Przetargi.pl
„Wykonanie serwisu 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500 część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi.”

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , fax. 122 787 110
    REGON: 000041683
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna-Górnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie serwisu 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500 część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie u Zamawiającego usług serwisowych następujących urządzeń: 1) maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie „Daniłowicz”, w zakresie części mechanicznej i elektrycznej maszyny, 2) maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie „Kinga”, w zakresie części mechanicznej i elektrycznej maszyny, 3) urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie „Daniłowicz”, 4) urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie „Kinga”. 2. Usługi serwisowe obejmują: 1) bezzwłoczne usuwanie wad eksploatacyjnych i awarii krytycznych zgłoszonych przez Zamawiającego, w tym również: a) pełnienie gotowości serwisowej, b) udzielanie konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania urządzeń, 2) okresowe przeglądy serwisowo – konserwacyjne serwisowanych urządzeń, urządzeń wraz z zakupem wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania przeglądów, 3) zakup i dostarczanie na odrębne zlecenia Zamawiającego wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych, 4) dokonywanie zapisów w książce serwisowej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, we własnym zakresie i na własny koszt, specjalistyczny serwis świadczony przez producentów urządzeń wchodzących w skład instalacji lub przez podmioty upoważnione przez tych producentów, jeżeli wynika to z rzeczowej potrzeby. 3. Pełnienie gotowości serwisowej: 1)Wykonawca zobowiązuje się pełnić, co najmniej jednoosobowe dyżury serwisowe, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 2)Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania systemów łączności umożliwiających telefoniczny, faksowy lub przy użyciu poczty elektronicznej kontakt celem zgłaszanie wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych przez siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę. 3)W ramach pełnienia gotowości serwisowej Wykonawca jest zobowiązany do udzielania telefonicznych konsultacji i porad z zakresu obsługi i funkcjonowania serwisowanych urządzeń. W tym celu Wykonawca zapewnia, że osoba pełniąca dyżur serwisowy lub inna osoba wskazana przez Wykonawcę, będzie dysponowała kompetencjami niezbędnymi do bieżącego udzielania odpowiedzi na skierowane do niej zapytania dotyczące obsługi i funkcjonowania serwisowanych urządzeń. 4) Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego może zgłaszać zapytania telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Wykaz osób upoważnionych przez Zamawiającego, a także numery telefonów, faksów, adresy poczty elektronicznej, na które będą dokonywane zgłoszenia, zostaną określone przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy. Zmiana danych teleadresowych Wykonawcy może nastąpić wyłącznie po uprzednim, pisemnym poinformowaniu Zamawiającego. 5)W przypadku, gdy z uwagi na złożoność problemu udzielenie odpowiedzi na zapytanie lub poinformowanie o sposobie rozwiązania problemu w sposób określony w pkt. 2 nie będzie możliwe, Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub poinformowania o sposobie rozwiązania problemu nie później niż w terminie do 48 godzin od momentu dokonania zgłoszenia zapytania. 6)W przypadku zgłoszenia problemu, który zostanie zidentyfikowany przez pracowników Wykonawcy jako awaria eksploatacyjna lub awaria krytyczna, Wykonawca niezwłocznie powiadamia o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Od momentu poinformowania o tym fakcie, zgłoszenie obsługiwane jest zgodnie z procedurami usuwania awarii eksploatacyjnej lub awarii krytycznej. 4. Usuwanie wad eksploatacyjnych i awarii krytycznych: 1)W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń w ilości maksymalnej 500 godzin pracy jednego serwisanta. Przez awarię krytyczną należy rozumieć awarię serwisowanych urządzeń lub ich części uniemożliwiającą pracę tych urządzeń lub ich części, albo brak lub zafałszowanie informacji niezbędnych do prawidłowej pracy tych urządzeń pochodzących ze sterującego tymi urządzeniami systemu automatyki. Przez wadę eksploatacyjną należy rozumieć każde zachowanie serwisowanych urządzeń lub ich części powodujące ograniczenie ich funkcjonalności lub utrudniające ich pracę, a nie będące awarią krytyczną. 