Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-347 Kraków, ul. Brożka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 269 15 05 , fax. 12 269 15 10
- Data zamieszczenia: 2020-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
ul. Brożka 3
30-347 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 269 15 05, fax. 12 269 15 10
REGON: 35111808900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa przeglądu i naprawy chwytaków hydraulicznych w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądu i naprawy chwytaków hydraulicznych w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ. 3.3. Miejsce świadczenia usługi: ul. Giedroycia 23, Kraków. 3.4. Zamawiający planuje zorganizowanie nieobowiązkowej wizji lokalnej miejsca, w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia w terminie 19 marca 2020 o godzinie 10:00. W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa przez Wykonawcę w wizji lokalnej jest on zobowiązany do przesłania stosownego zgłoszenia, przynajmniej w formie mailowej, w terminie do 18 marca 2020 r. do godziny 12:00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100) 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w sposób przewidziany w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony: 6.1.2.1. formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.4. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa serwisowa urządzeń warsztatowych w warsztacie technicznym
Dodano: 2021-02-23 - Obsługa serwisowa urządzeń warsztatowych w warsztacie technicznym
Dodano: 2020-12-17 - Obsługa serwisowa urządzeń warsztatowych w warsztacie technicznym
Dodano: 2018-11-29 - „Wymiana przekładni zębatej w maszynie wyciągowej typu BB-3500/DC-4m/s zainstalowanej w górniczym wyciągu szybowym szybu Campi”
Dodano: 2018-11-13 - „Wykonanie serwisu 2 szt. maszyn wyciągowych BB-2500 część mechaniczna i elektryczna, 2 szt. urządzeń sygnalizacji i łączności szybowej wraz z urządzeniami przyszybowymi.”
Dodano: 2018-10-22