepowaniu) d) uprawnienia kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Właściwej Izby Samorządu Zawodowego e) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy oferenta i podwykonawcy robót) f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dotyczy oferenta) g) dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia Uwaga: dokumenty wyszczególnione powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty te składane są na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadąć zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja, 2006r) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art.9 ust.3 pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą złożyć wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Posiadanie wymaganych dokumentów będzie oceniane na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Modernizacja i budowa budynków komunalnych - zadanie polegające na przebudowie budynku przy ul. Niepodległości 64 w Wałbrzychu na potrzeby Domu Dziecka oraz Placówki Dziennego Wsparcia wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2016-06-28 - Remont kapitalny dachu budynku użyteczności publicznej przy ul.Tysiąclecia 2-3 w Lubinie
Dodano: 2016-06-08 - Remont konstrukcji więźby dachowej i pokrycia dachu oraz naprawę stropu nad III piętrem budynku przy pl. Solnym 14/14A we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-25 - Roboty budowlane w postaci remontu konstrukcji więźby dachowej i pokrycia dachu oraz naprawę stropu nad III piętrem budynku przy pl. Solnym 14/14A we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-09 - Remont szkoły podstawowej w Żeliszowie (2)
Dodano: 2016-05-06 - Remont szkoły podstawowej w Żeliszowie
Dodano: 2016-04-15 - Roboty budowlane w postaci remontu konstrukcji więźby dachowej i pokrycia dachu oraz naprawę stropu nad III piętrem budynku przy pl. Solnym 14/14A we Wrocławiu.
Dodano: 2016-04-13 - Remont dachu hali wachlarzowej Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
Dodano: 2016-02-12 - Remont dachu w budynku Pow. Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lubinie przy ul. 1-go Maja 15
Dodano: 2015-10-21 - Remont dachu w budynku Pow. Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lubinie przy ul. 1-go Maja 15
Dodano: 2015-09-23