2) Usługi polegające na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń będą sprawowane na zlecenia Zamawiającego. Zamawiający zleci świadczenie usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń w zależności od potrzeb. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części wymiaru usług polegających na usuwaniu wad eksploatacyjnych lub awarii krytycznych serwisowanych urządzeń (prawo opcji). 5. Okresowe przeglądy serwisowo-konserwacyjne. Zestawienie okresowych przeglądów konserwacyjnych zawiera poniższa informacja: Lp. Urządzenie podlegające okresowemu przeglądowi oraz rodzaj przeglądu i gotowość serwisowa Ilość przeglądów lub godzin 1) Przegląd półroczny jednego rejestratora RG3 12 2)Przegląd roczny urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie „Daniłowicz” 3 3)Przegląd roczny urządzenia sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi, zabudowanego w szybie „Kinga” 3 4)Przegląd roczny układów sterowania i zabezpieczeń wraz z częścią mechaniczną maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie „Daniłowicz” 3 5) Przegląd roczny układów sterowania i zabezpieczeń wraz z częścią mechaniczną maszyny wyciągowej BB-2500 zabudowanej przy szybie „Kinga” 3 6)Przegląd roczny układu zasilania przemiennikowego i układu wizualizacji maszyny wyciągowej BB – 2500, zabudowanej przy szybie Kinga 3 7)Przegląd roczny układu zasilania przemiennikowego i układu wizualizacji maszyny wyciągowej BB – 2500, zabudowanej przy szybie Daniłowicz 3 8)Udziału serwisu w trakcie badania rocznego przez Rzeczoznawcę maszyny wyciągowej BB – 2500 przy szybie Kinga 3 9)Udziału serwisu w trakcie badania rocznego przez Rzeczoznawcę maszyny wyciągowej BB – 2500 przy szybie Daniłowicz 3 6. Części zamienne. 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje się odrębnie zlecać, a Wykonawca jest zobowiązany na te zlecenia dokonywać zakupu i dostarczenia wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych, z zastrzeżeniem pkt. 3. 2) Wynagrodzenie, za zakup i dostarczenie wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania usług serwisowych, będzie stanowić cenę netto tych części, podzespołów oraz materiałów za jaką nabył je Wykonawca, od producenta lub dostawcy, wraz z ewentualnymi kosztami zakupu części zamiennych w walutach obcych, związanych z obsługą takich transakcji (różnice kursowe, koszty operacji bankowych, koszty dostawy, etc.), powiększoną o marżę w wysokości 10%. Do tak obliczonego wynagrodzenia zostanie doliczony podatek od towarów i usług VAT według obowiązującej stawki. 3)Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania, we własnym zakresie, zleceń zakupu i dostarczenia wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania pełnej obsługi serwisowej na rzecz podmiotów trzecich, w szczególności jeżeli wymaga to zachowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) O konieczności dokonania zakupu i dostarczenia wszelkich części, podzespołów oraz materiałów niezbędnych do wykonania pełnej obsługi serwisowej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 7. Książka serwisu oraz kwartalne raporty. 1) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki serwisu. 2)W książce serwisu Wykonawca jest zobowiązany zamieszczać między innymi informacje o dokonanych przeglądach, stwierdzonych awariach i usterkach, a także podjętych czynnościach mających na celu ich usunięcie. W książce serwisowej winien być również podany wymiar godzinowy podjętych działań. 3) Zamawiający ma prawo prowadzić kontrolę prawidłowości prowadzenia książki serwisowej oraz dokonywać wpisów dotyczących wszelkich działań Wykonawcy podjętych w ramach usług serwisowych. 4) Wykonawca ma obowiązek zapewnić Zamawiającemu swobodny dostęp do książki serwisowej. 5) Wzór książki serwisowej zostanie określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. 8. Zatrudnienie pracowników w oparciu o umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę do realizacji przedmiotu umowy co najmniej 9 osób w wymiarze czasu pracy określonym w załączniku nr 1 do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania minimalnego poziomu zatrudnienia wskazanego w zdaniu 1 przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać poziom zatrudnienia wskazany w zdaniu 1, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego oraz naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 15 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2018/TEM/117. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XV pkt 2 specyfikacji. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania – oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach